Hengstenshow Makkinga

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ThisRockIza

Berichten: 233
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: Boelenslaan

Hengstenshow Makkinga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 13:17

Wie gaat er hier naar toe???
Ik ben wel van plan om te gaan maar weet even niet hoe laat ze beginnen, weet iemand van jullie het wel???
Ik hoop 's ochtends, dan kan ik ook nog even in Oosterwolde kijken.

DubbelFun

Berichten: 88672
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 13:21

Is het een Western hengstenshow ??

ThisRockIza

Berichten: 233
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: Boelenslaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 14:02

Voor zover ik heb begrepen zijn er drie stallen bij betrokken.
Woldhoeves Appaloosas, Sylvester Ranch en de AOK-ranch zelf.
m.a.w. Quarters, Paints en Appaloosas.

Hoe het programma eruit ziet weet ik niet.

Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 14:45

Voor zover ik weet begint het programma juist pas 's middags. Maar het staat achterop de WHW, deze heb ik alleen niet bij de hand.

ThisRockIza

Berichten: 233
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: Boelenslaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 14:56

Ik heb zonet een maar even naar Anne Marie van de AOK-ranch gemailed en kreeg zeer snel antwoord.

Citaat:
WE STARTEN OM 12 UUR, ER DOEN 12 HENGSTEN AAN MEE 1 APPALOOSA 2PAINTS EN 9 QUARTER HENGSTEN.
WE STARTEN EERST MET EEN SHOW WAARIN ALLE HENGSTEN EIGENAREN HUN HENGST MOGEN VOORSTELLEN EN DAT GEBEURD ONDER ZADEL OF AAN DE HAND, DE EEN GAAT ER MEE REINING RIJDEN DE ANDER LAAT CUTTING ZIEN EN WEER EEN ANDER DOET HALTER EN ZO WORDEN DE HENGSTEN VOORGESTELD IN DE DISIPLINE WAAR ZE HET BESTE IN ZIJN.
DAARNA KOMEN ZE WEER AFZONDERLIJK DE BAK IN EN KAN HET PLUBLIEK BIEDEN OP EEN ZAADSPRONG.
IN DE TUSSENTIJD KAN MEN MET DE HENGSTEN EIGENAREN PRATEN EN INFORMATIE IN WINNEN OVER DE HENGSTEN, WE HEBBEN WAT TE ETEN KOFFIE THEE EN FRISDRANKEN.
EN NA AFLOOP VAN DE VEILING VIND ER EEN VERLOTING PLAATS VAN COWBOY TACK SPULLEN, MAAR DAT IS ALLEEN VOOR DE MENSEN DIE HEBBEN GEBODEN OP DE HENGSTEN.
DE ENTREE IS 2 EURO GRATIS PARKEREN EN 2 GRATIS KOPPEN KOFFIE OF THEE.
IK HOOP DAT IK JE ZO VOLDOENDE INFORMATIE HEB GEGEVEN.

GROETJES ANNE MARIE


Blijft voor mij alleen nog de vraag over: "Wie gaat er heen????"

woldhoeve

Berichten: 1819
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Foxwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 18:00

Ja ik ga er heen maar dat komt dat wij met Scotty heen gaan. Hij gaat de appaloosa's vertegenwoordigen, aan de hand wordt hij getoont. Ik had ook wel in Oosterwolde mee willen doen maar dat komt wel weer een keer, dit natuurlijk niet en we moeten onze hengsten wel promoten. We zouden eerst met Sunfl. Joy's Jewel en Zips Jewel nog heen, maar Sunflower is die dat dag in Klarenbeek we hebben hem namelijk een seizoen verhuurt en Zips Jewel is nog steeds kreupel al vanaf Oktober anders had ik hem onder het zadel gereden dus dan blijft er nog maar 1 hengst over en dat is onze jonge hengst WH Scotty.