hengstenkeuring

Moderators: goldenarrow, Animal

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Reki

hengstenkeuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 21:47

hallo, na geinformeerd te hebben naar de clinic bij rieky, kwam ik te weten over een hengstenkeuring op 28 mrt. wel interesant voor die gene die hun merrie willen laten dekken. Ik ga in elk geval kijken het begint in de voor middag. groetjes van Reki..

DubbelDun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 21:52

Dit is geen hengstenkeuring zoals die bij het KWPN gehouden wordt, waarin hengsten gekeurd worden op gangwerk etc. Maar een hengstenshow waarin zij hun eigen hengsten aan het publiek tonen met een paar reeds gebrachte veulens in de hoop wat dekkingen te verkopen.

Banjer
BNB Redactielid, Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 17:46

waar wordt die gehouden? en is het met heel weinig auto/bus te bereiken vanaf een treinstation?

Zumba instructor :D
Als er in de hemel geen chocolade is, ga ik er niet naar toe!

Willeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 18:42

De hengstenshow word in Vorstenbosch gehouden. Het dichtsbijzijnde station is Oss.

Quality is never an accident.
It is always the result of high intelligent execution and the wise choice of many alternatives.

rainbowcash

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 10:29

leuk!!!! Ik hoop dat mijn paardje snel weer beter is, kan ik ook weer meedoen!!!

Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! My Precious by Cash Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij!

DubbelDun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 18:31

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten