WN: Hardenberg - WRAN - C

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 12:31

Ook wij zijn weer van de partij. Na mijn vakantie heb ik nog niet een erg goed gevoel over het rijden, dus we zullen zien hoe het gaat.

CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 20:14

Romkabouter en ik sluiten ons bij Azhari en zusje aan. Zijn allen van dezelfde rijvereniging, dus gezellig onderonsje Haha! . Ik doe mee met Trail, Horsemanship en Reining.

Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:32

en vergeet vaderlief niet mayflower. Die ga je tegen komen in de trail en de horsemanship.

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:34

wrs hang ik wel weer ergens aan de bakrand Haha!

laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:05

ik ben ook van de partij!!! in de beginners trail en de pleasure (dat laatste verwacht ik niet zow veel van) ik kom met laukje!!! dussss

laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 11:52

ik heb dr echt zin in maareh hoe weetje of de wedstrijd vol is krijg je daar notg bericht over of zo? want hoop dta ik me optijd heb ingeschreven omdat dit waarschijlik onze laatste wedstrijd samen is

Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 11:56

Als je niets hoort zou ik er gewoon vanuit gaan dat je kunt starten. Ik kreeg van de week een smsje met de starttijden (let wel richttijden) en deze zijn voor de amateurs vrij vroeg. Denk dus niet dat de beginners vol zitten.
Voor de liefhebbers de amateur showmanship begint om ongeveer half 12 en de amateur trail begint ongeveer om kwart over 12.

laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 17:28

ik ben dus net trug van stal en moet eventjes kwijt dat ik het een hele leuke wedstrijd vond en laukje en ik ook heel gellukig zijn met onze 3de prijs! (beginners trail) en ik vind dat het heel goed geregeld was moets dit even kwijt! en volgens mij ben ik nog een bokker tegen gekomen maar dta weet ik nniet zeker

hanita

Berichten: 388
Geregistreerd: 01-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 18:42

De eerste 3 kwartier was ik heel tevreden over mijn paard. Ze was voor het eerst weg zonder veulen. Maar door dat de showmanship niet om 11.30 begon maar pas rond kwart over 12 werd ze heel onrustig. De uiers zaten vol. Dus begon ze te draaien te schoppen met haar achterbeen en te schreuwen. Heb haar na de showmanship nog gemolken om te rijden maar dat had ik beter niet kunnen doen.(het rijden dan) Ze was helemaal dol. Zelfs toen we thuis waren. De melk spoot er uit. De arme schat. Huilen remi kon het niet afslikken. Ze staan nu lekker in de wei.

De wedstrijd vond ik weer gezellig. Volgens mij heb ik ook wel bokkers gezien.
Regina bedankt maar weer voor de leuke wedstrijd. OK dan!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 20:44

Ik ben ook weer terug. Het liep allemaal wat uit, dus wat later terug dan gepland. Het was een gezellige dag. Ik heb heel wat bokkers met strikjes en bekers naar huis zien gaan...Waaronder Sonja: eerste prijs amateur horsemanship en de all round prijs. En dat voor iemand die geen amateur wilde starten.

Compliment voor de organisatie die toch besloot de pleasure in delen te doen en de horsemanship-line-up buiten de (relatief kleine) bak.

Ook hulde voor de dames op de Haflingers: hele mooie trailproeven onder andere Lachen

Zelf ben ik vreselijk tevreden. Om te beginnen heeft Lanna geen stampvoetje gedaan Lachen Daarmee had ik al gewonnen voor we uberhaupt gestart zijn. Horsemanship ging netjes, zij het wat onbesuist.

Amateur pleasure maakte ik zelf een dikke fout door recht voor het oog van de jury bij de reverse duidelijk naar stap terug te vallen... Had ik maar been moeten geven.

En helemaal supertrots was ik toen Lan na de eerste ronde Open Pleasure geplaatst bleek voor de finale ronde. Geen strikje (had ik sowieso niet verwacht), maar wel bij de beste tien.. Haha! En dat met Lan's gigantische grote passen. Ze ging voor haar doen zo ontzettend prachtig langzaam. Ik heb genoten van mijn paard. Het was een dag met een gouden randje Lachen OK dan!

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 21:29

Anya schreef:



Zelf ben ik vreselijk tevreden. Om te beginnen heeft Lanna geen stampvoetje gedaan Lachen Daarmee had ik al gewonnen voor we uberhaupt


OK dan! OK dan! Cool

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 22:13

En jullie hadden die enorme glimlach moeten zien op het gezicht van sonja!! Echt waar, het was prachtig om iemand zo te zien genieten van de successen. Voor haar eigen gevoel had ze de wedstrijd al gewonnen maar als dit dan ook nog eens bevestigd wordt door de jury is het helemaal top !! Lachen
Ook anya ging inderdaad zeer netjes, ondanks de drukkende warmte toch ook een zeer goede prestatie neergezet.
Ik vond het ook heel gezellig en het is ook heel leuk om de hele dag iemand bij je te hebben die niet zoveel verstand heeft van paarden etc. Noemde westernrijden ook steevast 'country rijden ' en bleef maar vragen of de zwarte manen van de kanjer van sonja ( fjord ) standaard erbij zitten Haha!

Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 22:39

Ook wij zijn weer thuis. Macho had vandaag zijn dag niet echt en de trailproef was eigenlijk een beetje hooggegrepen voor hem in deze conditie. banketstaaf, was goed voor een eerste prijs in de amateru pleasure en een 6de prijs in de open pleasure. Hier waren we dan ook zeer te spreken over.
Azhari, bedacht de eerste proef dat reining toch echt ZIJN onderdeel is en niet dat van ons samen. Hij deed de proef dan ook op zijn manier en dat is hard en onstuimig. De tweede proef ging veel beheerster, maar nog niet zoals ik hem wil hebben. Toch waren de anderen nog iets minder goed, want hier ben ik als eerste geplaatst.
De dag duurde maar en duurde maar, maar uiteindelijk zijn we met een tevreden gevoel naar huis gereden. Het was vermoeiend maar wel gezellig.

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 13:45

Ook van mij complimenten voor de organistie alhoewel ik wel een paar kleine opmerkinkjes heb Bloos
Het viel mij op dat er in het trailparcour (amateur) niet echt consequent met de balken omgegaan werdt, bij de walkover heeft de 4e of de 5e deelneemster de eerste balk twee slagen naar voren gedraaid, deze balk is nooit weer terug gelegd op zijn plek, dus deelnemers na haar hebben een kleinere walkover gehad (voor-of nadeel dus) het vierkantje werdt ook naarmate de wedstrijd verstreek groter...
Bij de Reinig amateur viel het me op dat na de eerste delenemer de markeringen pas geplaats werden, dit is gewoon jammer ze zorgen voor onnodge frustraties bij een verder gezellige wedstrijd waar ik ook veel mensen gesproken en ontmoet heb.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 13:50

Oh ja dat trailparcours... Ik heb zelf geen trail gestart, maar ik heb me wel afgevraagd wat dat voor iets was.. Het zag eruit als Mikado Lachen Tong uitsteken Het leek mij eerder een geheugentest... Verward Maar goed..ik heb geen trail gereden en over de horsemanshipproef had ik geen klagen Lachen

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 14:36

susan schreef:
Ook van mij complimenten voor de organistie alhoewel ik wel een paar kleine opmerkinkjes heb Bloos
Het viel mij op dat er in het trailparcour (amateur) niet echt consequent met de balken omgegaan werdt, bij de walkover heeft de 4e of de 5e deelneemster de eerste balk twee slagen naar voren gedraaid, deze balk is nooit weer terug gelegd op zijn plek, dus deelnemers na haar hebben een kleinere walkover gehad (voor-of nadeel dus) het vierkantje werdt ook naarmate de wedstrijd verstreek groter...
Bij de Reinig amateur viel het me op dat na de eerste delenemer de markeringen pas geplaats werden, dit is gewoon jammer ze zorgen voor onnodge frustraties bij een verder gezellige wedstrijd waar ik ook veel mensen gesproken en ontmoet heb.


Precies! Dat viel mij ook op! Maar natuurlijk moet een goede judge en/of ringsteward daar ook op letten!
Verder vond ik het wel een leuke en gezellige wedstrijd. We kwamen vooral om ons US teamlid Francisca te zien -goed gereden Francis! OK dan! - maar hebben daarnaast nog veel andere bekenden van bokt en daarbuiten gezien/gesproken en ge- Cheese!

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 16:04


CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 19:18

Het was idd een vermoeiende, maar gezellige wedstrijd! Het duurde gewoon ontzettend lang. Gaaaap
Wat betreft het trailparcours (amateurs): idd werd het balkje niet weer terug gelegd en het leek ook erg op Mikado! Haha! Maar ik had toch nog een 5e prijs en was hiermee redelijk tevreden (het kan altijd beter). Maar ja, misschien een andere keer.

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 19:55

Ik heb ook meegedaan met de amateur Trail en amateur Horsemanship en ik ben super tevreden Het was voor mij de eerste keer sinds een jaar geloof ik, de eerste keer met trail meegedaan en de eerste keer op 1 hand en ze was zoooooo braaf Lovers
Met de trail waren er heel veel balkjes, die op allerlei manieren genomen moesten worden Haha! en daar moeten we nog even op oefenen Clown , maar het hek deed ze heel netjes en ook de brug ging ze over, terwijl ze dat toch wel erg spannnend vond.
De horsemanship ging iets minder netjes, maar het railwork daarna ging weer erg goed, terwijl dat toch hetgeen was waar ik wel erg tegenop zag, Kortom ik ben niet in de prijzen gevallen, maar mijn dag kon niet meer stuk Lachen

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 22:16

Ja, en ik heb je gezien, in elk geval in de Trail!! Het ging echt heel goed, dat voor de eerste keer!!!!!