Nederlander doet mee a/d verkiezingen in U.S.A.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Nederlander doet mee a/d verkiezingen in U.S.A.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-04 11:48

.... bij de APHC.

Wiebe Lise uit Niebert en ik heb alvast op 'm gestemd! Het lijkt mij wel goed dat er een niet-Amerikaan en dan natuurlijk het liefst maar meteen een Nederlander, bij die Amerikanen aan tafel komt te zitten. Dus zou ik alle APHC-leden bij deze willen oproepen om hetzelfde te doen als ik en stem op "onze" Wiebe!

Ik zou trouwens wel eens willen weten of er bij bijv. de AQHA of APHA ook Nederlanders in het bestuur o.i.d. zitten. En wie dat dan zijn natuurlijk.



Tenfold
Berichten: 1267
Geregistreerd: 04-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 11:52

Ik stem liever op iemand vanwege zijn of haar standpunten, kennis en kunde, wat hij/zij wil bereiken en hoe, niet slechts op basis van woonplaats.

Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience!

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-04 12:04

Ik ook! En dat zit in dit geval wel goed! Bovendien stem ik liever op iemand die ik ken. Maar 't was me te lang om hier allemaal te typen. Ik zal vanavond es proberen of ik het kan scannen.
Laatst bijgewerkt door Asciugamano op 21-04-04 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt


10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 12:38

Vind het wel moedig van hem. Maar hij is ook sinds lange jaren International Delegate van de ApHC.

Natuurlijk kunnen wij hier allemaal (leden ApHC) op Wiebe stemmen, maar of hij op kan tegen het overgrote aantal leden in de VS weet je niet.

Ben het eens voor wat betreft het stemmen op eknnis en kunde. Van Wiebe weten we het tenslotte, maar van de tegenkandidaat dus niet. We gaan op zekerheid en dus voor Wiebe,

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-04 13:37

Dance schreef:
...Natuurlijk kunnen wij hier allemaal (leden ApHC) op Wiebe stemmen, maar of hij op kan tegen het overgrote aantal leden in de VS weet je niet...


Ik weet niet hoeveel verschil het maakt en hoe de verhoudingen liggen want het gaat natuurlijk maar om een bepaald gebied in de V.S. En hij vertegenwoordigt als international delegate (of hoe dat ook heet) iedereen die buiten Amerika woonachtig is. Als al die mensen op hem gaan stemmen maakt 'ie misschien een redelijke kans. Ik weet niet hoeveel Amerikanen er in hetzelfde Territory zitten als waar de rest v.d wereld onder valt maar misschien is het redelijk in evenwicht?

Go Wiebe!!


Steaming

Berichten: 1109
Geregistreerd: 01-02-03
Woonplaats: Boelenslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 17:05

Ik zal ook even m'n stem uitbrengen stem biljetten zijn dit keer op tijd.En de stem gaat natuurlijk naar Wiebe OK dan!

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 20:27

Kunnen alleen leden APHC stemmen?

One moment can change everything.

United Stables That's US

Steaming

Berichten: 1109
Geregistreerd: 01-02-03
Woonplaats: Boelenslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 20:41

Francisca schreef:
Kunnen alleen leden APHC stemmen?


zomon

Berichten: 453
Geregistreerd: 11-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 21:32

Heel veel succes ermee want Wiebe is idd een goede kandidaat.Ik ken hem nog Toen Dick nog voorzitter was van de aphc. Helaas kan ik jullie niet helpen want we zijn van de appie over gestapt naar de quarter.

10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 23:33

Fijn dat de ApHC leden in Nederland het weer eens zijn OK dan!

Wiebe we gaan er voor Vriendjes zijn?

Dat kost je straks wel een feestje hoor Knipoog BBQ??? Nog hebben we de plek ervoor.

Dus zet 'm op *LOL* OK dan!

asbe

Berichten: 119
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Kiel-Windeweer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:46

Wiebe is inderdaad een hele goeie kandidaat. En van kennis & kunde daar weet hij alles van. Dus dat zit wel goed!

Succes Wiebe.

Paarden schenken de vleugels die ons ontbreken.

United Stables That's US!

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 17:40

Héééééé, wanneer gaat dat stemmen gebeuren? Volgens mij is Paulus nu ook lid van de ApHC.... Haha!

Groetjes, Gisela

Gisela & Paulus, http://www.galaxyquarterhorses.com"
Quarter Horses: Dutchs Peppy Flash, Peppy Dun It Chex, Miss Wimpy Hollywood, Customized Whiz, Cee U In Tinseltown

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 09:28

Ik heb maandag het stembiljet gekregen en dinsdag weer op de bus gedaan. Dus als je hem nog niet hebt zal het vast niet lang meer duren.


10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 09:41

GEFELICITEERD SFLJ EN ASBE!!!!!!

Gisela de stembiljetten moeten vóór eind mei binnen zijn. Ik denk dat je er dan nog wel eentje krijgt.

Zelfs als je een minderheid van 1 bent, de waarheid blijft de waarheid. (Gandhi)
He who lights the match, will catch the fire one day.

Je zult maar een ééndagsvliegje zijn en je dag niet hebben.

