WN: Oosterwolde D-wedstrijd Silver Ranch

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DinkyToy

Berichten: 251
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In 't hoge noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 17:09

Tuurlijk moet iedereen ergens beginnen. T was ook mijn eerste keer, had ook vanalles mis kunnen gaan. Maar dr zijn gewoon een aantal dingen die je volgens mij tijdens je lessen al leert. Laurier ging ook te hard bij de pleasure maar ik heb geleerd (o.a. tijdens mijn lessen) dat ik tijdens de pleasure geen volte's mag draaien en niet oversteken mag (is ook gevaarlijk omdat je wel in mag halen en als ik bv. een volte draai of opeens of zomaar de bak oversteek en jij wilt mij ondertussen inhalen dan botsen we!) En dat zijn dingen die je volgens mij wel van te voren kan weten. En natuurlijk kan een paard schrikken of een keer wegrennen. Daar wil ik verder niks van zeggen. Wil ook echt niemand de grond in trappen ofzo maar ik vind dat er twee dingen zijn die jij van te voren voor elkaar moet hebben en dat is dat 1 je combinatie er netjes verzorgd en schoon uit ziet en 2 dat jij de regels grotendeels kent. En volgens mij hadden de meeste dat wel voor elkaar.

(Musicman Was jij trouwens die van dat: 'nee das geen koe' Koe of heb ik dan t verkeerde paardje in gedachten?)

En Dapperdier hoop ook jou vaker tegen te komen, leuk om ook eens een andere western tinker in actie te zien! En t was inderdaad errug gezellig. *LOL*

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 17:22

Musicman, als eerste welkom op bokt!:D Volgens mij hebben we jou een hand gegeven na het lopen van de trail???
Wat jou in de pleasure overkwam, was voor mij een reden om nog niet te starten in de pleasure. Ik wist totaal niet hoe Donja (oke, eigenlijk Mandonna) op vreemd terrein zou reageren en ik wilde, als ze zou schrikken cq ervandoor zou gaan, niemand tot last zijn. Nu kan dat natuurlijk altijd wel gebeuren, maar het blijft vervelend voor de anderen die je meesleept in diskwalificatie.
Volgende wedstrijd weer meedoen???

Die horsemanship heb ik gezien ja, vanaf toeschouwers kant, erg raar gezicht idd. Toen ze de bak inging hoorde ik al zeggen: op hoop van zegen dan maar....

Oja, dapperdier: er zijn wel foto's gemaakt, maar er is niets op te zien..... Cool

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 17:22

sflj schreef:
Maar misschien was het ook diegene z'n eerste wedstrijd? en is het paard thuis wel altijd braaf? Het is toch niet te voorspellen hoe je paard zich gaat gedragen op z'n eerste wedstrijd en je moet toch eens/ergens beginnen ,nietwaar?


Dat je ergens moet beginnen ben ik met je eens, maar als je je paard zo weinig onder controle hebt dat je zowel in de pleasure als in de hms vele mensen hindert, achterop anderen plakt, verschillende keren de line-up uit stuitert en dan uit alle macht aan de teugels moet hangen om je dier tegen te houden, bijna anderen in het proefje stuitert, in de pleasure anderen afsnijd, voltes draait en andere ruiters het heel moeilijk maakt door ongecontroleerd langs te denderen om je paard tegen de volgende kont aan te laten lopen hoor je nog niet op een wedstrijd thuis. Tuurlijk er kan altijd wat misgaan, maar zo erg? Maar een continu gevaar/hinder opleveren voor anderen vind ik niet kunnen.
en dan ook nog mensen die met de stront op hun paard, ongepoetst de ring in komen...... Dat je paard een vachtje heeft omdat het winter is en ze buiten staan oke, maar dan kan dat vachtje er wel gewassen of op zijn minst gepoetst uit zien. Net als manen en staart.
Ik zou me rot schamen als dat mijn lesklanten zouden zijn.

Er waren ook beginners die wel degelijk wisten waar ze mee bezig waren, maar waarbij het paard idd nu niet zo reageerde als thuis. Maar deze ruiters vormden geen hinder voor anderen. Dat is precies het verschil tussen wel of niet op een wedstrijd thuis horen. Je doet je ding, maar het lukt niet, of je weet niet waar je mee bezig bent, en scheurt maar wat rond.

