verslag van Nümbrecht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 13:22

Ja Jeddah, ga jij ook naar allebei die Duitse shows... Ik twijfel nog... het weekend daarna is de eerste APHA show in Nederland, dus dat zijn 3 weekenden achter elkaar show... twijfel of ik Löhnen zal laten schieten.... Heb jij daar al een programma van dat je weet dat je op en neer kan? (Ik doe wel graag open én amateur en soms doen ze dat op twee dagen.)

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 16:19

Van Loehnen heb ik nog geen progamma, die andere is de halter zoals meestal lekker vroeg in de morgen, maar of de amateur en open op dezelfde dag zijn weet ik niet.

Ik ga in principe naar alle drie, indien Senna het trekt, als ik het idee heb dat het teveel is voor haar dan laat ik er ook een schieten. Het voordeel natuurlijk van die in Duitsland is dat ze allebei 2 judges zijn, maar ik wil uiteraard ook de DPHC steunen en naar die show gaan, ook ivm de Year End High Point Awards natuurlijk!

Senna is gelukkig erg nuchter, maar nog jong, dus ik moet maar zien. Ik heb besloten om liever de "late fee" te betalen en op het laatste moment te kunnen beslissen dan een stal te huren, als ik dat moet doen dan worden de kosten gewoon te hoog om naar al die wedstrijden te gaan.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 16:50

Klopt, ook dat (stalgeld dus) is voor mij een rede om selectief te showen dit jaar. Van Bönen is het programma er inmiddels (op de PHCG site bij 'Terminen'). Alle Halter op één dag, dus op en neer rijden is te doen.
Beetje nadeel dat die drie shows gelijk aan't begin van het seizoen zijn. Het zijn de eerste shows die ik loop du het hakt er meteen lekker in, drie weekenden achter elkaar.
Nah, we zien wel even... veel hangt voor mij toch van de centen af dit jaar...