Mijn verhaal over Peachtree...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 10:46

Ongeacht wat waar is of niet... ik ken geen van de gedupeerden dus heb er gelukkig geen enkel belang bij, maar ik dacht dat het niet toegestaan was om iemand openlijk van bepaalde dingen te 'beschuldigen' zonder bewijzen/toestemming of weet ik veel wat... dacht ik nog wel dat ik zo goed opgelet had over wat wel en niet mag, zit ik er wellicht toch naast. Hmmm, ga het iig eens navragen (wil nu toch weten of ik al die tijd ten onrechte in deze waan heb verkeerd).


Roos1

Berichten: 363
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 11:16

Citaat:
Wat betreft Jo....die heeft het er zelf naar gemaakt. Het was voor mij jaren geleden al duidelijk dat hij er een dubbele boekhouding op na hield. Tevens heeft hij mensen/klanten voorgelogen. Ik wil hier absoluut niemand het slijk in trekken maar ik kan er slecht tegen dat iedereen zo ontzettend veel medelijden heeft, terwijl ze zelf verantwoordelijk zijn voor hun eigen faillissement

Citaat:
Vooralsnog zie ik geen reden berichten uit dit topic te verwijderen.
Ik denk niet dat het hier om laster gaat.

Citaat:
Ongeacht wat waar is of niet... ik ken geen van de gedupeerden dus heb er gelukkig geen enkel belang bij, maar ik dacht dat het niet toegestaan was om iemand openlijk van bepaalde dingen te 'beschuldigen' zonder bewijzen/toestemming of weet ik veel wat...

Het lijkt erop dat het dus wel toegestaan is en Sugarmiss hier liever aan meewerkt... Verward i.p.v. de berichten te verwijderen uit respect voor gedupeerden, dus ook de pensionklanten van de Peachtree!

DubbelFun

Berichten: 88477
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 11:22

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen woorden, Bokt kan hiervoor niet aansprakelijk gesteld worden.
Het gezegde is puur bedoeld als realistisch tegengas voor de positief gekleurde berichten.
Respect is een groot woord, iets wat je in mijn ogen moet verdienen, zeker in dit gebeuren. Ik zie even niet in waar dat hier de pensionklanten treft.
[edit SM: Nav enig overleg is er gekozen voor een slotje.]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 18 bezoekers