WN: HARDENBERG

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 16:40

mooi dan maak mischien ook wat meer kans op een lintje

Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 16:55

Dat zijn dan weinig deelnemer in de trail maar ook in de horsemanship! Achja ik ben benieuwd morgen, hoe druk het verder is.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 19:19

Jip is Jeanette op bokt (haar bijnaam is Jip).
Wat gek dat het niet druk is... vorige keer was het afgeladen vol.
Ik weet waarom ik niet meedoe (Lanna's wond vind ik nog niet netjes genoeg geheeld, dus ik wacht nog even)... Maar waarom dit keer zo weinig aanmeldingen dan???

Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 19:23

Vorig weekend werd ons verteld dat het in Apeldoorn zo rustig is omdat het wedstrijdseizoen voorbij is, nou is het bij de WRAN juist in deze periode heel erg druk met wedstrijden. Ik denk dat mensen dus keuzes maken wat betreft welke wedstrijd wel rijden en welke niet. En ach het heeft ook weer een voordeel, je komt niet heel erg laat thuis 's avonds. Wat dat betreft vind ik het jammer dat wij nu amateurs moeten starten, je bent altijd zo ontzettend laat thuis. (Als je ook nog reining wilt starten.) Zeker als je een ook nog een behoorlijk stukje moet rijden.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:00

Wat ik ervan begrepen heb is dat net als de vorige keer er veel amateurs zijn en weinig beginners.

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:04

Ik kom morgen ook kijken!! Ik ben er smorgens bij de beginners Trail, Horsemanship en Pleasure. Jammer dat er niet veel deelnemers zijn deze keer.

MHSolo

Berichten: 65
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Tatooïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 23:00

Nou....

...een beetje een late beslissing maar ik heb vandaag besloten me op te geven voor de trail en hms! (ik heb me eigenlijk gewoon over laten halen)

Dus tot morgen iedereen!

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 23:22

Oke dan!! We gaan je zien!! OK dan!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 23:52

Ik ben de hele dag bakrand-supporter. Dus MHSolo: we zijn er ook voor jou hoor Lachen

landro

Berichten: 117
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 04:36

OK dan! wanja lover en wanja doen ook mee vandaag hun eerste wedstryd hoop dat het goed gaat ,straks wanja en warren ophalen en dan op naar hardenberg , een gezellige dag er van maken,vind ik het belangrykste

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 14:46

Ja, ik ben weer thuis!! Ik heb alleen de beginners klasses gezien, iedereen gefeliciteerd met de resultaten!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 14:47

Uitslagen willen we hebben, Corine! Haha!

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 14:52

Nou, ik weet het alleen van 2 bokkers Bloos! , de rest weet ik allemaal niet!

MH Solo was 2e in de Trail en 2e in de Horsemanship, en Snoepie(is meer een meelezer dat berichtenplaatser, maar daar gaat hopelijk verandering in komen, he Snoepie ?), was eerste in de Horsemanship en 4e in de trail, de pleasure ging bij haar super alleen helaas de verkeerde galop op gepakt en dus niet geplaatst.

(Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik het al verklapt heb! Maar ik was te blij om me in te houden! Haha! )

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 14:58

Selectief geheugen, Corine >;) Haha!
Gefeliciteerd MHSolo en Snoepie! Lachen

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 15:04

Nou, geen selectief geheugen selectief gekeken Knipoog !! De enige die ik me verder nog echt kan herrinneren was een super leuke kleine Fjord, maar dat komt omdat ik Fjordengek ben, en Marjolein met haar Paint natuurlijk en, ja, ik heb Anja en Jip gezien! En gemeet OK dan! ! Maar niet op de prijzen bij Jip gelet, schaam Bloos! , schaam Bloos! !! Ik weet nog wel wat er allemaal rondliep kwa paardjes, want dat is altijd leuk om naar te kijken, maar de plaatsingen weet ik niet meer!!

laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 15:34

@ jeddah!

die liefe lueke eigenwijze fjord was er samen met mij Lachen
en die liefe leuke kleine fjord is 3e in de trail en niet geplaatst in de pleasure omdat ze stil ging staan tijdens het poepen (stoute fjord)
hihi
ik vond het erg leuk en gezzelig en heb een aantal mensen gezien (inclusief de collega van laukje en mij namelijk sonja met milena Tong uitsteken )

landro

Berichten: 117
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 15:38

Schijnheilig wanja en leonie gingen super zesde in de horsmanschip en pleasure vyfde .leuke dagen gezellig Cool

laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 15:41

trouwens.....
even heel veel en heeele grote complimenten aan de organisatie!

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 18:24

Ah! Dus toch!! Dat dachten we al toen we de naam Laukje hoorden Knipoog !
Geweldig paardje heb je! Ik blijf een zwak voor Fjorden houden, vooral toen ik zag dat jullie er zo lekker met z'n tweeen op zaten! Dan wil ik ook weer een Fjord!!

snoepie
Berichten: 20
Geregistreerd: 26-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 18:29

Corine, hier dan eindelijk een berichtje. Het was echt een super leuke dag. Ben erg trots op m'n Snoopy!!!! Vond het ook erg leuk dat de US leden er waren om aan te moedigen, bedankt allemaal!

Groetjes,
Snoepie.

laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 19:01

jeddah schreef:
Ah! Dus toch!! Dat dachten we al toen we de naam Laukje hoorden Knipoog !
Geweldig paardje heb je! Ik blijf een zwak voor Fjorden houden, vooral toen ik zag dat jullie er zo lekker met z'n tweeen op zaten! Dan wil ik ook weer een Fjord!!


hihi nog even en dan kent iedereen laukje wel!

ik vond in de trail het hooinet wel heel gemeen!
aangezien laukje (net als bijna alle andere fjorden Tong uitsteken )
altijd honger heeft was het geen makkelijke opgave
maar wel een idee om eens mee te gaan oeffenen!

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 19:23

snoepie schreef:
Corine, hier dan eindelijk een berichtje. Het was echt een super leuke dag. Ben erg trots op m'n Snoopy!!!! Vond het ook erg leuk dat de US leden er waren om aan te moedigen, bedankt allemaal!

Groetjes,
Snoepie.

Wauw Mirjam! al 4 berichten?? Boktverslaafde! Haha!
Wij vonden het ook leuk om jou aan t moedigen hoor! We zullen zo 'ns kijken of er nog leuke foto's van jou tussen zitten! *LOL*

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 19:29

snoepie schreef:
Corine, hier dan eindelijk een berichtje. Het was echt een super leuke dag. Ben erg trots op m'n Snoopy!!!! Vond het ook erg leuk dat de US leden er waren om aan te moedigen, bedankt allemaal!

Groetjes,
Snoepie.


Ja, zie je wel! Daar is ze dan! Ik vond het ook heel leuk om jullie te zien rijden!! Snoopy was hartstikke braaf! Zou ik ook zeker trots op zijn! Zeker als je nagaat dat ze 4 weken geleden nog in paniek raakte bij het zien van een balk en nu zo rustig in het vierkant bleef OK dan! !!

Nu wel blijven posten op bokt he Knipoog ?!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 20:21

Ook ik heb iedereen weer zien rijden. En jawel, Sonja is reserve champion geworden. Ook jip heb ik zien rijden en petje af voor haar. Het was wel wat kouder en minder druk dan de vorige keer maar de rest was prima geregeld.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 20:26

Gefeliciteerd Sonja Haha!