wedstrijden Overijssel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 09:11

Het bedrag is gelijk aan de bijdrage die ik aan combinaties van buitenaf vraag voor gezamenlijke trainingen; 5 euro per uur. Maar dan heb ik er nog geen instructie bij, we zullen erkaar moeten helpen. ECHTER wij hebben natuurlijk geen "slapende" leden en sponsoren.

manzano

Berichten: 23955
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 09:35

Voor een bak oid vind ik dat ook wel een redelijke bijdrage, maar hier zit instructie bij. Aangezien het een fnrs accomodatie is, zal het waarsch. gediplomeerde instructie zijn. Ik neem aan dat zo'n stal er we wat aan wil verdienen en dan vind ik 5 euro een extreem laag bedrag. Op die manier zal de vereniging ook geen enkele kas opbouwen voor geval van nood ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 09:41

Als dat betekent dat ik in de regio op een goedkope manier elders kan trainen met goede instructie erbij, beloof ik plechtig dat ik er niet wakker van zal liggen Haha!
Als de vereniging er mee uit denkt te komen, een goede accommodatie kan huren EN er ook nog eens GOEDE instructie erbij kan geven, tja, dan is dit een buitenkansje. Maar zoals gezegd; eerst zien, dan geloven. Da's de aard van dit beestje geworden, en dat is niet voor niets het geval...

manzano

Berichten: 23955
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 09:45

Sonja schreef:
Als dat betekent dat ik in de regio op een goedkope manier elders kan trainen met goede instructie erbij, beloof ik plechtig dat ik er niet wakker van zal liggen Haha!
Als de vereniging er mee uit denkt te komen, een goede accommodatie kan huren EN er ook nog eens GOEDE instructie erbij kan geven, tja, dan is dit een buitenkansje. Maar zoals gezegd; eerst zien, dan geloven. Da's de aard van dit beestje geworden, en dat is niet voor niets het geval...

Helemaal mee eens.

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 23:15

Ook ik deel je mening Sonja. Alhoewel ik toch geen lid wordt van een rijvereniging zolang er geen mensport in betrokken is...als ik uberhaupt al lid mag worden van deze vereniging Knipoog
Met mijn paard rijd ik endurance en daar is maar een rijvereniging voor nodig; de DER (nu ook wel KEV).
Ik wens de H(orses) C(oncept) G(roup) vereniging veel succes!

Ruiters
Berichten: 47
Geregistreerd: 15-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 23:30

Het is Rijvereniging HCG Ruiters, Horses Concept Group is een bedrijf met onderanderen paardenstallen. En heeft niks met de rijvereniging te maken, behalve dat ze ons een van de sponsors zijn. Maar leuk gedacht, Mirjam Visser is het toch? Kom je met de open dag kijken, de kinderen waar je t over had hebben 2 nieuwe paarden, een fokmerrie en veulen, paints.
En waarom moet er mennen bij, als je dat zo graag wil zorg er dan voor dat dat er komt? Meld je een en regel dat, wij mennen niet dus vandaar. Niet dat menners niet welkom zijn, maar wat je doet moet je goed doen. En van mennen hebben wij geen verstand. Dus niet echt handig.
Instructie is in bezit van papier, anders probs met fnrs.

manzano

Berichten: 23955
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 23:33

maar wie ben jij nou????? Ik heb nog steeds geen idee met wie ik nou te maken heb. Neem aan dat jij de vereniging helemaal regelt enzo?

Ruiters
Berichten: 47
Geregistreerd: 15-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 23:48

nee alleen kun en mag je geen vereniging regelen. Moeten minimaal 2 zijn bij KVK en notaris, en KNHS minimaal 3 mensen geloof ik. Maar ik weet die regels niet precies, zijn gewoon regels volgens de wet kun je zo opzoeken. Notaris heeft die info, van die handige boekjes en folders.
En dit er kunnen meerdere inloggen, dus het is niet ik maar wij.
Toevallig log ik nu in en dan weer een ander.

manzano

Berichten: 23955
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 00:04

Ruiters schreef:
Het is Rijvereniging HCG Ruiters, Horses Concept Group is een bedrijf met onderanderen paardenstallen. En heeft niks met de rijvereniging te maken, behalve dat ze ons een van de sponsors zijn. Maar leuk gedacht, Mirjam Visser is het toch? Kom je met de open dag kijken, de kinderen waar je t over had hebben 2 nieuwe paarden, een fokmerrie en veulen, paints.
En waarom moet er mennen bij, als je dat zo graag wil zorg er dan voor dat dat er komt? Meld je een en regel dat, wij mennen niet dus vandaar. Niet dat menners niet welkom zijn, maar wat je doet moet je goed doen. En van mennen hebben wij geen verstand. Dus niet echt handig.
Instructie is in bezit van papier, anders probs met fnrs.


Huh?? Ik mis wat. Over welke kinderen en paarden gaat het nou?
Inderdaad. Als je ergens geen verstand van hebt moet je het niet doen.

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 00:44

manzano schreef:
Huh?? Ik mis wat. Over welke kinderen en paarden gaat het nou?
Inderdaad. Als je ergens geen verstand van hebt moet je het niet doen.


Ach ja....was een goede gok toch ? Bij HCG denk ik nu eenmaal aan Horses Concept Group. Schijnheilig
En zoals in mijn profiel staat, ben ik inderdaad Mirjam Visser...neem aan dat daar ook "die kinderen" vandaan komen ? Waar een profiel al niet goed voor is Haha!
Maar goed, ik neem aan dat "Ruiters" inmiddels wel weet wie ik ben...

wat betreft het mennen; ik zou het graag willen doen, maar ik ben geen deskundige op het mengebied en als je iets doet moet je het goed doen! Ik wil volgend jaar wedstrijden gaan mennen, dus dan is lidmaatschap van een rijvereniging een must volgens de KNHS.
Menverenigingen zijn er genoeg en ik vraag me af of er nog een goede (gediplomeerd) instructeur bereid is lessen te geven voor een acceptabel bedrag. De meninstructeurs liggen namelijk ook niet voor het oprapen.

Ik ben vereerd met de uitnodiging voor de open dag Lachen ik zal eens kijken of we tijd vrij kunnen maken.

manzano

Berichten: 23955
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 18:04

Westernfreak schreef:

Ach ja....was een goede gok toch ? Bij HCG denk ik nu eenmaal aan Horses Concept Group. Schijnheilig .


Ik had dat HCG nog niet zien staan, maar heb weer ff terug gelezen. Het is mij nou nog steeds niet helemaal duidelijk wat dat nou precies inhoudt. Neem aan dat het dan wel een hele grote sponsor is als jullie de vereniging er zelfs naar noemen (blijkbaar heb je er wel wat mee te maken dus).

tucker1
Berichten: 6
Geregistreerd: 05-06-04
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 16:21

Eindelijk een vereniging in Overijssel, die dat mogelijk maakt voor lage kosten!
Ruiters graag wil ik me bij deze opgeven, mail me even om wat af te spreken?
Ga vooral door en trek je niks aan van de negatieve reacties!