Zullen we dan toch maar gaan overstappen....?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 16:22

Een paard wat geen (lichte) constante aanleuning verdraagt is geen nageeflijk paard imo
En ik zie op je foto's geen paard wat de neus in de buurt van de loodlijn heeft, maar een paard wat er voor loopt.
Misschien een verkeerd beeld, dat heb je met foto's Haha!

Nogmaals: Ik weet niet of je op een dergelijke discussie over je rijden zit te wachten. Maar misschien vindt je het wel interessant Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


Kaunos

Berichten: 711
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Meerssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 16:29

Klopt, foto's zijn inderdaad momentopnames. Wat ik al zei, ik weet ook niet zo goed waar het verschil in zit. Blijkbaar kan ik het op de westernmanier wel aan hem overbrengen en op de engelse manier niet. Ik wil graag leren en ben dat ook continu aan het doen, zowel engels als western. Maar laten we de discussie maar verder afsluiten, ik kan beter weer met rijden gaan oefenen.
Als ik alles wat ik theoretisch wist ook in de praktijk kon brengen, dan reed ik de sterren van de hemel. Maar helaas werkt mijn lichaam niet mee.....

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 17:01

Kaunos schreef:

Als ik alles wat ik theoretisch wist ook in de praktijk kon brengen, dan reed ik de sterren van de hemel. Maar helaas werkt mijn lichaam niet mee.....


Gelukkig hebben we daar allemaal last van Knipoog

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 20:41

Indeed Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers