1st Canada trail ride (Appelscha) (30 mei)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:16

Peppysan, ik weet wie je bent!

Ik reed op een appaloosa en ik had een knalgeel t-shirt aan en een petje op!


EmmaK

Berichten: 1925
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Anjum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:20

nou mooi dat het zo leuk was, jammer dat ik niet kon maargoed, is minkyboy ook nog geweest?
(Emma)

Im Artfully Maid Dana

CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:51

Hallo Allemaal ,
Het was echt hartstikke leuk he! Ik stond samen met mijn buurvrouw Alpenquarter bij het lasso werpen en hoefijzer gooien tijdens de pauze. Had tegen Rom gezegd dat ik daar wel wou staan, kon ik mooi een praatje maken met iedereen tijdens de pauze Haha! .
Leuke reacties van iedereen gehad en we hadden niet verwacht dat er zoveel deelnemers zouden zijn, echt fantastisch! OK dan!
Volgens mij echt voor herhaling vatbaar en ook prachtige prijzen of niet soms! OK dan!
Misschien doe ik volgende keer toch wel mee ipv vrijwilliger te spelen Haha!

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:26

dapperdier schreef:
Aaaah wat was het heerlojk.. Ik ben een beetje aan het bijkomen van een barstende koppijn. Maar ik heb een heelrijke dag gehad en Blizzard ook wel geloof ik. het meertje was ook even lekker..heerlijk spetteren met water.

Water? Waar dat? Zijn wij verkeerd gereden ofzo, of zijn jullie omgereden langs het water...

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:32

PeppySan schreef:
en blijkbaar heb ik heel wat bokkers gemeet zonder het te weten.


Ik ook, ik kan me alleen Dapperdier herinneren (toen ze wegreed zag ik haar naam op haar shirt) en ik weet dat ze met Gaitkeeper reed, want dat vertelde Rommie mij later. Verder herken ik alle deelnemers op de foto's, maar ik zou niet weten wie daarvan Bokkers zijn en hoe ze heten! Haha!

Citaat:
Welke bokker stond bij welke hindernis of reed op welk paard?


Ik stond samen met mijn vriendje Marco (Spades op Bokt) bij hindernis 3 en 4, de sidepass/balkjes en de pionnen. We hebben ons daar prima vermaakt, je kon precies zien wie het vaker had gedaan (vooral bij de pionnen) maar ook de onervaren combinaties deden hun uiterste best!

Hopelijk doe ik een volgende keer zelf mee, ik krijg al helemaal zin om dit soort dingen te gaan oefenen! Vooral het lassowerpen zal nog wel wat training vergen! Haha!

Helaas konden wij niet tot het eind blijven, we hadden graag mensen zien finishen maar we moesten nog door naar een verjaardag in Utrecht. Het was iig lekker weer voor zo'n rit, is het bij jullie 's middags ook nog gaan regenen?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:37

Karin schreef:
Hopelijk doe ik een volgende keer zelf mee


Idd Karin, misschien kunnen wij dan als koppel Haha!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48209
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:40

als ik tegen die tijd al in het hoge noorden woon, dan zijn Banjer en ik bij de volgende rit ook van de partij!

Fijn dat het zo leuk was... ik wacht op meer foto's... Haha!

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:49

volgende keer wil ik ook van de partij zijn. nu was ik eigenlijk ook wel een beetje van de wereld aangezien ik vrijdagnacht pas om 5 uur in mijn bed lag.

rom heb je al een nieuwe datum voor de volgende trailride Haha!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 23:22

Mayflower schreef:
Idd Karin, misschien kunnen wij dan als koppel Haha!


*grinnik*

Ik ben populair geloof ik, Suus wilde ook al samen met mij rijden! *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 08:37

EJ en ik doen zeker volgende keer mee. Zeker na deze verslagen Haha!. We hadden nu al gewild maar dat is gewoon niet haalbaar met ook nog eens de verhuizing. En onze trailer is nog in de maak dus dat had ook geen zin.

Dat wordt dus hard oefenen Haha!

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 08:38

Wat ik me overigens wel afvraag. Je moet hier en daar van je paard af. Op zich niet erg maar door mijn RSI kan ik niet zonder krukje op het paard komen. Is daar nog iets voor te regelen? Overigens is mijn knol supergetraind want ik kan bij elk opstapje (bank, boomstam of zelfs hem in een lege sloot) hem neerzetten en hij blijft voorbeeldig staan. Maar ja, die dingen heb je niet altijd bij de hand Haha!

