wie heeft een mega breed paard belg e.d

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 18:46

zoooooooooooooo dat is pas gaaf, dit vind ik dus heel leuk, rij je western met je belg???waar woon jij op de veluwe, mijn ouders wonen in putten/voorthuizen beetje grensgeval hahaha

Pasterza

Berichten: 2696
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Lemelerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:46

Ik rijd een combinatie van western/engels/nh met de belg en momenteel met een vz-zadel omdat het westernzadel niet meer goed past. Woon zelf in Hattem, paard sinds kort in Wapenveld.

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:50

mmmmmmmmmm net een beetje te ver om eens bij jou te komen kijken, lijkt me namelijk geweldig om zo,n paard in aktie te zien.

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 21:38

ook ik heb een een paard met een ongeloofelijke brede rug.
Tinker maatje belg zeg maar,
ik heb een continental reiner equiflexx met de breedste boom die verkrijgbaar is en die past netjes,
ik heb hem bij Eveliene vandaan van eurohorse ridingshop, je zou met haar eens contact op kunnen nemen, zij heeft vaak wel zadels met een mega brede boom of ze meet ze op en laat er eentje komen , of ze maakt er eentje op maat voor je .
suc66!

horsenut

Berichten: 275
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 07:07

Dank je wel voor de tip ik ben gisteren bij Els (smurf) geweest en heb haar stock zadel overgenomen, zit janouk als gegoten en ligt zo vast als een huis zonder dat hij klemt dus ik ben helemaal happy Bloos)