waneer is er weer een clinic in beverwijk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Sandra_H

Berichten: 2713
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 17:21

Zijn er eigenlijk nog mensen die behoefte hebben aan een box? Kan nl. geregeld worden, a 10 euri's per box.


Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 12:49

Blaze
Sandra
Jester (3x)
Roos1 (2x)
Susan
Nando
Babette
Doke

helaas 2 afmeldingen.
Heb nog geen PB's met oplossingen(nouja 1tje van een bakrandridder)
Dus ga er bijna vanuit dat we met onze problemen blijven zitten Cool

Sandra_H

Berichten: 2713
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 13:43

Je vergeet er eentje: Miranda (Golda1)...Knipoog

Niemand trouwens een box?

Sandra_H

Berichten: 2713
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 18:17

Een adres is misschien wel handig Haha!
Ruitercentrum Beverwijk
De Lunetten 6a
1944 PA Beverwijk.

Vanuit de Velsertunnel VelsenNoord/Corus aanhouden, Dan de 1e twee stoplichten rechtdoor, bij het derde stoplicht rechtsaf en dan links aanhouden. Volgende stoplicht (bij het ziekenhuis) linksafslaan. Op een gegeven moment moet je verplicht rechtsaf, en aan het einde van die weg linksaf. Doorrijden tot de stoplichten, daar rechtsaf. Rechtdoorrijden, na een tijdje krijg je een rotonde die je 3/4 neemt. Dan het bordje begraafplaats duinrust volgen, dwz dat je aan het eind van de weg (die overigens doodloopt dus je moet wel) rechtsaf. Dan de eerste links, dat is de Bankenlaan. Eerstvolgende kruising rechtsaf de Creutzberglaan op. Dan de 1ste rechts, dat is De Lunetten.
Moet lukken zo, mocht er toch iemand verdwalen bel dan 06-45300490.

Verder: aangezien we niet weten hoe drukbezocht het gaat worden hangt het er nog even vanaf of de bar open is/blijft. Als er besloten wordt de bar niet open te houden dan is er nog geen nood aan de man: koffie fris en snoep zijn verkrijgbaar uit de automaat (kleingeld meenemen als het even kan), een biertje moet ook nog lukken maar een vette hap niet.

Tot morgen iedereen!

Roos1

Berichten: 363
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 09:49

Hier wat foto's, helaas waren de meeste te onscherp om ze te plaatsen.

Afbeelding

Dennis Roemer met Broadaniac Play

Afbeelding
Nando met Blaze

Afbeelding
Dennis weer met Play

Afbeelding

Suzanne met Sonita

Afbeelding

En dit ben ik met Mafors Enterprise

Ik vond dat onze paarden zich super gedragen hebben (ze zijn zelfs een beetje vriendjes geworden op de trailer Ach gut )

Ik ben erg benieuwd naar reacties van iedereen...

Groetjes
Roos

Roos1

Berichten: 363
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 09:55

Afbeelding

Nog een van Nando en Blaze

groetjes
Roos

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 10:57

Hier ook een "paar" foto's van de tranings avond Tong uitsteken
http://www.hotton.nl/Training/
Het was weer erg gezellig en dat Jos er was met haar stand gaf toch weer een beetje extra,net als de demo van Roos en Dennis,heel mooi om te zien hoe een 3 jarig paardje (half jaar onder het zadel) de reining basis leert.( en zeker heel leerzaam) Maar ook het paardje van Roos met zijn problemen en de oplossinen die Roos onsliet zien waren zeer leerzaam.
Al met al weer een geslaagde middag. Cool

Jester
Berichten: 352
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Noortmoor Duitsland voorheen Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 13:12

Hallo allemaal,

We hebben een heel leerzame avond gehad. Veel hints en tips gekregen, met name van Nando, Suzanne en Roos. Ook de traingsopbouw van Dennis m.b.t. reining was heel interessant. Wat ons betreft mag dit herhaald worden. Rob, harstikke bedankt voor het organiseren, de volgende keer zullen we er weer zijn.

Groetjes,

Jan en Monique

ps. gave foto's

Een glimlach kost minder dan electriciteit maar geeft meer licht

JJocosas

Berichten: 191
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: heemkserk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 17:16

*LOL* Het zag er heel leuk uit zo, met jos en haar winkeltje , ze had leuke niet dure spullen mee OK dan! .Daar gaan we zeker nog eens thuis kijken.
Leuk om iedereen zo door elkaar te zien trainen en dan het verschil van mens en paard te ervaren (van langs de bakkant).
Wat natuurlijk heel leerzaam was was de demo van roos en dennis , daar heb ik van genoten ,wat een rust stralen deze mensen uit op hun paard.Ik ben blij dat ik de vraag over een nieuwe clinic-en/of trainingsavond heb gesteld en dat rob de moeite heeft genomen om het te organiseren. OK dan!
Sorry dat wij zo massaal af moesten zeggen,maar daarom waren we er ook allemaal gisteren als bakhangers. Lachen Knipoog
En OOK als bakhanger heb ik veel opgestoken!

Irene K.

Berichten: 315
Geregistreerd: 06-09-01
Woonplaats: N-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 10:40

Wij waren er ook, weliswaar als bakrand-hangers, maar ook genoten! Ik vond het heerlijk om te zien dat iedereen zo met zijn sport bezig is en serieus. Lekker bij elkaar, samen rijden. Jos erbij met winkeltje, babbeltje hier en babbeltje daar, over techniekjes en nieuwe leuke mensen leren kennen (He Hageneesje, als je dit leest, ik vond het tof om met jou te kletsen/discussieren, thanx nog he!). Het deed ook een beetje zeer omdat ik zoveel plannen had met mijn eigen paardje, maar met haar kan ik het helaas niet meer doen. Dan sta je langs de kant ..... leren en absorberen. Dan ga je naar huis .... en dan geef ik mijn lieve paard een dikke kus en dan zeg ik .. helaas lieverd ... deze uitstapjes kunnen we samen niet meer maken. Ik hoop gauw weer een training van jullie mee te maken en dan wellicht met een nieuw paardje .... ooit ...... In ieder geval ontzettend bedankt voor deze mogelijkheid om te kunnen leren en voor een gezellige avond!
Tot gauw!
Irene K.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 12:06

De foto's en verslagen zien er veel belovend uit.
Jammer dat ik door ziekte niet aanwezig kon zijn. Scheve mond

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 14:39

Ik vind het ook erg jammer dat het nu weer niet lukte.
Volgende keer ga ik het wéér proberen hoor!
Wel leuk om te lezen (en te zien) dat het een geslaagde dag was!

Banish-foto's van Gera in mijn profiel!!!

WWW.HUIZERD.NL/KONIJNEN

golda1

Berichten: 137
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 13:21

Sorry sandra dat ik er niet was, laadklep van de trailer was gebroken. En kon in een uur geen andere regelen. Baalde als een stekker. Had er erg veel zin in, maar eerst volgende keer, ben ik er zeker bij, al moet ik er te paard heen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers