Nieuws van de DRHA

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Henriette
Berichten: 725
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Haarlem

Nieuws van de DRHA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 16:04

Aangezien ik lid ben van de DRHA, kreeg ik onderstaand bericht toegestuurd.
Maar ik denk dat er wel meer geïntresseerden zijn!

Aan:Alle reining- enthousiastelingen.

Midden Mei 2004 zal de Stichting Dutch Reining Horse Association ophouden te bestaan.
We zullen verder gaan als Vereniging Dutch Reining Horse Association.

Bij deze stap hoort het kiezen van een bestuur voor de vereniging.
Om het zo transparant mogelijk te houden zal het totale bestuur van de DRHA zijn bestuurszetel ter beschikking stellen.

We zijn dus op zoek naar vrijwilligers/enthousiastelingen die zich willen verdiepen in het vraagstuk “hoe maken we van reining, voor de van absolute beginner tot de meest ambitieuze open ruiter, een nog populairdere sport in Nederland”.

Beschikbare functies:
Voorzitter
Penningmeester/vice voorzitter
Secretaris
Leden- en wedstrijd- administrateur
Bestuurslid public relations

Heeft u interesse, heeft u vragen, neem aub contact op met Paul Meijer, per telefoon op 0654.281.875 of per e-mail paul@nrha.nl

Wilt u u zelf kandideren ( minimaal 18 jaar), schrijf voor de 14e Mei 2004 een kort e-mailtje met naam, adres, woonplaats, functie waar u voor wilt kandideren naar paul@nrha.nl

Bent u geen lid van de DRHA, en u wilt dit alsnog worden, mede om te kunnen stemmen, stuur dan een e-mailtje naar Henry Wijdeven, info@wijdland.com

Op 21 Mei 2004 is om 20.00u in de saloon van Burgmeijer Quarter Horses, Heuvel 18 te 5476KG Vorstenbosch iedereen die lid is van de DRHA of op dat moment lid wordt van de DRHA van harte welkom. Op deze 1e officiële vergadering van de vereniging DRHA zal het nieuwe bestuur van de vereniging gekozen worden.

Het bestuur van de DRHA,
namens deze,

Paul Meijer


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers