WN: Emmen - WRAN-C

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 20:23

Silden (Nakita de Boer) is met TCS , EERSTE geworden in de open reining ........ Kusje goed gedaan hoor wijffie Ach gut

De rest weet ik niet , kreeg net namelijk een smsje van haar.........

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 22:38

OK dan! Top, Nakita!!

Ik ben benieuwd naar de rest van de uitslagen! Hoe is het met Henkie gegaan, Rina?

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 02:21

ik ben niet ontvreden. henk was superbraaf en deed in principe alles wat ik vroeg alleen had ie natuurlijk verschrikkelijk veel te bekijken en dat koppie ging dan ook alle kanten op. amateur pleasure 7e van de 7, en de open pleasure 4e van de 4 Cool Haha! maar geen DQ's en geen rondstuiterend paard.

het was alleen vandaag verschrikkelijk warm dat het niet meer lekker was. ik heb zwemles gehad in m'n eigen kleren Ziek

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 10:01


Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 12:07

Ik was 5de van de 5 in de Trail Amateurs Bloos en 3de van de 6 in de Trail Open. Ik met mijn stomme zenuwen, dan doet ze het niet meer (we gingen niet achterwaarts, maar voorwaarts Bloos! door de L en ik moest het hek loslaten). In de Open Trail was ik een stuk minder zenuwachtig en legden we de proef een stuk netter af.

DinkyToy

Berichten: 251
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In 't hoge noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:41

Was toch wel weer tevreden (lees heel blij! Haha! ) met mijn Tink, 3e in de trail en 2e in de horsemanship. (andere onderdelen gingen wat minder maar je kunt niet alles hebben. Knipoog )
Alleen vond ik de bocht in de trail om het hek heen niet te doen, laurier is gewoon wat forser en lomper en kreeg de leuning van het hek gemeen in haar zij waarna ze natuurlijk de rest van het parcours nogal schrikkig was.
En de bak vond ik erg slecht, natte en gladde plekken in de wedstrijd bak en de inrijbak was net een heuvellandschap (En ja, volgens mij moet je dit met goed slepen kunnen oplossen, onze bak in pekel zag er vrijdagavond ook zo verzopen uit maar was dankzij de inspanningen van onze baksleper weer goed te gebruiken zondags)
Was ik de enige die deze wedstrijd een beetje tegenviel of waren er meer?

Cilian

Berichten: 200
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 07:51

Er waren zeker meer, zoals je al weet. Ik vond de bak ook zeer slecht. In de inrijbak struikelde mijn paard in een hoek door een natte en gladde plek, ja dan is het logisch dat hij tijdens de wedstrijd niet meer goed lopen wilde. Was wel erg tevreden over de spontane hand van Peppy San en ben erg tevreden met mijn prijzen. 6e in de pleasure, 5e in de trail en 3e in de horsemanship.

alpenquarter
Berichten: 191
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Wijnjewoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 23:31

Marja Oost en Cilian zorgde weer voor prima reclame vor de Trapper Ranch. De uitslagen van Cilian: Beginnercategorie; Zie hierboven OK dan! . Marja in de amateur; 3e pleasure, 1e hms, 4e reining.In de open; trail 4e.
Bovendien.... ALL ROUND AMATEUR CHAMPION!!!!!!! OK dan!
Gefeliciteerd!!
Ook al de andere ruiters met hun (persoonlijke) overwinningen: Van Harte! *LOL*

Alice01

Berichten: 744
Geregistreerd: 31-10-02
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:18

Nou ik ben anders ook heel erg trots op mijn meissie!
*LOL* .
Ze is pas vier jaar en dan zo haar best doen OK dan!
Het was onze tweede officiele wedstrijd en we werden 1e in de beginners Horsemanship en Pleasure!
We hebben nu genoeg puntjes gehaald om volgend jaar Amateur te gaan starten! (dat word dus hard trainen Haha! )
We vonden het allebij erg spannend ook omdat ik voor het eerst op een hand ging starten, maar dit deed ze boven verwachting erg goed!

Ik vond het alleen jammer dat de inrijbak zo slecht was, maar voor de rest vond ik het een erg gezellig en leuk georganiseerde wedstrijd!

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:25

Alice01 schreef:
Nou ik ben anders ook heel erg trots op mijn meissie!
*LOL* .
Ze is pas vier jaar en dan zo haar best doen OK dan!
Het was onze tweede officiele wedstrijd en we werden 1e in de beginners Horsemanship en Pleasure!
We hebben nu genoeg puntjes gehaald om volgend jaar Amateur te gaan starten! (dat word dus hard trainen Haha! )
We vonden het allebij erg spannend ook omdat ik voor het eerst op een hand ging starten, maar dit deed ze boven verwachting erg goed!

Ik vond het alleen jammer dat de inrijbak zo slecht was, maar voor de rest vond ik het een erg gezellig en leuk georganiseerde wedstrijd!


Daar mocht je zeker trots op zijn, ik heb het op de wedstrijd al tegen je gezegd (al weet je vast niet wie ik nu ben Knipoog ) maar wat een PRACHTIGE pony!! Ik was helemaal verlieft op haar!

Alice01

Berichten: 744
Geregistreerd: 31-10-02
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 12:49

Hoi Jeddah!
Dankje wel!
Ik ben zeker te weten echt trots op haar, pas toen ik thuis kwam kwam ik er achter dat ze net op de wedstrijd hengstig was geworden en toch nog zo braaf zijn he!

ik heb net even in je profiel gespiekt en ik denk dat ik het nu wel weer weet en ik heb je mooi donkere merrie wel eens gezien tijdens de halter ;0).

Gr Alice