Ik heb iig erg veel plezier gehad in het begeleiden van Dinkytoy. (En af en toe kapstok spelen voor dapperdier)

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 18:07

Aha. Ik ben er zelf niet geweest dus heb er ook niks van gezien maar voelde me een klein beetje aangesproken omdat mijn paard ook wel eens anders reageert dan ik zou willen. Maar dat je op z'n minst de regels een beetje moet kennen en je paard gepoetst ben ik met jullie eens. Maar is het niet zo dat in zo'n dergelijk hinderlijk geval de jury of assistent kan/moet ingrijpen?

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 18:23

Er staat op de site van de Silver Ranch dat de volgende wedstrijd 7 maart is...... Verward

Dit klopt dus niet, wanneer is de volgende wedstrijd, weet iemand dat?

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 20:04

Jannie schreef:
Er staat op de site van de Silver Ranch dat de volgende wedstrijd 7 maart is...... Verward

Dit klopt dus niet, wanneer is de volgende wedstrijd, weet iemand dat?

2e paasdag is de volgende, een C wedstrijd. Dus maandag 12 April.

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 20:30

Judibo schreef:
2e paasdag is de volgende, een C wedstrijd. Dus maandag 12 April.


Dank je Judith, dan is er dus ook een teampenning clinic op WSW!

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 20:31

Jannie"]
[quote="Judibo schreef:
2e paasdag is de volgende, een C wedstrijd. Dus maandag 12 April.


Dank je Judith, dan is er dus ook een teampenning clinic op WSW!
[/quote]

HMMMMM, niet zo mooi, nog niet eens vergeleken....... Ik kan er gelukkig nog heel wat nachtjes erover slapen.

alpenquarter
Berichten: 191
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Wijnjewoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 20:46

Ook ik voel mij aangesproken door de reactie van Peppy San: mijn paardje kan heel heftig reageren in de showring en dan vooral in de pleasure. het ziet er heftig uit, maar ik heb het wel onder conrole. Wij krijgen twee keer per week les en daarnaast twee of drie keer zelf trainen en een buitenrit van een paar uur. Oefening genoeg zou je zeggen, maar sommige 'gevallen' kun je alleen op de wedstrijd zelf oefenen of op een clinic evt. Dat is dus niet wekelijks.Om nou niet mee te rijden of om bepaalde onderdelen daarom niet te rijden....dan leer je het toch nooit om in 'spannende' situaties je paard ook te controleren?
wel vind ik dat Peppy op een bepaald vlak gelijk heeft; het kan ook te ver gaan en dan kun jejezelf de vraag stellen of jij of je paard er wel al aan toe zijn om met de wedstrijden meete doen. Als je je paard echt niet onder controle hebt, zal de jury dit ook wel zien en ingrijpen of je zet hem zelf aan de kant. ik wil hier zelf geen oordeel over geven, ik ben geen jury. We doen allemaal ons best,neem ik aan, om zo"n goed mogelijke presentatie van jezelf te geven. En soms valt het mee en soms valt het tegen. maar het hinderen van andere delnemers kan toch geen opzet zijn ,hoop ik dan maar???

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-04 21:45

Ik heb van niemand last gehad, maar wel wat opgepikt over een combinatie die niet echt lekker ging. Hopelijk ben ik niemand tot last geweest..kan me geen gevloek herinneren..

Dank je Peppy-san! Ik nomineer minstens 1 persoon per wedstrijd tot kapstok *grinnik* Extreme duivel

Musicman welkom? Jij bent Cor?! Dan hebben Judibo en ik je hand geschud. Leuk dat jeje even voorstelde en dat we achter je aan mochten lopen tijdens het verkennen.

Ik zat trouwens te denken dat het heel fijn zou zijn als je even een rondje hoefslag zou mogen stappen voor de trail begon... Dat zou helpen het is zo koud op je dak gelijk die trail in. Zelfs bij de pleasure heb je eerst nog een paar rondjes voordat : Walk your horses, you will be judged door de bak schalt...
Blizz schrok zich de pleuris van het publiek...

Oh en Cor... balkjes tip... koop gewoon bij de doet het zelfer wat van die houten paaltjes, die zijn ook dunner, als hij daarover heen stapt zonder ze te raken dan tilt hij zeker zijn pootjes op bij nog grotere balken! ( als er een punt aan zit wel even afzagen he?!)

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 00:24

dapperdier schreef:
Judibo deed het best goed vond ik ... voor een eerste wedstrijd!! blizz had al eens kennisgemaakt met het hek. ik nam genoegen met een redelijk hek en koos ervoor om het maar naar me toe te halen i.p.v. van me af en dan er doorheen. Was allang blij dat we er netjes doorheen gingen zonder loslaten. Dat liever dan weer een ramp ervaring bij het hek. De jogover ging top! ( 8 punten) de overgang naa galop minder..het publiek was heel spannend vond Blizz. Ik voelde een hestiation bij de brug, maar dat schijnt niemand gezien te hebben.. dat ging dus ook beter! De zijwaarts ging best, helaas stapte hij even van de balk af en ook achterwaarts ging netjes. Dat hek heeft me een hogere plek gekost, maar we zijn een leermoment rijker!

