verslagje clinic Kim van Manen

Moderators: goldenarrow, Animal

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Sunny

verslagje clinic Kim van Manen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 20:48

Gisteren was het dan zover: eindelijk een leuke clinic van Kim van Manen bij ons in de buurt. 's Ochtends vroeg de paardjes geborsteld, en na een rit van slechts tien minuten al op de plaats van bestemming. Wat een luxe!! Om half tien moesten Monique en ik de spits afbijten. Ondanks dat we binnen reden waren de paarden lekker springerig van de wind, maar Kim zette ons direkt flink aan het werk. Mijn doel voor de clinic was om een wat 'rustiger geheel' te krijgen in mijn rijden. De kijkers hebben wel een idee wat ik daarmee bedoel haha. Maar echt heel nuttige tips gekregen, waar ik thuis weer lekker mee verder kan komen. Ik had nog nooit les gehad van Kim, maar ze weet echt heel goed uit te leggen. En ook niet onbelangrijk: weer een paar bokkers gemeet en ook weer wat westernruiters uit de buurt. Toch een raar idee dat je al jaren western rijdt en dan niet eens de westernruiters uit je eigen dorp kent.

Een hoop zenuwachtige mensen (en paarden) gezien, die voor het eerst een clinic reden of voor het eerst op een andere locatie reden, maar eigenlijk iedereen was erg positief na afloop. Er was veel publiek (onder andere ongeveer alle mensen die Monique in haar leven ooit ontmoet heeft, hahaha). Ook voor de kijkers was het erg interessant, Kim droeg een microfoontje, zodat de les vanuit de (warme) kantine uitstekend te volgen was. Uiteraard een pluim voor Monique voor de perfecte organisatie, een bedankje voor Jannie voor de nette locatie, Evelien die de hele dag met haar 'winkeltje' aanwezig was en natuurlijk voor Kim, voor alle leerzame uurtjes! Uiteraard hebben we foto's gemaakt, ik ben alleen niet zo handig met het op bokt zetten van foto's, dus als iemand zich geroepen voelt....

De volgende clinic is op 17 april, van Wendy van Osch, ook geen onbekende in het westerncircuit! Voor deze clinic zijn nog enkele plaatsen vrij, voor info graag even PB-en. We hopen op een net zo grote opkomst als deze keer, dan zullen we zeker doorgaan met organiseren! (kost stiekum nog best veel tijd.....) Ook is er animo voor een onderlinge wedstrijd, dus wie weet!

DubbelDun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 21:35

Te koop: boomloos zadel van goede kwaliteit
http://www.bokt.nl/markt/ad/430699/boom ... l-colorado

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten