WN: Wijdewormer 1e DPHC show

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 09:11

allemaal veel succes...........ik kom ook kijken......

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 13:06

Ik ben net geweest ! Corine en Senna hebben het super gedaan , ze vertellen zelf wel welke prijzen ze in de wacht hebben gesleept Haha! ! Gera is er ook , die is foto's aan het maken , en volgens mij heb ik Chantalleke (met een gele blouse ? ) ook gezien ! Francis met krukken heb ik ook gezien , maar niet aangesproken !

Ik ga nu naar Splash , dus kon helaas niet blijven , weet iemand of er binnekort weer een wedstrijd op Kalverhoek is ?

Hier komen mijn foto's :

Afbeelding
Ik weet niet meer wie het was , was van nog een Corine/Corina , maar op dit paardje ben ik echt verliefd.. wat is die leuk zeg Kwijl !

Afbeelding
Deze was ook zo leuk ! More Feet Valentine heet hij geloof ik , aahg...Kwijl

Afbeelding
Jaja .. wie hebben we hier ! SENNA ! Ze heeft het echt heel erg goed gedaan , alleen op stal was ze een stuk minder schoon dan in de bak Haha!
Wat een lieverd is het !

Afbeelding
Senna en Corine in de Open Hand Trail

Afbeelding
En wie deed dit als enige braaf ? ... Senna Knipoog

Afbeelding
...... aka Sophie , wat een fijn paardje is dat zeg , maar wel heel erg lief !

Afbeelding
Corine en Senna met hun eerste prijs ...

Afbeelding
Het leukste vond ik dat toen Senna en Corine waren geweest in de Open Hand Trail , dat Corina Senna op dr schoft aan het kriebelen was , en dat Senna zich helemaal ontspande , ze stond er zo leuk bij , nekje helemaal gestrekt.... dat was zo'n lief gezicht Lovers

Maargoed , dit waren mijn foto's ! Gera heeft er echt onwijs veel gemaakt , en van betere kwaliteit ! Ik ga nu naar Splash , want die staat te wachten , en heel misschien doe ik volgend jaar ook wel met hem mee Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 16:51

SpLaSh_ schreef:
[image]
...... aka Sophie , wat een fijn paardje is dat zeg , maar wel heel erg lief !


Far Ute Domino heet ze voluit

Ja, het was echt een leuke wedstrijd. Ik wilde eigenlijk maar kort komen, maar ik ben toch tot iets na drieën gebleven om nog even Dusty Pebbles Tomboy, de broer van Jagger, in de open trail te zien en daarna ben ik naar huis gegaan. De sfeer was ontzettend goed en ik heb echt een superleuke en -gezellige dag gehad. Hij begon ook al erg vroeg (moest hard rijden om om half negen in Wijdewormer te zijn, maar gelukkig begon het programma net iets na negen uur) en heb een flink aantal foto's kunnen maken. De bak zag er ook weer goed uit, alleen het is wel een enorm donkere bak om foto's in te maken. Veel profijt gehad van mijn 3200 ISO, maar ja, of dat de foto's beter maakt?? Ik ben benieuwd, ik ga ze zo bekijken, ik ben pas vijf minuten thuis.

Veel bokkers gezien die ik nog nooit had ontmoet, veel paarden gezien die ik nog nooit op een show had gezien. Maar het ging goed met de bokkers. In de BS halter geldings waren zelfs drie van de vier deelnemers bokkers (Sadie, Chantalleke en calemity_jane). De laatste is overigens eerste geworden in deze klasse, terwijl zij nog nooit had gehalterd. Toch zeker wel een vermelding waard.

Ook In Hand Trail (of Trail in Hand, iedere keer hoor ik weer wat anders) was erg leuk om te zien, maar zag er ook erg ingewikkeld uit. Maar wie weet dat ik me er ook aan wil gaan wagen op de 24e juli, wel mét paard uiteraard Haha!

