Nederlander doet mee a/d verkiezingen in U.S.A.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 23:43

Jewel en Zip hebben toch ook een registratie bij het NAS. Zover ik weet kun je Amerikaanse Appaloosas ook bij het NAS gewoon laten registreren indien ze aan de merkmalen voldoen. Verward

Inderdaad moeten de stembiljetten vóór 31 mei binnen zijn. Dus niet poststempel 31 mei. Misschien zou iemand van het bestuur eens kunnen bellen met de ApHC dat er nog leden zijn die geen stembiljet hebben gekregen. Kopietje is niet mogelijk daar ieder biljet een specifiek nummer heeft.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 07:39

Amerikanen kunnen gewoon in het NAS ingeschreven worden. Amerikaanse hengsten zijn iets minder gewild. Overigens was er niet maar 1 die van mening is dat amerikanen vaak steken maar zijn er meerdere die daar zo over denken ( waaronder ik ) . Maar we dwalen af Knipoog Ik wens Wiebe heel veel succes en ik ben benieuwd of hij het redt Lachen

woldhoeve

Berichten: 1819
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Foxwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 09:31

Onze paarden zijn ook bij het NAS ingeschreven. Nou dan waren er wat meer met die opmerking. Ik vind het wel jammer want er bij voorbaat al gezegd wordt van het is weer een amerikaan. 5 van de 6 nieuw aangeboden hengsten op de keuring waren er wel 4 van Jewel en 1 van Zip. Maar als er zo weinig hengsten worden goedgekeurd dan hebje ook geen vers bloed meer. Er was ook een tijd dat iedereen gek was van Jewel en Zip net zo als iedereen over Convernance denkt en nu zijn amerikanen niet meer gewild dat doet me eigenlijk wel pijn in mijn hart maar goed het is niet anders.
Ja ik dwaal ook af maar dit moest even van mijn hart.
Ik heb nog steeds geen stembiljet.?!!??

woldhoeve

Berichten: 1819
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Foxwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 09:43

Yes ik heb het stembiljet ontvangen. Gisteravond kwam pa er mee aanzetten was bij hun bezorgt, beetje vreemd. Wiebe was toch bij ons dus we hebben ze alle drie even ingevuld ( Pa, Truus en ik )dus Wiebe heeft van ons weer drie stemmen. OK dan!