Help , wie heeft er credits PLEASE

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DWSS
Berichten: 667
Geregistreerd: 04-09-03

Help , wie heeft er credits PLEASE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 17:44

Ik ga vanavond naar een breedingstock hengst kijken Richis Powerplay 00622521 bay stallion 2001.
Deze staat bij een handelaar en dat vind ik een beetje vreemd , wie heeft er credits om op te zoeken wie de oude eigenaar is ?
Aangezien ik vanaf dadelijk niet meer op internet kan , kan ik eventuele reacties niet lezen voor morgenvroeg , ik zou graag willen weten wie de oude eigenaar is / of de fokker.
Ik zou het geweldig vinden om eventueel een sms - je op mij mobile te ontvangen met het tel nummer / naam / woonplaats van de oude eigenaar. Mijn nummer 06-12907893 , eventueel kosten wil ik vergoeden.

Alvast heel heel erg bedankt.

Tenfold
Berichten: 1267
Geregistreerd: 04-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 17:51

De geregistreerde eigenaar is alleen te zien (via internet) als er nakomelingen zijn geregistreerd. Dat is niet het geval.
Ook is er geen performance record van dit paard.

DubbelFun

Berichten: 88676
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 20:04

Dat is dan duidelijk anders als bij de Quarters, want daar kun je wel de fokker en alle geregistreerde eigenaars zien.
Of dat ook degene is die het paard als laatste gehad heeft is nog maar de vraag, want als hij niet is overgeschreven dan zegt een laatst bekende eigenaar op papier ook niet alles.

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 08:36

De APHA-records geven inderdaad geen overzicht van de (voormalige) eigenaren van Paints. Als je contact opneemt Mail met de APHA, dan kunnen zij je wel meer vertellen.
Voor DWSS is dit waarschijnlijk niet snel genoeg, maar misschien voor een volgende keer .

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:25

Het voordeel is wel dat je bij de APHA geen credits nodig hebt om te zoeken.
dat kan ongelimiteerd.