wie kent qh/tuiger hengstje ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Nava
Berichten: 6
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: drentse hei

wie kent qh/tuiger hengstje ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 19:49

Ik heb op de markt een kruising tuiger maal qh gekocht,en naar wat ze me vertelden is zijn vader Really Rugged Kid,wie kent dit voskleurige paardje??????
Het enige wat ik weet is dat hij 3 maal verhandeld was op de markt dus de handelaar waar ik hem van heb wist dus niet van wie hij geweest is,ik ben wel benieuwd namelijk of hij al iets kent,longeren ofzo.......


FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 19:54

Die heeft op Marktplaats gestaan!! Een vosje??? Hoe komt dát arme dier nou op een markt terecht??? Sommige mensen............ze fokken maar raak!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Nava
Berichten: 6
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: drentse hei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 19:59

Een vosje inderdaad,ken je hem dan????????
Ja zonde dat je zo'n leuk dier van de markt moet halen,hij had al op die markt(naar wat ik hoorde)al 3 keer een andere eigenaar(handelaar) gehad

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 20:04

Ik pb je wel even, anders wordt onze moddie boos dat we half om half aan het chatten zijn, en die moddie moet je wel te vriend houden, Lachen.

Welkom overigens op Bokt, misschien leuk als je je voorstelt??

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Nava
Berichten: 6
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: drentse hei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 20:12

Sorry dit is niet als chatten bedoeld maar hoe pb jij dan,ik ben hier nieuw..............

DubbelFun

Berichten: 88476
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 20:17

Bovenin je scherm zie je bij de tekst o.a. Privéberichten staan. Als daar een rood cijfertje achter komt klik je erop. Rest wijst zich vanzelf Haha!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 21:08

He, heb je een foto van je paardje????
Wat een bijzondere combi; tuigerxRugged Haha! Ik heb ook een paardje van Really Rugged Kid Lovers Dus ik ben erg benieuwd hoe de jouwe er uit ziet.
Tot nu toe zijn alle veulens van hem, die ik heb gezien, wel echte broers en zussen Knipoog

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Monty1966
Berichten: 2
Geregistreerd: 18-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 22:50

Ik ken het beesje in het echie. Vind het alleen zonde wat mensen bezielt om dat beest op de paardemarkt te brengen. Dan moet je wel heel laag zinken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 09:18

hey !
Ik heb een tuiger x Red pebbles !
Die van mij is heerlijk om te rijden! Super vlakke gangen, kei-lief karakter.
Alleen een beetje groot hoofd....

Paints & Quarters, western riding magazine
http://www.paintsandquarters.nl
Level Up, horsemanship magzine
http://www.level-upmagazine.nl

MissPippin

Berichten: 2324
Geregistreerd: 21-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 11:53

ik denk dat ik wel weet wel paardje je bedoeld, heeft hij bij DJ gestaan

Endurance klasse 2, 3 startgerechtigd.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:51

sunnygirl schreef:
ik denk dat ik wel weet wel paardje je bedoeld, heeft hij bij DJ gestaan

Yep!! Die...........

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

flow1234

Berichten: 645
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: doorwerth {voorheen monique1}

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:27

foto

Nava
Berichten: 6
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: drentse hei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 14:50

BEDANKT ALLEMAAL VOOR JE INFO,ZO TE HOREN IS HET WEL HETZELFDE PAARDJE WAAR WE HET OVER HEBBEN HIJ HEEFT INDERDAAD EEN BLESJE.WIE IS DJ EIGENLIJK?BELEREN ZE DAAR OOK?

DJQuarter

Berichten: 1115
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 16:02

Dineke Jonker...

Allstar Romar
http://www.romarstallen.eu/pages/index.php
Het heeft geen zin om rekening te houden met 'als' of 'misschien', daar is de toekomst veel te onvoorspelbaar voor...

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 21:27

Nava schreef:
BEDANKT ALLEMAAL VOOR JE INFO,ZO TE HOREN IS HET WEL HETZELFDE PAARDJE WAAR WE HET OVER HEBBEN HIJ HEEFT INDERDAAD EEN BLESJE.WIE IS DJ EIGENLIJK?BELEREN ZE DAAR OOK?


DJ Training Stables, en ja, ze beleren ook met veel geduld en rust en respect voor het (individuele) paard. Voor een telefoonnummer van Dineke Jonker kun je me een pbtje sturen. Ze zal het leuk vinden om het paardje weer terug te zien, het is immers een afstamming van een hengst van haar en hij heeft er als veulen ook altijd gestaan. Ze kent je twenter dus goed!!!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 21:31

Afbeelding

A Really Rugged Kid

Je suis Charlie.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 22:31

Rugged nog een keer, een huis-tuin en keuken foto:
Afbeelding

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38577
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 23:07

WAUW Bedankt FlyingHigh, eindelijk kan ik zien dat Realy Rugged Kid een echte Red Dun is, daar was ik enorm benieuwd naar omdat zijn hoofdfotos mij de indruk gaven dat hij (Bay) Dun was.

Overgens, omdat jij een 'insider' bent bij deze hengstenhouder, heb jij toevallig ook fotos van Mr Smooth Cat??? Knipoog Ik, even vast nog iemand Knipoog , zouden hem zo graag willen zien Haha! Schijnheilig

Ben je een Bokker of een Jokker....


FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 23:12

Ods schreef:
WAUW Bedankt FlyingHigh, eindelijk kan ik zien dat Realy Rugged Kid een echte Red Dun is, daar was ik enorm benieuwd naar omdat zijn hoofdfotos mij de indruk gaven dat hij (Bay) Dun was.

Overgens, omdat jij een 'insider' bent bij deze hengstenhouder, heb jij toevallig ook fotos van Mr Smooth Cat??? Knipoog Ik, even vast nog iemand Knipoog , zouden hem zo graag willen zien Haha! Schijnheilig


Ik weet het dat o.a. jij en nog een bokker met een Spotless Paint op zoek zijn naar foto's van Smoothy............
Ik zal nog eens vragen aan Jonker senior of ie aub eens in de ouwe dozen wil zoeken, *LOL* .

Rugged is mooi, he?? Mooi atletisch lijf, mooie kleur, geregistreerd als RED DUN, Verward , ik snap daar niets van!!!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 23:15

FlyingHigh"]
[quote="Ods schreef:
WAUW Bedankt FlyingHigh, eindelijk kan ik zien dat Realy Rugged Kid een echte Red Dun is, daar was ik enorm benieuwd naar omdat zijn hoofdfotos mij de indruk gaven dat hij (Bay) Dun was.

Overgens, omdat jij een 'insider' bent bij deze hengstenhouder, heb jij toevallig ook fotos van Mr Smooth Cat??? Knipoog Ik, even vast nog iemand Knipoog , zouden hem zo graag willen zien Haha! Schijnheilig


Ik weet het dat o.a. jij en nog een bokker met een Spotless Paint op zoek zijn naar foto's van Smoothy............
Ik zal nog eens vragen aan Jonker senior of ie aub eens in de ouwe dozen wil zoeken, *LOL* .

Rugged is mooi, he?? Mooi atletisch lijf, mooie kleur, geregistreerd als RED DUN, Verward , ik snap daar niets van!!!
[/quote]

Hihi, subtiel is die Ods he?

Maare, leuk dier die Rugged!
Hij is dan correct geregistreerd, want hij is ook Red Dun, alleen dachten we aan zijn hoofd te zien dat ie Dun was (dus Bay + Dun), maar zijn benen zijn duidelijk zonder zwart, en dat maakt hem een Red Dun (Sorrel + Dun).

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 23:21

jeddah"]
[quote="FlyingHigh"][quote="Ods schreef:
WAUW Bedankt FlyingHigh, eindelijk kan ik zien dat Realy Rugged Kid een echte Red Dun is, daar was ik enorm benieuwd naar omdat zijn hoofdfotos mij de indruk gaven dat hij (Bay) Dun was.

Overgens, omdat jij een 'insider' bent bij deze hengstenhouder, heb jij toevallig ook fotos van Mr Smooth Cat??? Knipoog Ik, even vast nog iemand Knipoog , zouden hem zo graag willen zien Haha! Schijnheilig


Ik weet het dat o.a. jij en nog een bokker met een Spotless Paint op zoek zijn naar foto's van Smoothy............
Ik zal nog eens vragen aan Jonker senior of ie aub eens in de ouwe dozen wil zoeken, *LOL* .

Rugged is mooi, he?? Mooi atletisch lijf, mooie kleur, geregistreerd als RED DUN, Verward , ik snap daar niets van!!!
[/quote]

Hihi, subtiel is die Ods he?

Maare, leuk dier die Rugged!
Hij is dan correct geregistreerd, want hij is ook Red Dun, alleen dachten we aan zijn hoofd te zien dat ie Dun was (dus Bay + Dun), maar zijn benen zijn duidelijk zonder zwart, en dat maakt hem een Red Dun (Sorrel + Dun).
[/quote]

Ohhh, zit dat zooooo..............
Ja, da's waar, hij heeft geen donkere benen, goh, zie ik nu ook pas!! Hahahhaaa, tja...........
Maar toch wel hele donkere manen en staart, tegen het zwarte aan! Volle zus en broer van hem zijn wel dun geregistreerd. Er zit buckskin en dun in zijn lijn, en niet echt sorrel, kan het dus niet plaatsen. Maar goed. Een goed paard heeft geen kleur, *LOL* Cool .

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 23:23

Haha, dat is zeker zo!! (goed paard geen kleur...)
Ik denk dat als ie een Sorrel zonder Dun was geweest hij gewoon heeeeeel donker (en dus chestnut) was geweest, alleen zit er nu de Dun boven op, manen blijven dus donker, maar lijf wordt verlicht..!

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38577
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 23:27

FlyingHigh schreef:
Ik weet het dat o.a. jij en nog een bokker met een Spotless Paint op zoek zijn naar foto's van Smoothy............
Ik zal nog eens vragen aan Jonker senior of ie aub eens in de ouwe dozen wil zoeken, *LOL* .

Rugged is mooi, he?? Mooi atletisch lijf, mooie kleur, geregistreerd als RED DUN, Verward , ik snap daar niets van!!!


Awwww als je dat wilt doen....ben ik je eeuwig dankbaar

Rugged is zeker een mooi dier!! Ik ben erg benieuwd naar je veulen van dit jaar!! Zeker nu we ook Digger kennen en zijn mams. Want die merrie van jou is ook een spetter!!!

Ben je een Bokker of een Jokker....


FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 23:40

Ods schreef:
Want die merrie van jou is ook een spetter!!!


Bloos Bloos , dank je........ik vind het ook een mooie merrie, super karakter en weet je wat helemaal fijn is??? Ze is extreem goedkoop in onderhoud, deze merrie eet nog minder dan mijn b- pony en is nog steeds blubber vet, Haha! Haha! .
Ik ben ook extreem benieuwd naar het veulentje wat eruit gaat komen....hopelijk wel weer een bijzonder kleurtje en nu eens ZONDER ballen!!!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 01:48

Ik zal voor je duimen!!!
Heerlijk zo'n merrie!! Zo zouden ze allemaal moeten zijn, mijn Spotless (hihi) is juist een "hard keeper" moet ik heel veel in pompen om die op gewicht te houden Scheve mond !

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers