Pauze vulling werd hoofd act!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 13:17

Wat verschrikkelijk leuk zeg! Waarom zit er nou niet zo'n enthousiaste club in mijn omgeving, sniffff.........er zit uberhaupt geen club in mijn omgeving, Lachen

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 13:21

Ik kan de foto's gewoon/alweer zien hoor!
Echt heel erg mooi OK dan!

Gaaf dat jullie er zo'n spektakel van hadden gemaakt, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de reactie van jullie manegebaas Haha!

Domingo_Joe
Berichten: 12
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Hellum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 01:32

Hoi,

Ik ben echt héééél blij dat ik op deze bijzondere dag mee mocht doen, ondanks dat ik nog niet geheel lid ben van de club, heb ik het erg na mijn zin gehad en vond ook dat jullie mij goed accepteerden Bloos ondanks dat jullie mij helemaal niet kennen. Daar ben ik jullie weer dankbaar voor!! OK dan!

Tevens hebben mijn ouders van deze dag een video gemaakt die erg mooi is geworden, zij gaan hem op een cd-rom zetten zodat jullie er zelf allen een kopie van kunnen maken.

Nogmaals bedankt!!

groetjes
Sandra

Ranny
Berichten: 88
Geregistreerd: 04-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 10:13

Ik zag op de foto's dat er ook iemand op een manege paard mee deed. En dat tussen de quaters en paints, knap hoor. Waren er meer ruiters die mee reden op een manege paard?

asbe

Berichten: 119
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Kiel-Windeweer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 10:16

Nee, er waren niet meer ruiters die mee deden op een manegepaard. Maar Ingeborg deed het erg goed op Lady. Het is dan ook wel erg moeilijk om op een manegepaard western te rijden, want deze paarden worden alleen donderdagavond twee uurtjes gebruikt voor de westernsport. Verder de gehele week worden ze engels gereden.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 11:07

FlyingHigh schreef:
Wat verschrikkelijk leuk zeg! Waarom zit er nou niet zo'n enthousiaste club in mijn omgeving, sniffff.........er zit uberhaupt geen club in mijn omgeving, Lachen


Volgend jaar richten we gewoon ons eigen 'Veluwe cluppie' op!

Ik wil trouwens dit jaar eigenlijk nog wel een 'DPHC-10-jarig-jubileum-rondje-Kootwijk-rit' organiseren. Twee uur heen, paarden stallen en lunch op een adres in Kootwijk, twee uur terug over andere routen (inc. dwars over Kootwijkerzand) Ergens in de nazomer, na de grote vakantie in September ofzo, als de dazen weer weg zijn. Uiteraard ook toegankelijk voor niet-leden van de DPHC, leden krijgen korting op de lunch.

Moet eigenlijk alleen nog een datum prikken en op zoek naar een paard voor mezelf, want ik wil natuurlijk wel zelf mee rijden (en ik ken de route... heb het zelf al een paar keer gedaan vanuit m'n vorige huis...)

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 11:18

jeddah schreef:
ik vind dat als je Reining ook als Demo wil laten zien je het wel goed moet kunnen doen, zodat het geen "geruk" wordt.

Wat ben ik het hier ontzettend mee eens Haha!

Super leuk OK dan!

christien
Berichten: 328
Geregistreerd: 07-08-01
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 14:57

Hoi,
Ik vind de foto's geweldig !
Helaas kon ik niet komen kijken maar zo te zien heb ik echt wat gemist !
Voor iedereen een compliment voor de professionele opzet en uitstraling.
Dat is een stuk promotie voor onze sport !!
Groetjes Christien.

asbe

Berichten: 119
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Kiel-Windeweer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 15:26

Hoi Christien,
jammer dat je er niet bij kon zijn. Je hebt zeker een hele geslaagde dag gemist. Volgende keer beter, zal ik maar zeggen.

DubbelFun

Berichten: 88698
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 15:29

@FH: nieuw itempje Haha!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:48

Sugarmiss schreef:
@FH: nieuw itempje Haha!


Nee SM, FH was wel on topic, zij bedoelde waarschijnlijk een trainings/demo cluppie.
Ik bleef niet helemaal on topic... ik was eigenlijk ook helemaal in de veronderstelling dat ik in het topic over de Canada Trailride aan't posten was... Haha! Bloos daar was het meer op z'n plek geweest.
Maar zodra ik een datum heb maak ik er een nieuw topic van hoor. Vergeet maar wat ik hier gezegd heb.

DubbelFun

Berichten: 88698
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 17:03

Wat heb je gezegd dan Blond

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 17:59

Sugarmiss"]
Wat heb je gezegd dan Blond
[/quote]

Dit:

[quote="Francis schreef:
Ik wil trouwens dit jaar eigenlijk nog wel een 'DPHC-10-jarig-jubileum-rondje-Kootwijk-rit' organiseren. Twee uur heen, paarden stallen en lunch op een adres in Kootwijk, twee uur terug over andere routen (inc. dwars over Kootwijkerzand) Ergens in de nazomer, na de grote vakantie in September ofzo, als de dazen weer weg zijn. Uiteraard ook toegankelijk voor niet-leden van de DPHC, leden krijgen korting op de lunch.

Moet eigenlijk alleen nog een datum prikken en op zoek naar een paard voor mezelf, want ik wil natuurlijk wel zelf mee rijden (en ik ken de route... heb het zelf al een paar keer gedaan vanuit m'n vorige huis...)


Dat gaat dus niet over trainen of demo's maar over een buitenrit.
(en ondertussen staat het er nu dus twee keer Tong uitsteken Haha! Over off-topic gesproken... Knipoog )

DubbelFun

Berichten: 88698
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 18:50

Wie is er nu blont Clown (grapje)

Misschien had ik er deze Schijnheilig nog achter moeten plaatsen. Haha!

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:21

Dat ziet er goed uit ,hey! OK dan!
Ik heb nu pas dit topic bekeken,maar mijn complimenten voor ruiters en trainer!
Allemaal mooie paarden,vooral Lengendary Dennis C vind ik heel apart! Vingers aflikken

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 12:45

Bedankt voor de complimenten jessie!

Citaat:
Allemaal mooie paarden,vooral Lengendary Dennis C vind ik heel apart!


Zo, die kunnen Nina en Henk ook weer in hun zak steken! Paint fan zeker?
't is ook een mooi en vooral braaf dier hoor! OK dan!

en Sandra: welkom bij the club! enne... we zijn natuurlijk ontzettend benieuwd naar de film!!

asbe

Berichten: 119
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Kiel-Windeweer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:30

Video?? Leuk, leuk, leuk. Die willen we heeeeel graag hebben . Bedankt, Sandra.

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 21:56

Leuke foto's asbe! En ik ben nog steeds "in love" met je paard! Ruilen? Ik heb een uitdaging voor je, qua paard dus Lachen

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 22:07

sflj schreef:
Paint fan zeker?

Uhm,nee,ik ben meer een "kwortertiepje"! Haha! Maar een mooi paard is een mooi paard,ook als het geen quarter is!

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 22:21

En die prachtige few spot appaloosa? Knipoog

Die met die knappe kerel d'r op! Haha!

DennisC

Berichten: 116
Geregistreerd: 11-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 09:35

Jessiejanes bedankt voor het compliment!!!
We zijn ook erg blij met Dennis!!
Ik dacht dat Dennis groot was (1.63m) maar die merrie van jullie is nog groter las ik!!

Domingo_Joe leuk dat je het gezellig vind bij ons, en ik ben erg benieuwd naar de video van je ouders!!!!!!
En natuurlijk willen we zeker een kopie!!!

asbe

Berichten: 119
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Kiel-Windeweer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:55

@ Domingo_Joe: Ja, ik vind mijn Asbe ook mooi, maar er zit toch zo af en toe een koppie op. Vind ik niet erg hoor, zo blijft het altijd een uitdaging. Verder is ze erg cool. En ehh.... nee, ik wil haar niet ruilen. Ze is mijn eerste paardje en ik ben dan ook erg blij met haar. Sorry! Maar ik moet zeggen, dat jou paardje er ook mooi uit ziet. Ik heb gehoord dat ze lekker zit en makkelijk met haar hoofdje naar benenden te rijden is.

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 14:23

asbe schreef:
@ Domingo_Joe: Ja, ik vind mijn Asbe ook mooi, maar er zit toch zo af en toe een koppie op. Vind ik niet erg hoor, zo blijft het altijd een uitdaging. Verder is ze erg cool. En ehh.... nee, ik wil haar niet ruilen. Ze is mijn eerste paardje en ik ben dan ook erg blij met haar. Sorry! Maar ik moet zeggen, dat jou paardje er ook mooi uit ziet. Ik heb gehoord dat ze lekker zit en makkelijk met haar hoofdje naar benenden te rijden is.


volgens mij bedoel je @Sox...?
( Blond )

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 22:10

Haha, ik wil wel ruilen hoor, gaat Asbe "fijn" reinen (?) met mijn tinker en ik heerlijk crossen met die mooie dame. Hoofdje naar beneden rijden klopt niet bij Sox trouwens, ze loopt wel eens met haar hoofd naar beneden, maar dan is ze moe of verveeld. Aan de teugel lopen is een begrip wat ze niet wil horen Lachen

asbe

Berichten: 119
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Kiel-Windeweer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 01:50

Blond Ik bedoel inderdaad Soxje en geen Domingo_Joe. Sorry!!