WN : Bunschoten - NK Quarterhorses 2004

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 13:20

Natuurlijk gaan jullie het goed doen!!

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38706
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 21:51

Wij gaan ook mee doen Nagelbijten / Gniffelen Nu al zeven kleuren Schijnheilig Trots ben ik al, dus dat kan niet stuk.....maar wel bere eng...... waar ben ik aan begonnen Verward

Inschrijfformulieren zijn al op de bus.....dus ik kan niet meer terug Huilen Knipoog

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 22:00

wat ga je doen?

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 22:04

Ods schreef:
Wij gaan ook mee doen Nagelbijten / Gniffelen Nu al zeven kleuren Schijnheilig Trots ben ik al, dus dat kan niet stuk.....maar wel bere eng...... waar ben ik aan begonnen Verward

Inschrijfformulieren zijn al op de bus.....dus ik kan niet meer terug Huilen Knipoog


En fans heb je zowieso al!! (goeroe! Tong uitsteken )

Go Ods!! OK dan!

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38706
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 22:49

Haha! Ik moet wel lachen om jullie hoor!!

Ik ga met mijn Weanling mee doen in de Halter!!! Bij de Stallions! Dus....als je me ziet lopen met 'VDS Top Coded D Lena' mag je me best aantikken.....zou ik hartstikke leuk vinden!!!!!

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 10:34

jessiejanes schreef:
Vera,Dj,Dirkje,jullie hebben het antwoord al zelf gegeven!!
Halter,jaarling,merrie,cremello,van Sparks Well Dun ,...:helemaal goed!!! OK dan! (nu moeten wij het nog goed doen,...bibber Scheve mond )

Lightmorebh,wat ga jij doen??


leuk jessie ikke ook, halter jaarling merrie. maar concurentie ben ik niet jessie, het is geen halterpaard en ik heb geen idee hoe die zich gaat gedragen daar Bloos!

daarnaast is annie ook mee, vrijdags hunter, trail, pleasure en reining. en zaterdags halteren.

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 10:40

Ik heb vorig jaar ook mee gedaan met de NK halter en ik had vooraf ook de bibbers (maar hoe zat het ook alweer met die banaan Nagelbijten / Gniffelen was het nou banaan en bier ofiets anders Haha! ).....maar het was super leuk om te doen....en ook heel erg trots op Joelyn dat ze zo braaf is geweest de hele dag...en dat kan niemand je afpakken Bloos ......dus iedereen heel veel succes met de halter (en met alle andere onderdelen natuurlijk ) en ik ga lekker op de tribune zitten....

Groetjes Charita

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 13:47

rina schreef:
leuk jessie ikke ook, halter jaarling merrie. maar concurentie ben ik niet jessie, het is geen halterpaard en ik heb geen idee hoe die zich gaat gedragen daar Bloos! .

Ow,..maar die van mij is ook niet typisch halter-breed ,hoor!!!Puur reinertje(met cow),maar wel de meest op een halter-paard-lijkende van de 4 jaarlingen,dusuh,....zij is de klos!!............
Wbt gedrag is het voor iedereen een verrassing(lijkt me zo),..ze kunnen het thuis nog zo goed doen,maar in de ring kan het weer heeel anders zijn,......nou,ja,laat de jury maar beslissen,we zien wel!! OK dan! Verder is het een goede oefening voor mij en ook voor het paard!

Het word dus wel een bokt-halter-meeting daar!

LisetteSugar

Berichten: 476
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 16:13

Een vriendin gaat met een merrieveulen in de weanling halter starten. Ik hoop dat ze het goed gaan doen! OK dan! Voor mij is het sowieso al een heel speciaal veulen omdat ik bij haar geboorte was! Haar naam is SP Te Quila Sunrise (zie foto's in profiel). Zaterdag kan ik helaas niet komen kijken omdat ik dan moet werken Huilen , maar zondag kom ik waarschijnlijk wel kijken.

Tamaartje

Berichten: 126
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 20:59

Ik ga ook op zaterdag 16 oktober. De stal waar ik rij gaat een veulentje uitbrengen en ik ga mee als groom. Heb er nu al zin ik hopen dat het veulentje zich ook weer zo lief gedraagd dit keer als op het NK-WRAN. Dus duimen maar. Schijnheilig

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 01:15

jessiejanes schreef:
Ow,..maar die van mij is ook niet typisch halter-breed ,hoor!!!Puur reinertje(met cow),maar wel de meest op een halter-paard-lijkende van de 4 jaarlingen,dusuh,....zij is de klos!!............
Wbt gedrag is het voor iedereen een verrassing(lijkt me zo),..ze kunnen het thuis nog zo goed doen,maar in de ring kan het weer heeel anders zijn,......nou,ja,laat de jury maar beslissen,we zien wel!! OK dan! Verder is het een goede oefening voor mij en ook voor het paard!

