WN: Wijdewormer 1e DPHC show

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 21:51

calemity_jane schreef:
voor diegene die niet meteen wten wie ik ben ik startte in het appeltjesgroen Lachen


Gefeliciteerd nog !

Aahg , dat ik dat nou gemist moet hebben , appeltjesgroen , echt mijn kleur OK dan! Maar zie het vast wel op de foto's van Gera. Wie van jullie zijn er 21 en 22 augustus weer op Kalverhoek te vinden ?

vrolijk
Berichten: 1822
Geregistreerd: 17-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 21:54

ja ben er altijd he Tong uitsteken
maar denk ook wel dat ik weer mee doe hoor
hoop alleen dat er wat meer compentitie is Haha!

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 22:09

calemity_jane schreef:
voor degene die niet meteen wten wie ik bn ik starte in het appeltjesgoen Lachen


En vergeet je BIG SMILE Haha! niet...........die was echt geweldig met je reining proef.......... Knipoog

En ja ik vond jullie een heel mooi stel om te zien OK dan!

Bloos! en natuurlijk gefeliciteerd met al je prijzen ...........was je helemaal vergeten te feliciteren Bloos dus bijdeze dan............ Vriendjes zijn?
En voor alle ander bokkers natuurlijk ook...... Vriendjes zijn?

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 07:47

Hè? Inderdaad, de foto's zijn ineens weg!! Gisteravond had ik al flink wat problemen met bokt.. misschien dat de paar laatste posts toen verwijderd zijn. Ook weet ik zeker dat ik mijn reactie heb gegeven na de reactie van Kim op mijn foto's, alleen die staan nu andersom!!
Nou ja, dan kan ik niets anders doen dan de foto's vanavond weer opnieuw te plaatsen. Raar...

Mac

Berichten: 11651
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 09:09

De uitslagen staan overigens op de site van het DPHC!

10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 09:21

Van harte gefeliciteerd allemaal met de behaalde resultaten. OK dan! Jammer genoeg heb ik de foto's ook niet meer kunnen zien en had ik gisterenavond ook problemen met opstarten van bokt.
Overbelast ?? Knipoog

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 09:46

Het gaat snel zeg, met de uitslagen! Super!
Voor de geinteresseerden: de merrie van Corine van Velthuijsen heet Missy D Lux

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 10:34

Chantalleke schreef:
En met de PLeasure was Tanje eerste, ik tweede, Marianne Hessing derde en Romkabouter vierde.

Ehm, nee hoor
Ik was niet geplaatst. Ik heb een beetje showarenaproblemen Scheve mond
Maar misschien gaat dat wel over met de jaren Knipoog

In ieder geval iedereen van harte en ik vond het een leuke, maar wel lange dag

Sadie

Berichten: 996
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: NOP

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 10:38

Ik zat net naar het inschrijfformulier voor Bunschoten te kijken.
En volgens mij zijn er geen breedingstock-classes Verdrietig

calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 10:40

die inschrijfformulieren kloppen niet die moeten ze nog veranderen

Sadie

Berichten: 996
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: NOP

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 10:45

O, oke.
Gelukkig maar, ik schrok al Knipoog

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 11:23

'k Ben gister ook wezen kijken en vond het een leuke, gezellige dag! Veel bokkers (in actie) gezien en sommige gesproken. Ik heb zelf geen paint maar doe in Bunschoten wel (een poging tot Knipoog ) mee met m'n Appaloosa. De paint club lijkt me net zo'n gezellig cluppie als die van ons en ik verwacht dan ook veel van de gezamelijke wedstrijd(en)

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 12:32

Mijn paard is alleen nu wel een wrattenzwijn! Er waren daar erge lastige steekvliegjes. Maar ik vond het super. En zit nog emt trots naarmijn lintjes te kijken Haha!

hobbelheks

Berichten: 8845
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 14:00

ook ik vond het een leuke dag, houd alleen niet zo van al die vlekjes, zag vannacht nog vlekken voor mijn ogen Knipoog
maar gezellig clubje is het wel

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 14:01

Hallo allemaal!!
Jeetje, wat een gezelige westrijd!! Ik vond het hartstikke leuk!

