Een hand of twee handen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 21:32

Hm, zou een advertentie op Marktplaats zetten voor een instructeur een idee zijn? Ik weet namelijk bijna zeker dat Petra het onwijs druk heeft, en verder ken ik niemand hier in Twente. Ja, dat mens van Duin en Daal, maar dan heb ik Ed Goossen nog liever. (Niets persoonlijks!)

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 21:39

kun je altijd proberen toch?

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 11:48

kleurtjes!!!

jaaaaa.. beige is altijd beter dan wit bij een tinker hahah.. ik ga zelf het liefts in uni kleuren omdat Blizz al bont is.

in jouw geval bij je roodbruine zadel... ik denk dat een steenrood of een oranje helemaal niet gek is.
Paars is wel mooi bij zwart, maar niet mooi bij beige ( beige valt in het warme tint scala, paars in de koele tinten)

Ik zou voor een mooie donkere oranje gaan lijkt me top! Houd de broek donker ( donkerbruin of zwart of een kleur die bij je zadel past) dat geeft visueel rust in de pleasure.
Ik vind het er wel netjes uitzien als je pad en top in dezelfde kleur zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 11:54

Mijn pony is beige met wit en zwarte manen (o ja joh Haha! ) en ik heb zelf op wedstrijden dezelfde kleuren aan als Mileentje. M'n pad is bruin met wit en zwart, ik heb donkerbruine laarden met lichte zool aan, een beige spijkerbroek, een witte bloes, zwart gilet en een zwarte hoed met bruin/beige bandje erom.
Lekker simpel omdat het paardje op zich al zo opvalt en ik wil het juist wat rustig houden.

Ik vind beige bij een zwart/wit bont paard eerlijk gezegd niet zo mooi, en paars bij beige ook niet. Ik denk dat ik liever voor bv turkoois zou gaan en dan zelf een zwarte broek aan en een turkooise bloes ofzo. Steekt mooi af en maakt het niet TE idioot druk. Of het turkoois door paars vervangen, maar dan zonder beige erbij...