Ik moet nogmaals zeggen dat ik de sfeer erg prettig vond. Iedereen is erg vriendelijk naar elkaar en cooperatief en dat valt me ook altijd op op Paintwedstrijden. Ik hoop dat dat zo blijft, want door dat sfeertje blijf ik altijd langer hangen dan aanvankelijk de bedoeling was....

Ik ga even leren en de foto's bekijken. Ik hoop vanavond een heeeeeele kleine selectie hier op bokt te kunnen plaatsen, voor de mensen die ECHT niet kunnen wachten

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:29

gera"]
Veel bokkers gezien die ik nog nooit had ontmoet, veel paarden gezien die ik nog nooit op een show had gezien. Maar het ging goed met de bokkers. In de BS halter geldings waren zelfs drie van de vier deelnemers bokkers (Sadie, Chantalleke en calemity_jane). De laatste is overigens eerste geworden in deze klasse, terwijl zij nog nooit had gehalterd. Toch zeker wel een vermelding waard.
[/quote]

In de BS halter geldings werd de ruin gefokt door de Eagles Ranch toch 1ste? Of vergis ik me nu helemaal?? Die ruin is overigens 2 jaar geleden ook al door dezelfde eigenaar uitgebracht.
Heb niet helemaal goed opgelet, moest af en toe even een blik werpen op Docsy. Was er misschien en een open BS halter geldings en een amateur BS halter geldings?

[quote="gera schreef:
Ik hoop vanavond een heeeeeele kleine selectie hier op bokt te kunnen plaatsen, voor de mensen die ECHT niet kunnen wachten


Daar zit ik vrees ik ook bij Knipoog

Ook wij hebben een hele gezellige en leerzame halve dag gehad. Veel bokkers gezien!!
Moest helaas vanmiddag weer ergens anders zijn. Voor Docsy was het ook voldoende zo, hij had veel indrukken op gedaan en was erg moe. Hij staat inmiddels weer lekker met z'n vrienden in de wei.

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:31

Splash was helaas vandaag niet van de partij , onze dag was verder heel erg nuttig , en wou het jullie niet onthouden Haha! :

Afbeelding
Hoi.. hebben jullie me niet gemist vandaag ? Tong uitsteken

Afbeelding
Wij hebben vandaag hard getrained voor ons debuut volgend jaar Knipoog Nee hoor , zondag is Splash zn rustdag Haha!

DubbelFun

Berichten: 88801
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:34

Svp geen hele ritsen foto's plaatsen. URL's is OK en ander een link vanuit ITP please.

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:42

Zo ik ben terug vanuit de Kalverhoek

Tevens was Tanja tweede met de Halter en niet eerste

Ik kan degene niet die eerste werd
Tanje werd tweede , ik zei de gek werd derde en Sadie werd vierde!
In de trail was ik derde, Marianne hessing tweede en Tanja eerste!
Hunter under Saddle was Tanja eerste en Romkabouter tweede
En met de PLeasure was Tanje eerste, ik tweede, Marianne Hessing derde en Romkabouter vierde.

Ik was dik tevreden over hoe het allemaal gegaan was. Ben super trots op mijn paardje en wacht met smart op de foto's Haha!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:50

SpLaSh_ schreef:
[image]
Deze was ook zo leuk ! More Feet Valentine heet hij geloof ik , aahg...Kwijl


Norfleet Valentine... Lachen (of Brody voor vrienden) En ik zal m'n vriendin zeggen dat je'm leuk vond... vindt ze leuk om te horen!

En waarom heb je me niet aangesproken... ik bijt echt niet hoor! Haha!

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:51

Chantalleke schreef:
Zo ik ben terug vanuit de Kalverhoek

Tevens was Tanja tweede met de Halter en niet eerste

Ik kan degene niet die eerste werd
Tanje werd tweede , ik zei de gek werd derde en Sadie werd vierde!
In de trail was ik derde, Marianne hessing tweede en Tanja eerste!
Hunter under Saddle was Tanja eerste en Romkabouter tweede
En met de PLeasure was Tanje eerste, ik tweede, Marianne Hessing derde en Romkabouter vierde.

Ik was dik tevreden over hoe het allemaal gegaan was. Ben super trots op mijn paardje en wacht met smart op de foto's Haha!