Leuk om zoveel bokkers te zien OK dan! !

Vrolijk, wat deed je het goed met je paardje!! Zag er erg goed uit, heel rustig en beheerst, je zei zaterdag avond dat je zenuwachtig was, maar dat was zondag te paard NIET te merken!! Knap hoor!

Calemity_jane, wat een leuk paard heb jij!! Ik was helemaal verlieft Lovers En wat hebben jullie ontzettend goed gereden!! Dat groen stond trouwens erg goed!!

Romkabouter, je komt vast nog wel over die show arena problemen heen, jullie zagen er in elk geval goed uit !

Chantalleke, je mag trots zijn, je reed hartstikke goed!! Ik zat volgens mij naast je moeder op de tribune, kan dat? Ze was ape trots op jullie Cool !

Splash, nogmaals, bedankt voor de foto's Cheese! en leuk dat je er was!!

Verder weet ik niet meer wie ik allemaal gezien heb, Martine, Monnik (die toch maar mooi 2 keer zelf de bak ik is gegaan OK dan! ), Francis op haar krukken, Mac, Paintje, Redpebbles, jojo, in elk geval, en vast nog meer! Ja, Gera natuurlijk!! En sadie heb ik helaas in de halter gemist Verdrietig , was wel leuk dat de klasse aardig gevuld was!

Ik vond het echt een leuke, leuke show en zeker voor herhaling vatbaar.

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 14:27

Geen dank ! Vond het echt heel erg leuk om Senna te zien , en natuurlijk alle andere paardjes , maar die ken ik verder niet ! Dus ook de enige foto's die ik leuk vond om te maken waren van Senna , en de paardje die ik leuk vond Haha! Dat waren er niet zo veel...

In iedergeval ben ik er de volgende wedstrijd , het is dan een heel weekend , ik ben er alleen op Zondag 22 aug. de hele dag bij , zaterdag moet ik werken Boos!

En idd Gera , ze heette Missy D Lux..Kwijl Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 15:35

En Nanouk, die heb ik ook nog gezien met haar van-bokt-bekende dochtertje!!
Maar Mac, sflj en Paintje heb ik niet gezien.. of niet herkend.
Ik heb volgens mij een tijdje naast susan gestaan. Misschien dat je me nog herkent: blond haar, paarse trui, camera met enorme lens en ik stond tijdens de pleasure beginners in de bak te fotograferen. En o ja, niet te vergeten, een enorme zwarte Lowepro tas op mijn rug (pfff)

Mac

Berichten: 11651
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 15:41

Gera, ikk heb je verschillende keren bijna plat gelopen Haha! . Wilde nl. foto's maken van Monnik en haar paardje, die voor het eerst meededen aan de halter. Ze ging als 1 vd laatsten de showring in, dus ik moest naar de achterkant van de bak zien te komen voor wat goede shots Cheese! . Ik was die groom/cameravrouw met blond haar (in een staart) en een petje. Ik had gisteren een grote Scotland fleecetrui aan Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 15:44

sflj heb ik waarschijnlijk wel gezien. In ieder geval herkende ik wel de vriendin van haar activiteitenbegeleider en haar activiteitenbegeleider op de wedstrijd. Ook aan hun Groningse accent, wat ik helemaal niet erg vond, want ik kom zelf oorspronkelijk uit Groningen en ik vind het altijd heerlijk om te horen dat er iemand Gronings spreekt buiten de provincie *LOL*

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 15:56

Mac schreef:
Gera, ikk heb je verschillende keren bijna plat gelopen Haha!


Ik dacht al dat jij dat was ja, maar ik had natuurlijk geen idee, want er staat geen enkele foto in je profiel. Heb altijd gedacht dat je er heel anders uit zag Cool Maar ja, je gaat je een beeld vormen bij een naam en dat beeld klopt vrijwel nooit. Slecht hoor, heb ik me niet eens aan je voorgesteld. Maar nu weet ik in ieder geval wie je bent!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 16:31

Hier dus nogmaals voor de mensen die écht niet kunnen wachten een kleine selectie van de foto's die ik gisteren heb gemaakt van bokkers. Ik heb de foto's heel snel geselecteerd (het zijn dus ook niet de besten waarschijnlijk..) en bewerkt, dus de onderstaande foto's zijn niet bepaald representatief. Vooral niet omdat ik ze ook nog eens behoorlijk gecomprimeerd (verkleind) heb. Ik heb nog veeeel meer foto's gemaakt (zoals de meesten van jullie wel gemerkt hebben waarschijnlijk) en ik verwacht dat die eind deze week online moeten staan.

Afbeelding
'Monnik' en Docsy

Afbeelding
'christien' en Sophie

Afbeelding
Sadie en Delta

Afbeelding
'Chantalleke' en Joey

Afbeelding
'jeddah' met Senna

Afbeelding
'jeddah' en Senna (nogmaals.. populair namelijk Haha! )

Afbeelding
'jojo' met Explicit Cash Deposit

Afbeelding
'vrolijk' met Face Off

Afbeelding
'Romkabouter' en Stanley

Afbeelding
'Natascha_dH' met Miss Fanci Shampoo

Afbeelding
'calemity_jane' en Jim

Afbeelding
'redpebbles' en Dusty Pebbles Tomboy (de drie jaar oudere broer van mijn Jagger)

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 16:36

Hey Gera! Bedankt alvast! ik kan niet wachten de rest te zien!! Ze zijn stuk voor stuk erg mooi!

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 16:40

Haha Haha! , sflj was er zelf niet (=appaloosa) maar ik/wij wel (uit Groningen, klopt idd!) we kwamen even de sfeer proeven bij de Paint club en voor Jeddah en Francisca i/h bijzonder. Goed gedaan allebei! OK dan!

Vrijdag kwam ik jouw profiel/site "toevallig" tegen op bokt en toen ik zondagmorgen een blondine met camera tegen kwam nam ik automatisch aan dat jij het was. dus. Ik denk nu dat dat splash was/is.

Mac

Berichten: 11651
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 16:41

Wow Gera, wat een mooie foto's weer! Zo kun je wel zien dat jij echt professioneel bezig bent! Ik ken die bak nl. een beetje en het is daar héél moeilijk fotograferen. Erg donker en erg stoffig.

Ik zal mijn profiel eens een keer invullen. Maar dat gaat pas na de verhuizing gebeuren. Mijn hubbie en ik hebben nl. een lhuisje gekocht op de Veluwe met plaats voor de paardjes aan huis. Ik ben momenteel dozen van boven naar onder aan het sjouwen en moet vanwege de hitte wel erg vaak even een pauze inlassen. Daar maak ik dan maar meteen een Bokt pauze van Haha! . Met ijsje. De vriezer moet nl. ook leeg Schijnheilig .

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 16:54

sflj schreef:
Haha Haha! , sflj was er zelf niet (=appaloosa) maar ik/wij wel (uit Groningen, klopt idd!) we kwamen even de sfeer proeven bij de Paint club en voor Jeddah en Francisca i/h bijzonder. Goed gedaan allebei! OK dan!

Vrijdag kwam ik jouw profiel/site "toevallig" tegen op bokt en toen ik zondagmorgen een blondine met camera tegen kwam nam ik automatisch aan dat jij het was. dus. Ik denk nu dat dat splash was/is.


Volgens mij zei je toen tegen Mac "en dan ben jij vast Gera". Meteen daarna 'schreeuwde' ik: "Nee hoor, ik sta hier!" Wat haar betreft lijk ik zeker op Splash, dus het kan zijn dat je wel de juiste persoon voor je hebt. Jullie zijn in ieder geval een paar keer langs me gelopen (met moeite, want ik had vaak ook nog een dikke zwarte tas op mijn rug, maar ja, dat had Mac ook). Ik was in ieder geval degene met een zwarte 80-200mm telelens

Ik ben nu alleen een heel klein beetje confused: Ik heb jullie beide herkend uit het profiel van sflj, maar wie is nou wie en hoe zit het nou. Altijd moeilijk wanneer een profiel vanuit het standpunt van het paard wordt geschreven. Zitten jullie beide op bokt onder deze boktnaam?
(Sorry, het ligt misschien aan de haarkleur Blond )