Postadres is de USA, wie kent dit?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Postadres is de USA, wie kent dit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 08:10

Op mijn eeuwige speurtocht naar leuke koopjes kreeg ik van een bedrijf deze link.
http://www.myus.com/
Voorzover ik het zo snel kon lezen, maken zij een postadres aan in de USA waar je je spullen naar toe kunt laten sturen. Dat is dat voor verkopers die niet naar Europa willen verzenden, o.a. catalogussen werden genoemd. Daarna wordt het dan naar jou doorgestuurd.
Klinkt niet verkeerd omdat er toch veel zijn die niet buiten de USA versturen, en dat zijn vaak ook nog eens de leukste koopjes!
Iemand ervaring mee?
Lijkt mij dat er wel veel kosten zo bijkomen maar misschien valt het mee. Want er zijn toch heel veel verkopers die extra rekenen voor handling fee b.v.


FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 09:27

Wie stuurt het door naar jou dan?? Mensen van dat bedrijf die je postadres hebben aangemaakt??? Eigenlijk is het gewoon heel handig als je een kennisje hebt in de USA, werkt wat persoonlijker en vertrouwder dan een 'bedrijfje' die beweert alles naar je door te sturen.
Ik zou het niet doen, maar dat zegt mijn intuitie, Lachen

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 13:29

Zou ook niet mijn keus zijn.

Tenfold
Berichten: 1267
Geregistreerd: 04-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 15:57

Zou best eens kunnen werken. Ligt eraan hoe het vanuit je post adres naar Nederland wordt gestuurd (USPS?) en wat het bedrijf in rekening brengt natuurlijk.
Op zich biedt het een oplossing voor een probleem.

K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 22:22

Citaat:
Eigenlijk is het gewoon heel handig als je een kennisje hebt in de USA, werkt wat persoonlijker en vertrouwder


Zo iemand heb ik gelukkig...mijn oom! En hij moet nog eens iedere 3 maanden voor zaken in europa zijn ook. Hij is mijn persoonlijke parcelservice Haha! Och arme, die man die sjouwt wat af.

Wat dat postadres-bedrijfje betreft. Ik zou het eerst heel goed uitzoeken wat er aan kosten geteld wordt. Zo'n bedrijfje is natuurlijk ook gestart omdat ze winst willen maken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers