WN: Saasveld, vwrt summer show WRAN-C

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 12:30

Dan ben je inderdaad een paar keer langs ons heen gehold Haha!

sheila1411

Berichten: 54
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 12:34

Zaten jullie vlak bij de bar aan het raam? dan heb ik jullie waarschijnlijk wel gezien, ik heb namelijk een paar nieuwe gezichten gezien in de kantine. Dus wie weet hebben we elkaar toch onopgemerkt ontmoet, volgende keer dan maar handjes schudden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 12:35

Yeps, klein groepje aan de bar. Anya, Dick en ik, en later zat daar nog een leuke griet uit de regio bij waarvan de naam me nu even ontglipt is. Ook een enthousiaste wedstrijdrijdster.

sheila1411

Berichten: 54
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 12:51

Jammer dat ik jullie gemist heb, volgende keer beter, herkansing in november?? Hopelijk lukt me dit aangezien de planning van c-wedstrijden al bekend is en vrij veel weekenden volgeboekt zijn bij de manege, even plannen dus, misschien een andere manege die niet al te duur is

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 14:50

Sonja schreef:
Yeps, klein groepje aan de bar. Anya, Dick en ik, en later zat daar nog een leuke griet uit de regio bij waarvan de naam me nu even ontglipt is. Ook een enthousiaste wedstrijdrijdster.


Dat is Claudia Vermee Haha!

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 15:03

Sheila, dan was jij dus diegeen die steeds geld bij mij kwam wisselen? Haha! Knipoog

sheila1411

Berichten: 54
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 16:15

Ja, dat was ik. krijg je met al die mensen die net gepint hebben en dus alleen maar groot geld hebben... ik had 100 euro aan wisselgeld (dus alleen maar kleingeld) en nog niet genoeg... Werk je al langer bij Herman, ik heb je daar nog nooit gezien met een van onze wedstrijden.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 16:33

sheila1411 schreef:
Ja, dat was ik. krijg je met al die mensen die net gepint hebben en dus alleen maar groot geld hebben... ik had 100 euro aan wisselgeld (dus alleen maar kleingeld) en nog niet genoeg... Werk je al langer bij Herman, ik heb je daar nog nooit gezien met een van onze wedstrijden.


Ja, maar meestal in de keuken van het restaurant.
Toen de manege nog niet van Herman was, stond ik wel vaak in de foyer, maar toen ging het dus van de club uit.

Heb volgens mij wel een keer eerder tijdens een westernwedstrijd in de foyer gewerkt (alleen zag ik er toen wat anders uit, heb nl nog niet zo lang geleden drastisch mijn kapsel veranderd).
Ben er ook wel eens gewoon komen kijken, ook toen de lessen daar nog waren.