WN: Nieuwe Pekela- gezamelijke training Noord.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DinkyToy

Berichten: 251
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In 't hoge noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 08:37

Leuke foto's! Krijg je alweer helemaal zin in de volgende keer. Lachen

Ennuh, volgens mij spoort mijn Tink niet helemaal hoor, wie vindt het nou lekker als er iemand op dr kont gaat staan.... Denk ook maar niet dat ze er op dat moment aan denkt om weg te lopen..... hmmmm kontmassage lekkurrrrr, ja t is een maf beest (maar wel mijn maffe beest Lovers )

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 09:36

Er schijnt zelfs een vorm van s*x te zijn waarbij met naaldhakken over mensen heen gelopen wordt Bloos!
(Dit heb ik eens gezien op tv hoor!!! Bloos bij menno Buch)
Dus zo gek is het niet Haha!

Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 10:57

als tribuneridder vond ik het erg leuk om te zien en wat (voor mij nog onbekende) bokkers te meeten.
ik heb nog nooit zo'n schone tinker gezien Haha!
minkyboy reed zo relaxed in de rondte dat het mij verbaasde toen ze vertelde dat ze al lang niet veel met hem gedaan had.
judibo had er een beetje te veel zin in hihihi, dat was hard werken voor het baasje

.... als gsus in juni misschien weer in orde is en ik zou besluiten het eens uit te proberen om hem mee te nemen, dan zal dat waarschijnlijk nog wel een tandje erger als judibo zijn hoor *LOL*

de toevallige piaffe van sflj zag er zo perfect uit of ie daar op getraint had OK dan! *LOL*

ik heb weer een hoop van jullie geleerd en ervan genoten om naar al jullie mooie paardjes te kijken
vooral annie zag er erg snoezig uit met haar oorwarmertjes Haha! (wintervacht alleen nog op de oortjes *LOL* )

ik hoop er de volgende keer weer bij te kunnen zijn.

DinkyToy

Berichten: 251
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In 't hoge noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:40

Dankjewel Sprite, had ook al weer hard staan poetsen (volgens mij maakt ze zich expres zo vies omdat ze graag gepoetst wordt Schijnheilig )

Ennuh, Peppy denk niet dat het naaldhakken idee hier wat mee te maken heeft, haar lusten botviert ze wel op Flashje }>
(En die arme ziel maar rennen om onder zijn stalkster weg te komen Haha! )

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 19:47

Sprite schreef:
minkyboy reed zo relaxed in de rondte dat het mij verbaasde toen ze vertelde dat ze al lang niet veel met hem gedaan had.


Hahaha je was niet de enige die verbaasd was hoor Bloos ik dacht even dat minco ziek was zo braaf was ie OK dan!
Ik heb zeker zo'n 3.5 jaar niet meer serieus western gereden met hem i.v.m zijn ocd in beide achterbenen,we rijden voornamelijk buitenritten(af en toe bosritje Appelscha enzo)Hij gedroeg zich echt super OK dan! heb wel anders meegemaakt met hem Blauw oog ,ik zei het al misschien wordt ie toch volwassen Schijnheilig Tong uitsteken

landro

Berichten: 117
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 06:45

ik ben leonie en ik zou graag mee willen doen op 27 juni ,nu weet ik niet hoe ik me daar voor moet opgeven ,doe voor het eerst mee met myn paard.

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 09:33

Je hebt je bij deze opgegeven! Haha! Het enige wat je nu nog moet doen is het nieuwe topic over die training id gaten houden (wordt t.z.t. vanzelf door Peppy gestart, denk ik Knipoog ) en er zijn op 27/6. Tot dan!

Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 20:12

... en bij deze ook welkom op bokt landro Haha!
en tot ziens in pekela Lachen

mienmien

Berichten: 920
Geregistreerd: 13-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 19:33

welkom op bokt landro. En inderdaad tot de 27 ste in pekela