Had jij nou een gele blouse aan ? Zoja , dan heb ik je gezien Haha!

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:53

Francis schreef:
Norfleet Valentine... Lachen (of Brody voor vrienden) En ik zal m'n vriendin zeggen dat je'm leuk vond... vindt ze leuk om te horen!

En waarom heb je me niet aangesproken... ik bijt echt niet hoor! Haha!


Haha ! Norfleet , hmm komt in de buurt van More Feet , vind je ook niet ! Ik vond hem echt in iedergeval echt heel erg mooi !

Ik was bang voor je krukken , nee hoor , elke keer stond je te kletsen , je zal me ook vast wel gezien hebben , want op een gegeven moment stond jij in de hoek van de bakdeur en de bankjes , en ik zat op de hoek van de bank , naya ... volgende keer zal ik je aanspreken Haha!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:57

SpLaSh_ schreef:
...elke keer stond je te kletsen


Ja, maar dat doe ik zo'n beetje de hele dag op een show Bloos (tenzij ik zelf aan't showen ben, dan minder Knipoog ) Veel te veel mensen die ik ken en alleen op shows zie... Haha!

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:57

SpLaSh_ schreef:
Had jij nou een gele blouse aan ? Zoja , dan heb ik je gezien Haha!

Nee een oranje en een oranje dekje Schijnheilig

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:58

Francis schreef:
En waarom heb je me niet aangesproken... ik bijt echt niet hoor! Haha!
Bloos! Doodeng met die krukken Schijnheilig

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 18:30

Chantalleke schreef:
Nee een oranje en een oranje dekje Schijnheilig
Dan heb ik je niet gezien En idd , Francis is dóódeng met krukken Haha!

Weet iemand trouwens hoe het paard op mijn eerste foto heet ?

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 18:59

Is dat in de merrie klasse?? Ik kan het niet goed zien, maar volgens mij is dat Corine v. Velthuijsen. Hoe haar paard volledig heet weet ik zo niet, maar ze noemt haar Digger... Een 3-jarige merrie en vette concurentie voor mij!! Inderdaad een leuk paard!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 19:18

Misschien is het voor volgende keer een idee om buiten een wedstrijd te houden? Allemachtig, op mijn foto's is zo vreselijk veel ruis te zien, maar ja, ik kon niet met lagere ISO-waarde fotograferen, want de bak was gewoon enorm donker en die lichte rand aan de zijkant van de bak maakt het allemaal nog net wat erger. Geen probleem voor je normale ogen, maar het is wel erg moeilijk fotograferen daar. Ben dus niet zo tevreden over mijn eigen foto's, maar ja, ik kon het verwachten in die donkere bak.. Scheve mond

Ik zat inderdaad fout met mijn berichtgeving over de BS geldings halter. Hoe dan ook, ik vind sowieso dat Tanja het goed heeft gedaan en ook Chantalleke, Monnik en Sadie hadden hun paard mooi in bedwang zo voor de eerste keer.. toch? Mijn eerste ervaring met halter op een wedstrijd moet nog komen..

Het paard op de eerste foto van SpLaSh_ is inderdaad het paard van Corine van Velthuijsen. Maar hoe het paard heet??

Ik was trouwens erg onder de indruk van het paardje van Sander in de beginners reining, een bay overo paint van Fanci Continental. Wat een prachtig paard! Echt geweldig! Hij staat ook in het profiel van vrolijk, dus als jullie benieuwd zijn... Echt een gaaf ding! Vrolijk werd overigens eerste in de beginners reining.