ThisRockIza

Berichten: 233
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: Boelenslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 09:44

Ik ben nog niet zo lang geleden lid geworden van de APHC, ben zelf dus nog tamelijk een leek tussen de appie liefhebbers. Maar afgaand op wat ik allemaal heb gehoord over Wiebe breng ik met een gerust hart mijn stem op hem uit.


sflj & asbe???????????????????? Wanneer is de grote dag??????????

Steaming

Berichten: 1109
Geregistreerd: 01-02-03
Woonplaats: Boelenslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 08:44

Onze stemmen zijn ook gepost *LOL*

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 09:01

ThisRockIza schreef:
Ik ben nog niet zo lang geleden lid geworden van de APHC, ben zelf dus nog tamelijk een leek tussen de appie liefhebbers. Maar afgaand op wat ik allemaal heb gehoord over Wiebe breng ik met een gerust hart mijn stem op hem uit.


Als het goed is zit er bij het stembiljet dat je van de APHC krijgt ook een papier met daarop de "candidate statements" van Wiebe en z'n opponent.
Kun je zelf hun beider standpunten lezen en beetje tot een oordeel komen

Citaat:
sflj & asbe???????????????????? Wanneer is de grote dag??????????


Haha! zie onderschrift.


MHSolo

Berichten: 65
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Tatooïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 21:40

Helaas ben ik geen lid van de appaloosa horse club en kan dus ook niet stemmen!!! Maar ik wens Wiebe heel veel succes en hoop wel dat hij gekozen wordt!!!

En ik vind wel dat iedereen in Nederland (en daarbuiten) die wel lid is moet stemmen op hem OK dan! !!!

'I can't get ahead no matter how hard I try, I'm gettin pretty good on barely gettin by'

United Stables That's US!

woldhoeve

Berichten: 1819
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Foxwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 07:03

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!! zo dit was het goede bericht nu het slechte ik heb GEEN stembiljet gekregen, wanneer had ik hem in de bus moeten hebben. Mijn pa heeft er wel een dus die ga ik eerst maar even invullen. Ik hoop dat die van mij nog komt, is altijd zo ik krijg hem vast te laat.

Steaming

Berichten: 1109
Geregistreerd: 01-02-03
Woonplaats: Boelenslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 11:06

Stem biljetten waren dit jaar voor het eerst een keer optijd daar was door Wiebe ook op aangedrongen, waarschijnlijk zak die van jou vandaag of morgen wel in de bus zitten. Bij ons komen de appaloosa journals ook nooit op de zelfde dag zit soms wel een week tussen.

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 18:02

Dank!dank!
Heb je wel je lidmaatschap betaald? Haha!


woldhoeve

Berichten: 1819
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Foxwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:47

Hé ik ben geen dwangbetaler!!!!?????? Tuurlijk heb ik mijn lidmaatschap betaald ik heb toch training van Wiebe dus daar kan ik niet onderuit komen en heb nu ook een echte amerikaanse appaloosa

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 19:30

Haha! Haha! Geintje! Kijk even bij rassenpraat. daar staat een topic over kruisingen tussen appaloosa's en ijslanders. [RP] Kruissing tussen Appaloosa en Ijslander?
Daar zijn er bij die vinden dat appaloosa een kleur is en/maar geen ras. (lol)


woldhoeve

Berichten: 1819
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Foxwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 20:13

Ik heb ook al zo'n discussie gehad op appaloosa plaza. Want het NAS wil geen amerikaanse appaloosa's in het stamboek hebben. Er was zelfs 1 die beweerde dat de amerikanen een stekerig voorbeen heeft. ??????? En daar werd mij ook even uitgelegd dat appaloosa een kleur was net zo als een schimmel maar dat die van ons toevallig appaloosa als ras genoemd wordt DAHHH
En ik heb nog steeds geen stembiljet. Als wiebe erachter komt dat ik niet gestemd heb gooit hij vast het lesgeld omhoog dus ik moet hem wel op tijd hebben ( grapje )

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 22:20

woldhoeve schreef:
Ik heb ook al zo'n discussie gehad op appaloosa plaza. Want het NAS wil geen amerikaanse appaloosa's in het stamboek hebben. Er was zelfs 1 die beweerde dat de amerikanen een stekerig voorbeen heeft. ??????? En daar werd mij ook even uitgelegd dat appaloosa een kleur was net zo als een schimmel maar dat die van ons toevallig appaloosa als ras genoemd wordt DAHHH
En ik heb nog steeds geen stembiljet. Als wiebe erachter komt dat ik niet gestemd heb gooit hij vast het lesgeld omhoog dus ik moet hem wel op tijd hebben ( grapje )


Verward Geen Amerikaanse Appaloosa's bij de NAS? Hoe bedoel je dat? Volgens mij is jive daar wel/ook ingeschreven. Ik zal zo eens tussen haar papieren neuzen, ze heeft er geloof ik wel een nummer net als bij de APHC. weet 't nu ook niet meer zeker. Is er dan geen een van jullie daar ingeschreven? Jullie gaan toch ook altijd naar die hengstenkeuringen? Rare jongens, die NAS. Ik vind het zowieso maar een raar cluppie. Kan ik straks wel bijvoorbeeld het Nederlandse Friese paarden Stamboek oprichten ofzo en vervolgens onze shetlander inschrijven want die is ook zwart. Haha!

Over het stemmen; de stembiljetten moeten voor 31 mei teruggestuurd zijn dus je hebt nog even tijd.



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers