Nieuwe datum training Oost

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dinopino
Berichten: 11241
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 09:12

Oh leuk anya kan ik je toch nog ergens mee helpen. heb er heeeeeeeeeeeeeel uitgebreid les in gehad

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 09:20

Dat is ook juist het leuke van die trainingen Dinopino. Iedereen weet iets. En die gezamelijke kennis en kunde gooien we op een hoop Lachen

Dick
Berichten: 89
Geregistreerd: 26-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:28

Inderdaad Anya, sinds kort hebben we een prachtig hek. Leonardo ging er heel makkelijk doorheen de eerste keer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 16:33

Zelfs mijn kleine gele explosiefje gaat er braaf en rustig (! Haha! ) doorheen. Is lekker hoor om dat eens buiten de wedstrijdring te kunnen oefenen!

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 14:07

Kunnen we dat hek uit proberen die middag. Ben eigenlijk wel benieuwd of Seven ook door het hek gaat. Ze is nl een beetje claustrofobisch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 09:14

Uiteraard staat het hek opgesteld met de trailoefening. Sta jij voor ingeschreven Jip. Anita zou de gewone training doen, en jij de trailtraining.
Daarin zit onder meer: hek, L, sidepasses, zeiltje, pionnen, sleepje, vlag, jogovers. Verder alles op verzoek.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 09:14

Sonja schreef:
Uiteraard staat het hek opgesteld met de trailoefening. Sta jij voor ingeschreven Jip. Anita zou de gewone training doen, en jij de trailtraining.
Daarin zit onder meer: hek, L, sidepasses, zeiltje, pionnen, sleepje, vlag, jogovers. Verder alles op verzoek.


Galopsbalkjes op Lanna-pas-afstand Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 09:20

Geen probleem, passen er precies 3 op de lange zijde van de bak Knipoog

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 09:39

Dit kon wel eens lachen worden met Seven als ik bovenstaande lees, maar je weet het maar nooit met die dame van mij. Voor het zelfde wandelt ze overal overheen en langs en doet ze of haar neus bloed.

Moet wel zeggen dat als Anya en ik buiten rijden en Lanna of Seven wil ergens niet langs, de andere er dan wel langs loopt. Dus als Seven niet wil laat ik Lanna eerst gaan en volgt ze Lanna vanzelf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 09:45

Je zou nog versteld kunnen staan hoor Jip, ik heb vorige week paarden braaf door het hek zien gaan waar ik het helemaal niet van verwacht had, en hele brave paarden die niet eens in de buurt wilden komen....

We gaan het gewoon lekker proberen. Er is hulp op de grond aanwezig, andere paarden, andere ruiters, dus dat komt echt wel goed!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 09:49

Ik heb het lijstje aangepast met nieuwe deelnemers. Zie 1 pagina terug.
Sonja kijk je even of het nog klopt zo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 10:01

Kleine rectificatie Haha! Ciska wil liever van 13-14 uur Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 19:36

En Nikki met Kahendi is erbij gekomen in de 1e trailgroep. Zij heeft een jong NRPSje dat wat bangig is vaak, en kan wel een steuntje in de rug gebruiken. Nikki is 11, haar paardje 3 en ze rijden Engels (overigens heel serieus en goed ruitertje hoor, doet het leuk op wedstrijden met haar ponys, springen en dressuur)

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 20:01

Nikke staat erbij Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 13:58

En ook Henla en Jodie laten zich toevoegen, voor zowel de normale training als de trailtraining.
Zeker weten Henla, 2 uur?

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 16:52

hoe laat Sonja?

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 17:36

Ik ga zorgen dat Jodie tegen die tijd een goede conditie heeft. En als ze het niet vol houdt stop ik halverwege wel en ga ik verder kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 21:46

Ik ga even wat schuiven met deelnemers, dan komt Henla in de eerste gewone trainingsgroep en de eerste trailgroep. Lekker even wat ruimte ertussen; is een jong dier en mag dus even wat nadenk- en verwerktijd hebben.

Ik heb nu nog 2 plekken in de normale training over en geen in de trail als we 2 trailgroepen houden. Er is echter ruimte in de planning voor een derde trailuur, dus mochten er nog liefhebbers zijn dan is dat mogelijk. Bij dubbele deelname loopt dan echter de wachttijd tussen normale en trail-training dus wel op.

Nog even voor de duidelijkheid omdat ik een vraag binnenkreeg omtrent mijn eigen wedstrijden: Ik geef GEEN les, normaliter niet en deze trainingsdag in het bijzonder al niet Haha!
Het is een gezamenlijke training, dus we rijden MET elkaar en helpen elkaar om onze problemen op te lossen of nieuwe dingetjes uit te proberen.
Ook degene(n) die normaliter les geven (en dus Open starten Haha! ) geven deze middag GEEN les maar trainen lekker mee net als alle anderen.

Ook tribuneridders zijn ZEER welkom, zeker als ze een bijdrage in de training willen geven! Kom je kijken en ben je goed in het oplossen van bepaalde trainingsprobleempjes/opvoedingsprobleempjes of onderdelen, laat het me dan gerust even weten, dan kan ik er rekening mee houden en alvast wat mensen aan elkaar koppelen!

En als je in de regio woont en nog nieuwe westernspulletjes nodig hebt, dan is het standje van Just Western natuurlijk handig Tong uitsteken Heb je speciale wensen, PB die dan tijdig naar Cornelie, dan kan ze mogelijk meteen meenemen wat jij wilt hebben...


Oh ja, de bar is overigens niet geopend deze middag. We hebben een automaat met koffie/choco/thee en cappuchino en een automaat met allerlei frisdranken/chips/koek en snoep.
Zorg dus dat je wat kleingeld in je zak hebt hangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 12:30

Overigens is een cap verplicht bij ons, ook voor westernruiters. Dus breng je eitje/champignonnetje mee. Ik heb wel een paar leencaps maar niet heel veel.

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 12:54

Sonja schreef:
Overigens is een cap verplicht bij ons, ook voor westernruiters. Dus breng je eitje/champignonnetje mee. Ik heb wel een paar leencaps maar niet heel veel.


ben ik ff blij dat ik zonder paard kom Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 12:59

Maar volgens mij hadden wij nog een oude afspraak staan samen..... Knipoog Milena is er he-le-maal klaar voor...... Tong uitsteken

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 13:00

Sonja schreef:
Maar volgens mij hadden wij nog een oude afspraak staan samen..... Knipoog Milena is er he-le-maal klaar voor...... Tong uitsteken


Ja ik ook
Maar echt niet met cap Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 13:05

Ach, 't zou niet voor het eerst zijn dat jij mijn stalhouder over de emmer werkt, dus we gaan 't gewoon proberen Haha! Hehehe
En anders lopen we wel even een stukje 't zandpad op, gaan we gewoon buiten spinnen Tong uitsteken

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 13:15

Ik iemand over de emmer werken IK Bloos never Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 13:17

Schijnheilig Lievvvv ben jij zeg als je zo onschuldig meelt...... *LOL* *LOL* *LOL*
Ik kan me nog een donderpreek herinneren..... Hahaha heb er ook nooit meer een paard mogen rijden daarna.... Bloos 'k Was meteen voor 100% uit de gratie....