Super blij ben ik met mijn vierde van de veertien plaats in de pleasure Verward Noet echt mijn onderdeel maar blijkbaar zag het erg relaxed uit... het reed niet echt relaxed.. heb helemaal spierpijn van het verkrampte rijden om Blizz in te houden... reeskonijn.

Trixy heeft ook heel goed gereden. En Dinky toy mag ook heel trots zijn!

Ik lees dus dat je het hekje naar je toe hebt getrokken, maar er stond toch duidelijk PUSH in het pattern. Het verbaast me eigenlijk dat je dan toch nog geplaatst bent, want je hebt het toch fout gereden? Of komt dat omdat het beginners is?
Die pleasure was ook goed van je! Ik was ook superverbaasd over mijn 2e plaats van de 15 zelfs (stond op de site van de Silverranch).
Ik had tijdens de pleasure ook gigantische kramp in mijn armen van spanning en kou. Het was alsof mijn handen naar beneden getrokken werden, en dat kwam niet doordat er een paardenhoofd aan hing (wat overigens af en toe wel het geval was Haha! )

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 00:38

Musicman"]
Al met al vind ik gezien het feit dat ik het paardje vanaf sept' 2003 aan het beleren ben, maar twee keer in de week rij (wat ook niet altijd lukt), de leeftijd en ervaring van ons als combinatie dat we het niet eens zo slecht hebben gedaan. Dit smaakt zeker naar meer !!!
[/quote]
Hey Musicman! Ik stond geloof ik naast jou met de prijsuitreiking van de trail. Een leuk quartertje heb je!

[quote="Musicman schreef:
Nouja, weer een hele goeie ervaring rijker. Je moet als beginner toch ergens starten (ben ik met SFLJ eens). Volgens mij zijn we allemaal ooit eens beginners geweest of niet???. Vind echter ook wel dat als je je paard niet rustig in een line-up kunt houden, je erg storend kunt zijn voor andere deelnemers. Moet vanaf het toeschouwers gedeelte wel een vreemd gezicht geweest zijn dat er een ruiter met de rug naar het publiek stond denk ik. Maar goed, die ruiter weet in indergeval waar ze op moet trainen.

Ze weet nou misschien wel waar ze op moet trainen, maar volgens mij is haar paard thuis veel handzamer. Het is voor haar dus moeilijk om daar op te trainen, het enige wat ze (volgens mij) kan doen is gewoon vaak naar evenementen toegaan en hopen dat het beter wordt. Wel sneu hoor eigenlijk, thuis denk je dat het best netjes gaat en dan gaat je paard zich zo gedragen op een wedstrijd. Ze keek op het laatst zo wanhopig toen ie maar omgedraaid bleef staan... Maar hopelijk voor haar gaat het volgende keer wat beter.

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 00:48

PeppySan schreef:
en dan ook nog mensen die met de stront op hun paard, ongepoetst de ring in komen...... Dat je paard een vachtje heeft omdat het winter is en ze buiten staan oke, maar dan kan dat vachtje er wel gewassen of op zijn minst gepoetst uit zien. Net als manen en staart.
Ik zou me rot schamen als dat mijn lesklanten zouden zijn.

Ik ben het met je eens dat het slordig staat, maar ik wil nu toch even voor die persoon opkomen, als we het tenminste over dezelfde hebben. Dat was een pony van de manege zelf (en ook een lesklant). Ze rijdt alleen maar les op die pony en moet dan op de dag zelf nog even alles schoonmaken. Ik denk dat het voor mensen met een eigen paardje toch makkelijker is om zoiets goed te regelen, want je komt er toch elke dag. Je spullen heb je dan ook beter voor elkaar. Zelf was ik 1 of 2 dagen van tevoren de staart en benen, en als het nodig is die dag zelf nog een keer, maar als het maar een lespony was (met alle respect voor lespony's hoor Schijnheilig ) zou ik dat waarschijnlijk ook niet doen. Ze moest op dat moment kiezen: of de pony schoon, of zij schoon, want op zo'n moment heb je je wedstrijdkleren ook al aan...

