WN: Wijdewormer 1e DPHC show

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:03

sflj schreef:
Haha Haha! , sflj was er zelf niet (=appaloosa) maar ik/wij wel (uit Groningen, klopt idd!) we kwamen even de sfeer proeven bij de Paint club en voor Jeddah en Francisca i/h bijzonder. Goed gedaan allebei! OK dan!


Laten we inderdaad Francisca vooral niet vergeten! Voor degene die dat niet weten, zij was de Ring Meester en heeft de hele dag naast de jury door de bak moeten lopen, wat zal ze moe zijn Slapen !

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:11

..maar ze deed het erg goed!! Lijkt me trouwens geweldig, ringmeester zijn. Ik had het er al met iemand over en toen werd ik er weer op gewezen dat het als ringmeester niet echt handig is om te fotograferen en dat je dan bovendien ook nog niet mee kunt doen aan de wedstrijd. That makes sense. Maar wie weet ooit op een QH wedstrijd? Of als ik een keertje niet fotografeer/deelneem? Voor Francisca heb je in ieder geval geen vervanger nodig, zij deed het erg goed! OK dan!

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:16

Gera mooie foto's!! kan niet wachten op de rest!!

Jeddah je zat inderdaad naast mijn moeder!

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:27

... en daar zaten wij weer naast. ik post (meestal, gaat weleens fout Bloos ) onder sflj en Astrid onder Asbe. ik meestal vanaf m'n werk (zoals nu) , soms thuis ook en As alleen thuis. We waren gister met z'n 4en. We hebben met MHsolo en DennisC gecarpoold.
Mooie foto's trouwens! Je kunt/kon wel zien dat je een prof bent!

Mac

Berichten: 11651
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:31

gera schreef:
(met moeite, want ik had vaak ook nog een dikke zwarte tas op mijn rug, maar ja, dat had Mac ook).

Nu weet ik zeker dat jij weet wie ik ben Haha! !!

bugsy

Berichten: 369
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:32

Wauw, mooie Cheese! Gera

iedereen van harte gefelicipaint

OK dan!

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:37

Chantalleke , Calemity_Jane , Sadie en Jojo heb ik dus ook gezien , de foto's van Gera verklaren nog even voor mij wie wie is Knipoog

Chantalleke , ik vond jou blouse toch écht geel , maar je bent dus wel wie ik dacht dat je was

Tanja , ik heb je gezien bij de breeding stock , stond recht tegenover je , erg leuk om te horen hoeveel support je kreeg bij het stilhouden van je paardje Lachen

Jojo heb ik ook gezien, ik vroeg me echt al af waarom er mensen in dressuurkleding rondliepen ,totdat ik de kleine bak in liep , misschien stom , maar heb dit onderdeel nog nooit gezien bij een paintwedstrijd , vond het geweldig ! Volgens mij was jij ook diegene die met een vrouwtje stond te praten over een niet 'echte' paint met een maanoog en een gewoon oog , en of ze dan niet misschien paint papieren van iemand kon ontfrutselen Knipoog Volgens mij was jij dat ! Haha!

En Sadie , jou heb ik ook gezien !

Zo... haha ! Gera's foto's plaatsen weer veel gezichten bij namen voor mij !

En sflj , ik denk dat het Gera is hoor , ik had maar een klein bescheiden cameraatje bij me Haha!

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:45

Iedereen gefeliciteerd!
Zo te horen is het een mega gezellige dag geweest!
Wat leuk dat iedereen elkaar zo heeft gezocht en ontmoet!
En super mooie foto's Gera OK dan!

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:46

SpLaSh_ schreef:
Chantalleke , ik vond jou blouse toch écht geel , maar je bent dus wel wie ik dacht dat je was



Boos! ORANJE *LOL* Tong uitsteken Schijnheilig

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:47

hihi, ik vond het ook juist Oranje!!!

vrolijk
Berichten: 1822
Geregistreerd: 17-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:49

Chantalleke schreef:
:( ORANJE *LOL* Tong uitsteken Schijnheilig


dacht ook wel dat het orange was hoor *LOL*

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:51

Hmm... dat stomme baklicht ook Schijnheilig Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:51

Dank je wel iedereen!! Bloos

SpLaSh_ schreef:
Tanja , ik heb je gezien bij de breeding stock , stond recht tegenover je , erg leuk om te horen hoeveel support je kreeg bij het stilhouden van je paardje Lachen


Dan heb je Jos ook gezien met twee vlechtjes en ook Roel. Of kende jij ze al? Je zat er eerst naast en toen Tanja de bak in kwam, kwam haar steun aan de bakrand staan

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:52

vrolijk schreef:
dacht ook wel dat het orange was hoor *LOL*


Voor mij was het ook oranje. Behoooorlijk oranje zelfs. Mét oranje dekje in de trail, toch?

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:52

Ja! Jos heb ik ook nog gezien!! Die was ik even vergeten!

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:53

vrolijk schreef:
dacht ook wel dat het orange was hoor *LOL*


EN je kan niet zeggen dat mijn pad GEEL was Schijnheilig Tong uitsteken



JOS, ben je helemaal vergeten te betalen!! kom van de week langs Bloos!

vrolijk
Berichten: 1822
Geregistreerd: 17-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 18:04

[quote="jeddah"]Hallo allemaal!!
Jeetje, wat een gezelige westrijd!! Ik vond het hartstikke leuk!

Leuk om zoveel bokkers te zien OK dan! !

Vrolijk, wat deed je het goed met je paardje!! Zag er erg goed uit, heel rustig en beheerst, je zei zaterdag avond dat je zenuwachtig was, maar dat was zondag te paard NIET te merken!! Knap hoor!

dank je wel Bloos

was nog best wel zenuwachtig
maar vooral na de wedstrijd gelukkig
me arm was nog aan het na shaken *LOL*

Ik heb jou helaas niet gezien ,die zondag dan Haha!
had me verslapen Bloos!
maar aan de uitslag te zien heb je het goed gedaan !
mooi paard trouwends

de rest heb ik gewoon niet herkend
chantalleke heb ik nog gesproken
en ik had romkabouter ook herkend maar niet gesproken

calemity- jane heb ik ook gezien
maar toen wist ik nog niet dat jij het was Haha!

en eerlijk gezegt was ik ook een beetje in een waas dus heb maar de helft bewust meegemaakt *LOL*

vrolijk
Berichten: 1822
Geregistreerd: 17-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 18:12

misschien stom , maar heb dit onderdeel nog nooit gezien bij een paintwedstrijd ,

volgends mij is dit onderdeel elk jaar bij de paintshow
vorig jaar iedergeval wel
maar weet ook niet helemaal zeker want dit is pas de 2 de paint show die ik mee maak Haha!

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 18:24

gera"]
Dank je wel iedereen!! Bloos

Dan heb je Jos ook gezien met twee vlechtjes en ook Roel. Of kende jij ze al? Je zat er eerst naast en toen Tanja de bak in kwam, kwam haar steun aan de bakrand staan
[/quote]

Hmmm nee , kan ze niet voor me halen Ach er waren ook zoveel mensen !

[quote="vrolijk schreef:
misschien stom , maar heb dit onderdeel nog nooit gezien bij een paintwedstrijd ,

volgends mij is dit onderdeel elk jaar bij de paintshow
vorig jaar iedergeval wel
maar weet ook niet helemaal zeker want dit is pas de 2 de paint show die ik mee maak Haha!


Ja , ik heb het nog nooit gezien , het zal ook wel heel erg normaal zijn en gewoon een standaard onderdeel ,maar tot nu toe heb ik alleen de western 'onderdelen' gezien , hoe heet dat onderdeel eingelijk ? Verward

En Chantal , ik heb je zowiezo niet zien rijden , heb niemand zien rijden , was toen al bij Splash ......... Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 18:29

Hunter under saddle is altijd nog op een Paintwedstrijd te zien geweest, volgens mij. Tenminste, wel op de wedstrijden waar ik geweest ben. Volgens mij is het ook altijd een behoorlijk populair onderdeel, dus het zal weinig voorkomen dat er niemand in start, omdat er geen animo voor is. Ik vond het de eerste keer dat ik het zag niks, maar vind het nu een van de leukste onderdelen, omdat je dan die mooie gespierde Paints ziet met van die kleine zadeltjes en dat ziet er echt gaaaf uit

Mac

Berichten: 11651
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 18:30

Erg leuk trouwens dat er zoveel breeding stocks meededen! Bij de BS ruinen halter telde ik er maar liefst 4 OK dan! ! Uiteraard heb ik daar extra op gelet, want dat wordt in de toekomst mijn categorie Knipoog . Ook in de gereden onderdelen hadden de BS net zoveel (weinig Verward ?) deelnemers als de regulars. Top!

En Chantalleke: absoluut ORANJE!!

calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 18:33

mooie foto's gera

en gelukkig kreeg ik zoveel steun van de zijkant met de halter jim vond het nog eeen beetje moeilijk om stil te staan Scheve mond en die man in de bak was zoooooooooo intressant daar moet je steeds naar kijken Cool en wat moet z'n man achter bij die andere paardjes misschien heeft ie iets te eten Verward

maar we gaaan oefenen

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 18:33

Mac schreef:
En Chantalleke: absoluut ORANJE!!


Ik moet écht aan een bril denk ik Cool Als jullie nou de volgende wedstrijd allemaal een fel kleurtje aantrekken , dan ga ik vertellen welke kleur het in mijn ogen is.... Clown

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 19:29

Mac"]
Erg leuk trouwens dat er zoveel breeding stocks meededen! Bij de BS ruinen halter telde ik er maar liefst 4 OK dan! ! Uiteraard heb ik daar extra op gelet, want dat wordt in de toekomst mijn categorie Knipoog . Ook in de gereden onderdelen hadden de BS net zoveel (weinig Verward ?) deelnemers als de regulars. Top!
[/quote]

Daarom doe ik mee!! De Breeding Stocks promoten!!


[quote="Mac schreef:
En Chantalleke: absoluut ORANJE!!


Ik hpu het Oranje gevoel er nog in na hun nederlaag Schijnheilig

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 19:38

gera schreef:
En Nanouk, die heb ik ook nog gezien met haar van-bokt-bekende dochtertje!!

Cool Hmmmm ik dacht dat ik incognito was maar ik ben toch gespot door Gera en Francisca.
Gera je hebt echt een supergeheugen hoor dat je mijn dochter herkend van de foto's op bokt, dat is al 2 jaar geleden en ze is inmiddels toch wel wat veranderd.
Maar we hebben ons uitstekend vermaakt op de Kalverhoek en een heleboel Bokkers dus wel gezien maar niet gesproken ,
behalve Susan ("groom" van Romkabouter), Gera en Francisca.
Leuke wedstrijd en gezellige sfeer, maar ik zal me de volgende keer wel even netjes Bloos voorstellen, want ik heb er achteraf toch meer gezien dan ik in de gaten had! (toch maar allemaal een bokt petje op als herkenning?)
Gera het zijn weer mooie foto's!!