'Paint' it 'Black'

Yosan

Berichten: 593
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Uplengen(Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 08:54

Hoi Fasel, het valt best mee, zo vaak zijn wij niet van ons paard geweest, alleen bij de rustplaats.
voor de opdrachtjes konden we gewoon op ons paard blijven zitten.

Ik heb ook veel bokkers gezien, maar ik heb een probleem met het onthouden van namen, dus ik kan bijna iedereen van gezicht, maar de naam ben ik dan kwijt. Verward
volgende keer doen sun(een van de palomino's, er waren er twee, maar op die andere zat een man en ik ben een meisje(van 38 jaar Haha! )) en ik ook weer mee, want dit is de perfecte buitenrit OK dan!

Hoe langer je nadenkt, hoe duidelijker het wordt dat er echt geen antwoord is.

R.I.P. Marinus"Iski"

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 09:16

Jawel Yosan, maar 1 keer van mijn paard stappen is al voldoende. Mijn RSI is in die mate dat ik de kracht niet heb om op te stijgen Lachen

'Paint' it 'Black'

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 09:33


minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 11:08

Ooohh nu ik die foto's zie baal ik helemaal dat ik niet mee kon Huilen
Waneer ga je dit weer organiseren Romkabouter? Haha!
Dan hoop ik echt wel dat ik mee kan doen,ziet er heel gezellig uit zo op die foto's OK dan!
En als ik het zo lees was het zeer zeker een geslaagde dag.
Wat voor opdrachten moesten jullie nu allemaal doen?
Ene wat voor prijzen zijn er uitgedeelt?,niet dat ik nieuwsgierig ben hoor. Schijnheilig Tong uitsteken

Gaitkeeper

Berichten: 517
Geregistreerd: 16-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 12:26

Karin"]
[quote="PeppySan schreef:
en blijkbaar heb ik heel wat bokkers gemeet zonder het te weten.


Ik ook, ik kan me alleen Dapperdier herinneren (toen ze wegreed zag ik haar naam op haar shirt) en ik weet dat ze met Gaitkeeper reed, want dat vertelde Rommie mij later.
[/quote]

That was me...met mijn Laddyboy....geweldige dag gehad !!

Citaat:
Ik stond samen met mijn vriendje Marco (Spades op Bokt) bij hindernis 3 en 4, de sidepass/balkjes en de pionnen. We hebben ons daar prima vermaakt, je kon precies zien wie het vaker had gedaan (vooral bij de pionnen) maar ook de onervaren combinaties deden hun uiterste best!

Hopelijk doe ik een volgende keer zelf mee, ik krijg al helemaal zin om dit soort dingen te gaan oefenen! Vooral het lassowerpen zal nog wel wat training vergen! Haha!

Helaas konden wij niet tot het eind blijven, we hadden graag mensen zien finishen maar we moesten nog door naar een verjaardag in Utrecht. Het was iig lekker weer voor zo'n rit, is het bij jullie 's middags ook nog gaan regenen?


Leuk hoor dat jullie je dag 'opofferden' om hier te vrijwilligen ! OK dan!
Helaas heb ik niks van jullie hindernis gebakken en weet ik nu waaraan we moeten werken Haha! .
Gelukkig reed ik met de fantastische boelkloedige Blizzard die alles aan kan !

Volgens mij kan dit nog wel eens uitgroeien tot een zeer groot evenement want iedereen wilde wel weer volgende week en alle vrijwilligers rijden dan volgens mij ook mee !

En regenen doet het hier vandaag. Maar dat komt goed uit want mijn paard heeft nu een dagje rust Lachen .

Ik vraag me nog steeds af hoeveel km het nou eigenlijk was. Er werd gezegd dat het wel eens 25 km kon zijn maar als ik op de kaart kijk heb ik het idee dat het toch wel wat minder is geweest.
Maar we hebben toch wel zo'n 4 uren in het zadel gezeten dacht ik.

Ik wil weer !!