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 00:56

Natuurlijk kan er altijd wat mis gaan of kan je paard heftig reageren, maar ik vond dit wel heel erg, en zo geschreven lijkt het allemaal natuurlijk erger dan het was.
Er is een groot verschil tussen een paard wat heftig is en wat huppelt en tussen een paard wat ,meermalen, ongecontroleerd op de hobbel gaat en met een cirkel of op de kont van een ander gestopt moet worden.

En ookal is je paard nog zo een smeerkees, je zorgt toch dat je schoon en verzorgd de wedstrijd in gaat!

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 01:04

Trixy"]
[quote="PeppySan schreef:
en dan ook nog mensen die met de stront op hun paard, ongepoetst de ring in komen...... Dat je paard een vachtje heeft omdat het winter is en ze buiten staan oke, maar dan kan dat vachtje er wel gewassen of op zijn minst gepoetst uit zien. Net als manen en staart.
Ik zou me rot schamen als dat mijn lesklanten zouden zijn.

Ik ben het met je eens dat het slordig staat, maar ik wil nu toch even voor die persoon opkomen, als we het tenminste over dezelfde hebben. Dat was een pony van de manege zelf (en ook een lesklant). Ze rijdt alleen maar les op die pony en moet dan op de dag zelf nog even alles schoonmaken. Ik denk dat het voor mensen met een eigen paardje toch makkelijker is om zoiets goed te regelen, want je komt er toch elke dag. Je spullen heb je dan ook beter voor elkaar. Zelf was ik 1 of 2 dagen van tevoren de staart en benen, en als het nodig is die dag zelf nog een keer, maar als het maar een lespony was (met alle respect voor lespony's hoor Schijnheilig ) zou ik dat waarschijnlijk ook niet doen. Ze moest op dat moment kiezen: of de pony schoon, of zij schoon, want op zo'n moment heb je je wedstrijdkleren ook al aan...
[/quote]

Lespony of niet, als je weet dat het dier zo een smeerkees is zorg je dat je vroeg opstaat en je pony goed wast! Je kan de dag ervoor ook naar de manege om je pony te wassen. Waarom zou dat bij eigen paarden makkelijker zijn? Zij hoeft haar pony niet op de trailer te zetten en naar de manege te rijden dus had ze die tijd kunnen besteden aan het netjes voor de dag komen. Dat het maar een manegepony is vind ik geen excuus.

Musicman

Berichten: 24
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 03:26

(Musicman Was jij trouwens die van dat: 'nee das geen koe' Koe of heb ik dan t verkeerde paardje in gedachten?)

Was niet kwetsend bedoeld Dinky Bloos! . In de wei naast die van het paard waar ik op reed staan regelmatig koeien. Deze vind hij af en toe heel intressant, vandaar. De zwart bonte tinkers die ik daar heb gezien waren leuke paarden hoor!!!

Musicman

Berichten: 24
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 03:48

[Dapperdier schreef]
Zelfs bij de pleasure heb je eerst nog een paar rondjes voordat : Walk your horses, you will be judged door de bak schalt...[/quote]

Kan mij niet herineren dat dit werd gezegd voordat wij in de beginners-pleasure werden gediskwaificeerd. Heb later nog aan Chris Knol gevraagd hoe dit zat enz enz. Hij vertelde o.a dat je al wordt beoordeeld op het moment van betreden van de wedstrijdbak.

Ben het wel met je eens dat het wel prettig kan zijn om eerst een rondje door de bak te doen en dan te starten.

Musicman

Berichten: 24
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 03:57

Trixy,

Wij stonden idd naast elkaar met de prijsuitrijking van de Trail. Volgens mij was jij 1ste he, nog gefeliciteerd. Is inderdaad een heel mooie quarter he !!! Maar hij ie niet van mij hoor. Het is zeg maar een soort verzorgd paard waar ik tevens mee op wedstrijden mag uitkomen van de eigenaresse. Kan wel zeggen dat het een SUPER braaf en leergierig paard is en een echte knuffel. Doet z'n naam eer aan.

DinkyToy

Berichten: 251
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In 't hoge noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 16:08

Hee Musicman, was ook niet zo geschokt hoor, dat je dat zei, ben heel wat gewend bij ons op de manege Schijnheilig . Inderdaad een heel leuk paardje dat je bij je had, komen jullie vast ook nog vaker tegen want ook ik had zoiets van dit smaakt naar meer Tong uitsteken !