Het word dus wel een bokt-halter-meeting daar!

hihihi ook hier een reiner met cowblood maar ik heb geen andere jaarlingen dus is ook zij de klos Haha!
en ja wat ze doen is altijd afwachten, laten we het maar op een goede oefening houden meer verwacht ik ook niet.

MHSolo

Berichten: 65
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Tatooïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 01:49

Ods schreef:
:D Ik moet wel lachen om jullie hoor!!

Ik ga met mijn Weanling mee doen in de Halter!!! Bij de Stallions! Dus....als je me ziet lopen met 'VDS Top Coded D Lena' mag je me best aantikken.....zou ik hartstikke leuk vinden!!!!!
Okee hoor! ik TIK je wel even aan! Ik denk dat ik je wel zal herkennen aan je mooie hoed! *LOL*

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 01:55


Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38706
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 10:44

MHSolo schreef:
Okee hoor! ik TIK je wel even aan! Ik denk dat ik je wel zal herkennen aan je mooie hoed! *LOL*

PROEST!!!!! Daar ging mijn koffie over mijn beeldscherm Boos!

Maar doe maar! Ik vlieg je wel om je hals! Knipoog

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 14:28

Voor de zenuwen:
Uw neemt 2 dikke lekkere bananan, eet ze een uur voor de wedstrijd op en spoelt de smaak weg met een groot glas zalige melk. Je zenuwen zullen stukken minder zijn!!!
Welke dag moet je halteren, Ods? Kan ik vrij plannen.........

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 15:42

Je kunt ook een shake maken van vijf bananen (in de blender met melk Knipoog), heb ik ook gedaan. Maar of het hielp?? Haha!

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38706
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 16:27

Ik mag zaterdag optreden FlyingHigh Nagelbijten / Gniffelen Ze zeggen na de middagpauze maar ik ben smorgens al aanwezig! Ken die wedstrijden, soms zijn ze laat en soms vroeg! Knipoog Leuk als je er ook bij bent!!

Nu maar niet vergeten bananen en melk op het boodschappenlijstje te zetten!!

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 16:48

banaan met bier is ook TOP OK dan! (een biertje hoor Cool of een paar slokjes)....... Bloos Bloos! Nagelbijten / Gniffelen Hyper!

Emmy
Berichten: 324
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 21:53

Ik ga ook meedoen met ons merrieveulen en inderdaad thuis doet ze het heel goed maar daar????????
Bananen met melk, zou het ook bij een veulen helpen Verward

DubbelFun

Berichten: 88663
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:02

Mijn paarden zijn gek op banenen en melk moet voor een veulen ook niet onbekend zijn Haha!

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 03:42

Ik heb me ook ingeschreven in de halterklasse met m'n reiningmerrie. We gaan gewoon samen wat ervaring op doen (ik ben namelijk nogal zenuwachtig Scheve mond , dus misschien moet ik maar eens aan de banaan) en in de halterklasse loop ik op het NK niemand in de weg.

Ilona-Sok

Berichten: 261
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 08:37

Ik ben aan het twijfelen. We willen graag met SP teguilla Sunrise (Riser) meedoen met de futurity.
Maar het inschrijfgeld is 70 euro. Verward
Wie heeft hier ervaring mee? En kun je wat inleggeld terugverwachten?

DubbelFun

Berichten: 88663
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 09:38

Welk futurity-onderdeel. Want in de halter zijn er meestal veel inschrijvingen (gratis startcoupon), maar bij de rij-onderdelen is het meestal een stuk rustiger en je pay-back kans dus hoger.

Ilona-Sok

Berichten: 261
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 09:40

In de halter. Riser is nog maar een half jaar. Dus er zijn meestal veel inschrijvingen? Ook bij de merries??

DubbelFun

Berichten: 88663
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 09:44

Bij de halter zijn er altijd behoorlijk wat inschrijvingen zeker bij de veulens, omdat de meeste mensen meteen gebruik maken van de eenmalige gratis start vanwege de SSA-deksprong.
Een tijdje terug was er iemand met een puur reining gefokt paard die starte bij de 3-jarigen in de pleasure. Hij was de enige starter en won € 700
Dat is smart-thinking Haha!