Quarter Mile race

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LisetteSugar

Berichten: 476
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:58

promptertje"]
[quote="LisetteSugar schreef:
Promptertje, ik heb nog gekeken of ik je paard en man zag, maar dat is te lastig om zo uit te zoeken tussen die vele paarden! Misschien heb ik ze toevallig op de foto staan?


Niet tijdens de quarterrace, toen waren we vooraan om te kijken - hihi, ik zie nu dat ik vlak achter Gera gestaan heb, schuin links erachter zeg maar (dus vlak bij jou...)
[/quote]

Op de websites heb ik meer foto's ook van de gewone races, internetadres staat hierboven.

LisetteSugar

Berichten: 476
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:04

@Gera: Ik heb me inderdaad vergist met die vrouw van de kalender... Bloos

Dat van die vogel wist ik helemaal niet! Lachen, joh! Voor jou natuurlijk wel wat vervelender, maar z'n timing was ronduit vreselijk!!
Ik vond het trouwens (weer) hartstikke gezellig!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:07

Ik heb anders na de race best wel wat vieze woorden bij elkaar verzameld Bloos! Lips are sealed
Ik wist echt niet wat er gebeurde. Maar ja, ben gewoon doorgegaan met fotograferen en daarna dan maar hopen dat niemand het ziet. Als ik die vogel te pakken krijg.... Knipoog

prompter

Berichten: 11108
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:15

LisetteSugar schreef:
Op de websites heb ik meer foto's ook van de gewone races, internetadres staat hierboven.


Ik heb gekeken, leuke foto's! Maar deze stond er niet bij Haha!:

Afbeelding

(Sorry, zal het niet meer doen, foto's van dravers op western Bloos , maar vandaag is het voor 1 keertje wel toegestaan denk ik Haha!)

Ik denk trouwens dat ik Blaze en Sandra op het stalterrein zag lopen, voor zover je mensen van hun foto herkent - maar vond het ook weer zo raar om op ze af te rennen... Heb zoiets ooit bij een Parellidemo gedaan omdat ik dacht iemand te herkennen - maar degene keek me aan alsof ik snel weer naar het tehuis waaruit ik kennelijk was ontsnapt terug gebracht moest worden *LOL*

Sandra_H

Berichten: 2715
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:36

promptertje schreef:
Ik denk trouwens dat ik Blaze en Sandra op het stalterrein zag lopen, voor zover je mensen van hun foto herkent - maar vond het ook weer zo raar om op ze af te rennen... Heb zoiets ooit bij een Parellidemo gedaan omdat ik dacht iemand te herkennen - maar degene keek me aan alsof ik snel weer naar het tehuis waaruit ik kennelijk was ontsnapt terug gebracht moest worden *LOL*


Zou best kunnen dat wij dat geweest zijn Clown want we zijn idd bij de stallen wezen kijken. ik had een rode bomber aan, rob een zwarte, hij was met petje ik zonder (maar wel een staartje Haha! ) en allebei spijkerbroekie en laarzen.
Maar ik durf ook nooit goed te vragen of iemand is die ik denk, ben ook weleens de fout ingegaan.....Haha!

prompter

Berichten: 11108
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:39

Ja hoor Sandra, dat waren jullie.... verdorie, was ik nou toch de box maar uit gestormd Haha!.

Sandra_H

Berichten: 2715
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:48

Nouja volgende keer beter he Haha!

carmella
Berichten: 70
Geregistreerd: 04-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:51

ben het met je eens Sugermiss, jammer dat alleen de negatieve punten eruit worden gehaald. Laten wij nu eens blij zijn met het initiatief van de NQHA om deze kans te grijpen om het Quarter Horse te promoten. Ik blijf erbij dat het een super promotie was van het ras.
Ht schijnt een sport te zijn in Nederland dat er alleen maar commentaar gegeven wordt op punten die niet door een persoon zelf georganiseerd zijn. De hele vereniging van de NQHA roept al jaren dat er iets moet gebeuren , nu gebeurt er iets en het is weer niet voldoende.
JAMMER

prompter

Berichten: 11108
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:54

carmella schreef:
ben het met je eens Sugermiss, jammer dat alleen de negatieve punten eruit worden gehaald. Laten wij nu eens blij zijn met het initiatief van de NQHA om deze kans te grijpen om het Quarter Horse te promoten. Ik blijf erbij dat het een super promotie was van het ras.
Ht schijnt een sport te zijn in Nederland dat er alleen maar commentaar gegeven wordt op punten die niet door een persoon zelf georganiseerd zijn. De hele vereniging van de NQHA roept al jaren dat er iets moet gebeuren , nu gebeurt er iets en het is weer niet voldoende.
JAMMER


Verward Verward Verward

praktisch iedereen is toch positief? De paar minpuntjes maakten de demo jammer genoeg iets minder de moeite waard (zoals het iets fletse commentaar), maar de dravermensen die ik gesproken heb en compleet onbekend met de westernsport waren, waren heel positief en willen dit graag vaker zien!

