Halter

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 12:39

Ohw dan ga ik wel met mijn ringsteward outfit is altijd netjes

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 13:01

Francis, ik heb een halteroutfit in helemaal huntergroen. Op zich een mooie combinatie, maar ik heb zelf net het gevoel alsof ik in een pyjama loop. Is het huntergroene colbertje met een andere kleur broek een beter idee of wordt het juist als netjes gezien als je in 1 kleur komt?

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 15:19

Nee hoor, kan heel goed, 1 kleur. Die echte 'halter broeken' heb je in allerlij kleuren en meestal worden die dus ook gedragen met een jasje in dezelfde kleur. Als het een net pak is met een nette, rechte broek (broek met smal toelopende pijpen is niet zo mooi, dan kun je beter een nette spijkerbroek aan doen) kan dat prima. Mooiste is als je dan ook een vouw in de broek strijkt. En groen is een kleur die bij elke kleur paard staat, dus ook dat is goed.
Ik heb zelf een zwarte broek en een zwart colbert, waar ik dan verschillende slinky's onder kan doen (hoop nog wel een keer iets 'kleurigers' te hebben, maar daarvoor wil ik eerst afvallen).

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 15:37

Francis schreef:
Mooiste is als je dan ook een vouw in de broek strijkt.


Haha, ik las 'het mooiste is dan als een vrouw de broek strijkt'
Ook al kan ik zelf ook niet strijken Bloos!

Ik moet even kijken waar ik me het meest prettig in voel, maar ik vind huntergreen erg mooi staan bij Jagger (=red dun). Ook al zal een camel broek er ook wel mooi onder staan, een beetje een lichte broek. Ik ga gewoon een paar dagen voor de wedstrijd voor de spiegel staan en dan kan ik altijd beslissen

Die slinky moet er voor mij ook nog komen, voor er onder. Moeilijk vind ik dat, want je weet helemaal niet hoe het gaat staan. Ik heb een mooie pleasureslinky, maar die is rood met zwart en goud en dat misstaat nogal onder het jasje. Dus dat wordt nog eentje aanschaffen... Scheve mond