Gaitkeeper

Berichten: 517
Geregistreerd: 16-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 12:29

minkieboy schreef:
Ooohh nu ik die foto's zie baal ik helemaal dat ik niet mee kon Huilen
Waneer ga je dit weer organiseren Romkabouter? Haha!
Dan hoop ik echt wel dat ik mee kan doen,ziet er heel gezellig uit zo op die foto's OK dan!
En als ik het zo lees was het zeer zeker een geslaagde dag.
Wat voor opdrachten moesten jullie nu allemaal doen?
Ene wat voor prijzen zijn er uitgedeelt?,niet dat ik nieuwsgierig ben hoor. Schijnheilig Tong uitsteken


Euhh....hek openen, door een droogstaand beekje stappen Knipoog, over een bruggetje, lassowerpen, hoefijzers gooien, barrelracing, vlag pakken en plaatsen, en vooral heerlijk rijden door de prachtige natuur.

Maar de moeilijkste opdracht was : kaartlezen !!!
Wij hebben dus 10 km extra gereden doordat we nogal eens mis reden Haha! Schijnheilig

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 12:47

Yosan en ik waren 3e!!!
en we hebben een hele leuke tas gewonnen met het logo van de canada trail ride erop.
de tweede plaats kregen twee t-shirts met het logo en de 1e plaats twee riemen met buckle en twee boloty's(hoe schrijf je dat Verward )

Toppie trail ride OK dan! echt heel leuk
volgende keer die ik weer mee en ik hoop dan weer op mijn eigen paardje mee te kunnen doen, want er gaat niets boven mij eigen kanjer.

De kracht van de inspanning, zit in de ontspanning!

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 13:52

PeppySan schreef:
en blijkbaar heb ik heel wat bokkers gemeet zonder het te weten.
Welke bokker stond bij welke hindernis of reed op welk paard?

(volgende keer buttons ofzo met boktlogo en boktnaam! Haha! )

Ik was diegene met haflinger met ingebouwde vlecht (evenals mijn eigen haar) en geel hemd. Op die groepsfoto bij de rustplaats, waar alle paarden met hun achterwerk op staan, staan wij als enige met het hoofd naar de camera.

De close-up van een meisje met pet op en een haflinger is Marja met Shadowm maar dat is geen bokker (Marja niet tenminste, Shadow wel, maar dat is ongewenst Haha! ) Wij reden samen.

Zo, weer een stukje puzzel opgelost Lachen

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 19:27

Tof dat jullie het leuk vonden Lachen

Iedereen, vooral de vrijwilligers, heel hartelijke bedankt voor deze leuke dag

P.S. Als jullie langs water zijn gekomen, zijn jullie mooi verkeerd gereden *LOL*

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 21:20

*meld me ook even*
gisteren bij hindernis een en twee (met grote paarse broek)
vond het echt hartstikke leuk, wie weet doe ik de volgende keer wel mee en anders mag je me weer bij een hindernis planten hoor kabouter als je tenminste weer zulk mooi weer besteld Knipoog

Jet

Berichten: 11942
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 22:14

Ik was lekker kijken deze dag, ik vond het ontzettend gaaf wat ik er van gezien heb. Dat is: hindernis 1 en 2, alles bij de rust en tot slot weer de hindernissen bij het einde. Ik vond het erg leuk om te zien hoe die paarden toch alles maar deden en hoe rustig ze eigenlijk bij het rustpunt waren! Ik denk dat die van mij hier nog wat van kan leren en ben van plan zeker wat dingen met haar te gaan oefenen ( zoals over die "doorwaadbare plaats" gaan bv.
In mijn ogen was de organisatie heel goed, maar ik hoefde dan ook niet de route te rijden en ben dan ook geen meertjes tegengekomen....
Wie weet doe ik volgend jaar, na wat training van mijzelf en mijn paard, toch ook wel mee en anders kom ik gewoon weer lekker kijken!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 08:22

PeppySan schreef:
boloty's

bolo-tie Haha!

Tie als in "stropdas" Knipoog

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Uriah

Berichten: 1677
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: beilen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 08:26

Peppysan,heb je mijn paard uit de wei geplukt voor de trail ride? Verward lijkt als twee druppels water op mijn paardje!! Haha! waar is het een kind van?

Verder lijkt het mij ook heel gezellie om eens mee te gaan!

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 12:51

Jullie moeten ophouden met al die verhalen,want ik baal er steeds meer van dat ik niet mee kon,ben nu echt heel zielig Huilen Haha!
Ik hoop echt dat ik de volgende keer wel mee kan doen,lijkt me echt super leuk,helemaal na al die verhalen en foto's OK dan!
Waneer gaan jullie weer????????????????????????????????????????


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 1 bezoeker