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 22:05

Ik heb het "hele gebeuren" op video.
Als we het zo kunnen maken dat het op internet te zetten is, gaan we dat van de week even klooien. Mijn website staat hieronder in mijn onderschrift, maar daar is op dit moment niet zoveel van over. Dat komt wel weer.
@ Promptertje: ik heb óok Raintje op video!!!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 22:08

Ik ben benieuwd naar de beelden! Misschien zie je mij wel spastisch in een hoekje Haha!

prompter

Berichten: 11108
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 22:09

Oh leuk Banish, en de Quarterrace zou ik ook nog graag op video zien, vond het toch wel spectaculair !

DubbelFun

Berichten: 88685
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 22:09

Misschien dat Blaze wil helpen met zijn website ???

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 22:13

Tuurlijk, mail maar hierheen: info@hotton.nl dan zet ik het er vanavond nog op Cool

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 22:16

Jaaa wij zijn ook geweest.....vond het die 25 sec. zeker meer dan waard........hard dat ze gingen..geweldig......

Eindelijk weet ik nu een paar gezichten bij de bokt namen OK dan! ......

En ja Gera was wel een beetje zielig met haar onverwachte brochje Ach gut ....maar als je zag wat er voor hulp middelen in haar (fotocamera)rugzak zat Tong uitsteken ...had ze het vlekje snel weer weggewerkt Knipoog ....gera een tipje voor de volgende keer past er vast nog wel een tube zonnebrand in Haha! ..hahaha Ik had geen last verbranden , dacht dat het winter was en ik had geloof ik 4 a 5 lagen kleding aan.......kwam geen eind aan Knipoog

En Sandra en Blaze volgens mij liep ik samen met mijn mannetje achter jullie bij de stallen (was voor de race)......nou jah volgende keer beter.....

Dus ik ben er ook weer bij de volgende keer ....

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 22:23

charene schreef:
....gera een tipje voor de volgende keer past er vast nog wel een tube zonnebrand in Haha! ..hahaha


Eh ja... die zat dus in een andere tas. En de andere tas lag in de auto.... Bloos!
Maar ik hoop dat uit het rood uiteindelijk bruin verschijnt *LOL*

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 22:28

gera"]
[quote="charene schreef:
....gera een tipje voor de volgende keer past er vast nog wel een tube zonnebrand in Haha! ..hahaha


Eh ja... die zat dus in een andere tas. En de andere tas lag in de auto.... Bloos!
Maar ik hoop dat uit het rood uiteindelijk bruin verschijnt *LOL*
[/quote]

Tuuurlijk ooit wordt het bruin..... Nagelbijten / Gniffelen

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 22:32

Ooooit ja
Als ik oud en verrimpeld ben
Maar ja, ik ga erg offtopic
Of nou ja, ik heb Sugarmiss natuurlijk wel een dienst bewezen

gnigni chantage Knipoog

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 22:35

gera schreef:
Ooooit ja
Als ik oud en verrimpeld ben
Maar ja, ik ga erg offtopic
Of nou ja, ik heb Sugarmiss natuurlijk wel een dienst bewezen

gnigni chantage Knipoog


Bloos! pas maar op.........hahahaha *LOL*

prompter

Berichten: 11108
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 22:39

Bloos! Vergeet ik helemaal te zeggen; ik heb na de race nog even met een official van de Nederlandse Draf- en Rensport staan praten, die was ook zeer positief en men ging zich beraden om meer van dit soort rennen uit te schrijven Lachen.

Hollybollie

Berichten: 761
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 08:52

Hier nog wat fotootjes

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tamie
Berichten: 4
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Valthermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 10:23

Hi,

Mijn naam is Tamar van Wezel en ben jockey.Ik heb gisteren genoten van de quarter-race en als het aan mij ligt mag dit in de toekomst officieel worden.Tenslotte zijn de arabieren-rennen ook zo begonnen en kijk is wat er van geworden is! Lachen

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 10:27

Ik denk dat het wel lukt met de beelden. Het wordt alleen niet vroeger dan vanavond, want ik moet na mijn werk eerst nog even bij Banish langs.
Als het niet lukt, neem ik wel contact op met je, Blaze Lachen

prompter

Berichten: 11108
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 11:24

hee Tamar, jij ook hier Lachen. Ik ben de vrouw van Stuart Diab, veel op de koers te vinden dus - en ik heb ook genoten van de quarterren .

DubbelFun

Berichten: 88685
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 13:15

Tamie Welcome Haha!

Misschien leuk om te vragen; denk je dat er interesse zal zijn in Nederland voor kruisingen Quarters x volbloeden voor de renbaan, zodat er in 'normale' races van het Quarterbloed gebruik gemaakt zou kunnen/willen worden. Of is deze integratie aan allerlei regels gebonden waardoor het niet mogelijk is.

Of zou dit ras 'puur' moeten blijven zoals ook de Arabieren hun 'eigen' racerij hebben.