Clinic van Fred Thornton

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mehlika

Berichten: 1821
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: zuidwolde drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-01 23:38

Op zaterdag 17 en zondag 18 november organiseren wij een clinic met de canadees Fred Thornton.Wereldkampioen westernriding en goed voor 750 AQHA punten in 1 seizoen!!!
De clinic vindt plaats in Amersfoort.
De clinic wordt gehouden in de vorm van prive-lessen van 1 uur p.p., toegespitst op de mogelijkheden en wensen van ruiter en paard. Toeschouwers zijn ook welkom.
Voor meer informatie en kosten,per PB.
Groetjes Mehlika


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 00:06

oliebol, net het weekeinde dat we nou eindelijk eens naar de Veluweranch gaan.... Frusty Balen!!!!

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 07:26

Jammer dat de clinic gelijk valt met de DRHA-show in Vorstenbosch. Die show wil ik nl. zeker niet missen!!

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiƫsvar's Aussies, Quarters en Siberen.

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 08:22

Die DRHA show is toch maar 1 dag dacht ik?

Mehlika, ik heb je al gemaild. Leuk dat jullie dit organiseren.

Wanneer is trouwens de volgende trainingsavond?

mehlika

Berichten: 1821
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: zuidwolde drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-01 20:53

Ik ben op de hoogte van het feit dat de DHRA dan een wedstrijd organiseert.Wil mijn vriend ook niet missen!!!! Maar helaas is zijn dit dagen dat Fred de mogelijkheid heeft om hierheen te komen.Ik heb begrepen dat de DHRA-show op zaterdag is,dus je hebt de mogelijkheid om eventueel zondag mee te doen aan de clinic.Leuk trouwens dat er zoveel mensen zijn die interresse hebben in clinic's!!!

mehlika

Berichten: 1821
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: zuidwolde drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-01 21:03

ter informatie:
De clinic begint beide dagen om 10.00 met een pauze van 13.00-14.00 en eindigt om 17.00.
Fred neemt maar 6 personen aan per dag welke hij ieder 1 uur prive-les geeft.Deelnemers aan de clinic hebben wel de gelegenheid om in de bak warm te rijden en de rest van de clinic te volgen.
Kosten deelnemers:fl.85,- en toeschouwers(in de bak) mogen de hele dag meegenieten voor fl.10,-
We hebben maar een paar boxen vrij welke gereserveerd kunnen worden voor fl.10,-
De locatie is : Leusderweg 320 te Amersfoort.
Fred geeft les in alle gewenste disciplines, van pleasure tot reining.Als we het voor elkaar kunnen krijgen wordt daar zelfs working cowhorse aan toegevoegd.Ik hoop dat ik nu alle informatie duidelijk heb opgeschreven.Mochten er nog vragen zijn, laat het dan even weten.
En Marianne, de volgende zij n op 11 en 25 november.
Groetjes Mehlika

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 10:51

De DRHA-show is op Zondag 18 november 2001 (niet op zaterdag.....). Jammer dat het tegelijk valt maar wel een goed initiatief op zo iemand naar NL te halen!

Groetjes, Gisela

Gisela & Paulus, http://www.galaxyquarterhorses.com"
Quarter Horses: Dutchs Peppy Flash, Peppy Dun It Chex, Miss Wimpy Hollywood, Customized Whiz, Cee U In Tinseltown

mehlika

Berichten: 1821
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: zuidwolde drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-01 23:00

Gisela, bedankt voor de informatie.Ik was dus blijkbaar verkeerd geinformeerd.
Zou je mij een pb of mailtje kunnen sturen betreffende info over de wedstrijd.Barry wil zich namelijk graag inschrijven.
Groetjes Mehlika

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 08:42

Er staat hier in western een topic of deze show onder 'voor alle reiners'. Programmaen alle aanverwante info. Dat topic is gestart door Gisela.

_________________
Verbeter de wereld en begin bij jezelf!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Monnik op 2001-11-03 07:42 ]</font>

mehlika

Berichten: 1821
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: zuidwolde drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-01 22:09

dank je,monnik, ik heb het snel even opgezocht.
Voor mensen die nog willen inschrijven voor de clinic,de zaterdag is al volgeboekt, alleen voor zondag zijn nog een paar plaatsen vrij.
Inderdaad jammer dat het samenvalt met de DHRA-show maar het is niet anders.
Ik moet nog even recht zetten dat wij Fred niet naar Nederland gehaald hebben, we zij alleen gevraagd of er hier nog belanstelling was voor clinic's.Ik ben in ieder geval blij dat hij hier wil komen
Groetjes Mehlika


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _LiliM_ en 20 bezoekers