les gehad

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

les gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 16:25

Vandaag was het weer tijd voor les.
Helaas zat het weer niet erg mee. De 1e 10 min ben ik verteerd geregend, en daarna kon ik Eva af en toe nauwelijks verstaan door de wind in mijn oren (binnenbaaaaakkk!!!! NUUUUUUU!!!!!)
Weer met loswerken bezig geweest, stelling linksom en rechtsom, nageven, naar de ontspanning toe.
Ging op zich goed, en zeker nadat we gegalopeerd hadden kreeg ik haar vrij makkelijk nageeflijk.
Ondertussen had Eva wat trail dingetjes uitgezet, waaronder een soort waaier van balken op de grond.
Hmmz, wat moeten we daarmee? Overheen stappen dus, maar dan gecontroleerd.
Viel nog niet mee, en jamaica pakte regelmatig 2 balken tegelijk ipv 1 Tong uitsteken
Daarna wat geslalomt, en een poging ondernomen tot zijwaarts over een balk (geen succes )

Ook eva heeft haar even gereden terwijl ik toekeek. Toen was het duidelijk, ik moet nog erg veel leren Haha!
Voor het oog hoefde eva maar dít te doen en ze liep waar ze haar hebben wilde, terwijl ik daar behoorlijk aan moet werken (eva ook, maar bij haar zie je het niet Haha!)
Ging erg goed, kan weer even vooruit


Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 16:52

fijn he dit weer en dan lessen!!
leuk dat je er wel plezier in houd ondanks het weer Haha!

Dag lieve mama...

horsea

Berichten: 1544
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Lischoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 17:26

ow jah..dat eeuwige typisch nederlandse weer Tong uitsteken Lips are sealed ik ken het gevoel! Scheve mond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers