Nieuwe datum training Oost

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 00:16

Onder voorbehoud van de Big-datum van mijn merrie wil ik (wanneer er geen bezwaar is tegen de deelname van een Engelse) graag komen.
Want ik begreep dat er ook wat trail spullen uit de hoge hoed getoverd gaan worden? Party!!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 00:19

Volgens mij heeft Sonja het meeste aan huis (of niet Sonja ?). Ik kan pionnen, zeiltjes en dat soort dingen meenemen. En het zadel maakt niet uit hoor. Sonja rijdt met haar westernfjord ook rustig een cross en ik rij met Lanna ook nog zo'n beetje dressuur. Jip heeft een pony die door haar bijrijdster engels wordt gereden. Kortom. No Problem. Je bent hartstikke welkom!

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 08:28

Hmm... ik kan wel even kijken hoe ik zit met school, stages e.d, en eens kijken of ik ergens een trailer op kan snorren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 08:52

En zo niet, dan weet je nu dat je ook met dat gele monster van mij een aardig potje kunt sturen Haarbal.... Haha! Je bent welkom om weer plaats te nemen hoor!

Leuk als je komt Sjuim! Ik heb idd van alles staan waarmee we trail kunnen rijden.
Hoewel mijn persoonlijke voorkeur voor de training er niet naar uitgaat. Maar we kunnen het in 2en knippen, of evt. de helft van de bak voor trailspullen gebruiken en de andere helft voor andere oefeningen.

Zeker als Blaze en Sandra komen, heb ik even fijn iemand bij de hand die me even kan helpen en corrigeren op wat reiningoefeningen, dus dat wil ik zeker aangrijpen.

Mocht de algemene voorkeur uitgaan naar een trailmiddag, dan is dat wat mij betreft ook gerust te doen.
(dan vraag ik bv of R&S een uurtje eerder komen om even met mij wat dingetjes te oefenen, of ik reserveer er nog een bak bij)
Overigens hou ik de training ook volledig open voor (Engelse) ruiters van m'n eigen stal, die moeten niet de indruk krijgen dat ze niet welkom zijn omdat wij aan het oefenen zijn. Iedereen is wat mij betreft welkom.

Regel onderling even hoe het gaat met de bakhuur: het kost ongeveer 25 Euro per uur per bak om af te huren.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 08:53

Ik ga ook voor het reiningdeel hoor Sonja.. Maar jullie bak is groot genoeg voor het in tweeen delen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 10:14


jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 11:31

Ik weet eigenlijk nog niet waar ik voor ga. Ben op het ogenblik niet echt aan het trainen voor iets. Op het ogenblik gaat het me alleen om het plezier van het rijden. Zal er is over nadenken waar ik graag aandacht aan wil besteden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 11:37

Ehhhhh Jeanette, gewoon lekker meerijden voor de LOL met je knol is hartstikke prima hoor!!!

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 11:40

Vind ik ook, maar vind de foto's van de Clinic van jou ook wel interresant. Lijkt me wel leuk om ook eens te proberen, maar ook reining heeft wel mijn belangstelling. Dus ik vind wel iets waar ik me in kan uitleven die dag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 11:46

Ik ga jullie een voorstel doen voor de 20e: (en als jullie het wat vinden, dan stel ik het aan de stalhouder voor)

Thema van de middag: Engels meets Western!

Beginnen met een algemene training waarin reiningoefeningen meegenomen worden. Ongeveer een uur/anderhalf uur. Engelse inbreng, vragen, opmerkingen etc zijn welkom.

Daarna koffiepauze en trailparcourtje opbouwen met z'n allen, en daarna dus een trailoefenuurtje(s Haha! )

Alles open voor zowel Engelse als westernruiters.

Overigens ligt er ook al een verzoek van een verkoopster die een westernspulletjes-standje in kan richten in de kantine. Dit wil ik EERST met de manegehouder bespreken aangezien dat een commerciele actie is binnen haar bedrijf, maar persoonlijk vind ik het een goed idee! Cowboymagic meebrengen aub! Tong uitsteken


Schiet maar!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-04-04 11:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 11:48

Vreselijk leuk idee! Zolang ik ook maar een line-up oefening kan doen. Wil ook wel dressuur en westernzadel meenemen. Kunnen mensen zien dat het best allebei kan op 1 paard Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 11:49

Leuk Anya!!!!! Goed idee!!! Doe jij een klein demootje, misschien dat Sjuim en ik of Sjuim en jij samen iets kunnen doen, en dan Mileen en ik een traildemootje voordat het trailgedeelte begint!

Volgens mij gaan we een feestje bouwen!!!!! Tong uitsteken

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 11:50

Goed plan Sonja.

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 11:52

Ik zou Anita kunnen vragen om ook mee te gaan en dat zij engels rijdt met Seven in het gedeelte voor de pauze en dat tijdens de trail ik western met Seven rij

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 11:55

vindt ze vast heel leuk Jip..!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 11:58

Lijkt me goed plan, moet ik nog wel even Cornelie pb-en want mijn CM is bijna op.

Oh, en in de line up wil ik niet naast Anya Nagelbijten / Gniffelen Knipoog

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 12:02

Lijkt mij eigenlijk ook wel heel cool met mijn mini monster. Kijken of hij net zo dapper is als dat hij klein is Tong uitsteken.

Alleen moet ik dan wel vervoer kunnen krijgen(dwz, een auto en iemand die gezellig mee wil, ga niet alleen het hele land door).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 12:05

Oefffff dat is een pesteind rijden hoor Dennis! Je bent van harte welkom hoor, maar om nou zo'n eind te gaan rijden voor een trailmiddagje.... Haha!
Is bij jou vandaan echt ruim 2 uur rijden met de trailer....

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 12:07

Sjuimpje schreef:

Oh, en in de line up wil ik niet naast Anya Nagelbijten / Gniffelen Knipoog


Lanna is heel lief in line ups hoor Sjuim Haha! (zolang ze seven kan zien, anders gaat ze over de bakrand op zoek *LOL*

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 12:07

Nou is inderdaad een heel eind Dennis. Maar je bent welkom hoor. Je kunt natuurlijk ook als bakrandridder komen. Er is altijd wel een paard om wat op te proberen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 12:13

En dat is ook leuk! Ik heb zondag nog op een heeeeel mooie (en evenzo eigenwijze Tong uitsteken ) Tinker gezeten....

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 12:13

Gezellig wordt het in elk geval zo te lezen Lachen Pride meenemen lijkt mij ook weleens leuk (western/engels/endurance paard met een paar kunstjes erop ) maar hij is dan net terug van zijn 'zomervakantie' Haha!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 12:23

Yeeh.. Gaaf! kunnen we toch nog die kur proberen: western, freestyle en dressuur (met een springpony erbij) Lachen

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 12:25

Sonja schreef:
En dat is ook leuk! Ik heb zondag nog op een heeeeel mooie (en evenzo eigenwijze Tong uitsteken ) Tinker gezeten....


*grijns* Zo breed als hij hoog is, zo eigenwijs als hij breed is. Maar wel een lekker ding! Eens kijken of hij weer meekan, dan kan Dennis d'r kunsten showen op mijn MegaShet! Oh, en we gaan dan toch met de tweepaards, misschien wil Concorde wel mee met Eldina, die houdt van trail! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 13:11

Ik bespreek e.e.a. vanavond en probeer er morgen op terug te komen!