En nog even iets over het schoonmaken van je paardje, ook al loopt een paard manegelessen mee (mijn Laurier loopt doordeweeks ook in de engelse manegelessen mee (moet eerst nog wel, privestalling is nou eenmaal duur en ik studeer ook nog)) dan nog kun je hem of haar wel schoonmaken. Hoe vaak heb ik niet op vrijdagavond voor onderlinge wedstrijden (dressuurde toen nog met haar) om half 11 nog staan wassen. En ook afgelopen zondag was ik al om half 7 smorgens op stal om mevrouw nog een tweede keer te kunnen wassen mocht ze in de stront gelegen hebben (had ze gelukkig niet gedaan, die lieverd Haha! .
Dan doe je gewoon even een oude trainingsbroek over je spijkerbroek heen en je trekt een oude jas aan. Blijf jij schoon en je paardje is schoon!

(moet ik wel even toegeven dat ik dan ook wel daadwerkelijk poetsverslaafd ben en altijd al een halfuur van te voren sta te poetsen als ik ga rijden Bloos )

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-04 21:55

Trixy schreef:
Ik lees dus dat je het hekje naar je toe hebt getrokken, maar er stond toch duidelijk PUSH in het pattern. Het verbaast me eigenlijk dat je dan toch nog geplaatst bent, want je hebt het toch fout gereden? Of komt dat omdat het beginners is?
Die pleasure was ook goed van je! Ik was ook superverbaasd over mijn 2e plaats van de 15 zelfs (stond op de site van de Silverranch).
Ik had tijdens de pleasure ook gigantische kramp in mijn armen van spanning en kou. Het was alsof mijn handen naar beneden getrokken werden, en dat kwam niet doordat er een paardenhoofd aan hing (wat overigens af en toe wel het geval was Haha! )


Ja.. ik weet ook niet.. wellicht vanwege beginners... dacht ook dat ik DQ zou zijn. Maar liever DQ dan een pony die weer onder het hek doorging. Ik heb echt bewust ( nu ja enigszins dan) die keuze gemaakt. Liever hoopa erdoor en oefening afsluiten dan weer trubbels. Goed leermoment dacht ik zo. Vandaag trouwens thuis nog even hek gedaan.. duwen trekken.. geen probleem... maar ja, dat is ook een echt hek.. daar kan hij niet onderdoor..

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 00:32

Volgens mij word je niet geDQed als je een hindernis niet op de manier neemt als voorgeschreven, maar krijg je een 0 score op die hindernis. Als je een compleet andere lijn gaat rijden in het parcour of hindernissen in een andere volgorde gaat nemen word je wel geDQed.

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 09:55

Musicman"]
Ben het wel met je eens dat het wel prettig kan zijn om eerst een rondje door de bak te doen en dan te starten.
[/quote]
Op de vorige wedstrijd (die van 1 februari) mochten we voor de pleasure een paar minuten in de hoofdarena stappen. Ze zeiden ook dat dat was zodat (vooral sommige) de paarden even konden wennen.

[quote="Musicman schreef:
Trixy,

Wij stonden idd naast elkaar met de prijsuitrijking van de Trail. Volgens mij was jij 1ste he, nog gefeliciteerd. Is inderdaad een heel mooie quarter he !!! Maar hij ie niet van mij hoor. Het is zeg maar een soort verzorgd paard waar ik tevens mee op wedstrijden mag uitkomen van de eigenaresse. Kan wel zeggen dat het een SUPER braaf en leergierig paard is en een echte knuffel. Doet z'n naam eer aan.

Wat was de naam van je paardje ook al weer? Tof dat je het zo treft met je verzorgpaard!

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 11:39

PeppySan schreef:
Volgens mij word je niet geDQed als je een hindernis niet op de manier neemt als voorgeschreven, maar krijg je een 0 score op die hindernis. Als je een compleet andere lijn gaat rijden in het parcour of hindernissen in een andere volgorde gaat nemen word je wel geDQed.


hah dank je peppy.. ik had idd 0 gescoord op de gate.

namara
Berichten: 160
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: exloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 20:35

ik vond mijn super schimmel arabier wel te gek er schoten 3 paarden als halve gekken de andere kant op en hij liep door alsof er niets gebeurd was is dat nog iemand opgevallen

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 14:08

namara schreef:
ik vond mijn super schimmel arabier wel te gek er schoten 3 paarden als halve gekken de andere kant op en hij liep door alsof er niets gebeurd was is dat nog iemand opgevallen


oohh ben jij diegene met die schimmel arabier?
Ik was er als toeschouwer voor Judibo en toen heb ik jou dus ook zien rijden,heb even flink zitten Kwijl Kwijl super mooi paardje joh,en het zag er heel relaxt uit,ik heb vaak genoeg anders gezien met arabiertjes Haha!

Ik heb nu achteraf dus meer bokkers gezien,maar ja ik wist niet wie de bokkers waren Verward