Sadie

Berichten: 996
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: NOP

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 19:55

Wij vonden het ook erg gezellig, hangt echt een heel prettige sfeer bij de paint wedstrijden
Ik ben supertrots op mijn mannetje die echt heel braaf was.
Dames, in Bunschoten weer zorgen voor een gevulde BS gelding klasse?

vrolijk
Berichten: 1822
Geregistreerd: 17-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 19:55

ik ben geen eerste geworden in de reining

maar was hij echt onzettend braaf en voor onze eerste echte wedstrijd ben ik niet ontevreden

sander is eerste geworden OK dan!

quinchy is idd een tof paard
kon ruilen als ik wou
maar was veel ste gek op face
dus heb het niet gedaan Haha!

roy heeft later ook op quinchy gereden in de open reining
die is 2 geworden

jimmy zijn broertje is eerste geworden die reed vond ik echt een mooie proef .

ik heb hele mooie paarden gezien Kwijl
wist alleen niet wie wie was *LOL*

ja en die bak is erg donker
mijn tante is ook fotograafe en die kon er ook geen mooie foto's maken

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 19:58

vrolijk schreef:
ik ben geen eerste geworden in de reining


Oké... lekker opgelet vandaag, Gera
Weet je wat, bokkers mogen het zelf vertellen *LOL* Haha!
*zo komt de foutieve uitslag dus in omloop* Scheve mond

vrolijk
Berichten: 1822
Geregistreerd: 17-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 20:00

haha maakt niet uit hoor Haha!
kan gebeuren.

maar ben wel benieuwd hoe het met de andere bokkers is gegaan
dus wedstrijd verslag is altijd leuk

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 20:30

Citaat:
redpebbles met Dusty Pebbles Tomboy (drie jaar oudere broer dan mijn Jagger)


'dan' moet 'van' zijn Scheve mond

Dank je voor je complimentjes, vrolijk!
Laatst bijgewerkt door flashyjac op 06-06-04 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt

vrolijk
Berichten: 1822
Geregistreerd: 17-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 20:43

leuk

eindelijk een stop foto van me paard Haha!
dan was het wel geen geweldige stop
maar vind wel leuk om te zien

en deze foto 's vind ik niet zo slecht hoor

miss fanci shamoo vind ik ook een mooierd hoor
is een half zusje van quinchy Haha!

en die van calemity_jane vind ik een erg leuke foto

LisetteSugar

Berichten: 476
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 21:14

Erg leuk om die foto's te zien, zeg! Die van Gera zijn nu ineens foetsie, maar dat maakt niet uit! Ik heb ze in ieder geval gezien! Ik vond het heel erg jammer dat ik er niet bij kon zijn, had me erg leuk geleken om jullie allemaal te mogen bewonderen, maar het zat er voor mij helaas niet in. Fijn in ieder geval dat iedereen zo tevreden was met zijn/haar behaalde resultaat! Ik ben net als Gera en Vrolijk naar jullie verslag van de wedstrijd en evt. meer foto's!

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 21:41

Klopt ! Het was Corine van Velthuijsen.... kan alleen die naam van haar paardje niet onthouden, het was in de Merrie klasse , volgens mij heeft ze ook nog met Senna gestaan , of , in iedergeval in de klasse voor Senna...
De enige merrie die ik van Corine kan vinden op Google is I'm a Rainbow Star, maar zo heette ze niet volgens mij ! Nu wil ik het weten ook Haha!

Maargoed ! Sorry Kim , ik kon niet blijven , ik had je heel graag willen zien rijden op Face ! Maar de eerst volgende wedstrijd ben ik er bij om je te supporten , ik heb Face nog wel ff een knuffel gegeven voordat jij er was ! Ik heb je trouwens zelf helemaal niet gezien je moeder wel !

En.. ik lees dat er 21 en 22 augustus weer een wedstrijd is op Kalverhoek ! Nu ben ik wél de hele dag van de partij Haha! En Francis , ik zal je dan wél aanspreken *LOL*

calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 21:49

nou ook ik weer terug op honk met een wel zeeeeer geslaagde dag Haha! Haha! Haha!
zal het even opsomen:

tweede in de halter
eerste in de trail
eerste in de hunter
eerste in de pleasure
tweede in de reining

dus ALLROUND Haha! Haha! Haha! Haha!
mijn dag kan dus niet meer stuk en ja we gaan in bunschoten weer de bs vertegenwoordigen OK dan!

voor degene die niet meteen wten wie ik bn ik starte in het appeltjesgoen Lachen