Training Oost

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 12:01

je krijgt de hele truckendoos, dat garandeer ik. Een zeer gewild kunstje van de laatste tijd is een spontane wissel op de cirkel. Lees: plotseling spontaan wisselen en de andere kant uit scheuren. 100 punten als dat lukt, vindt Lanna zelf Lachen

Ik zorg voor koffie! Taart is altijd goed, ook als je bijna jarig bent Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 12:03

O maar die truc ken ik al lang Haha!
Weet je zeker dat B'elanna geen vermomde Fjord is?

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 12:08

Sonja schreef:
O maar die truc ken ik al lang Haha!
Weet je zeker dat B'elanna geen vermomde Fjord is?


ze is geen Fjord. Wel een kleindochter van Amor.
Die staan ook bekend om hun meegaande karakter Cool

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 21:03

Ach meegaand is B'elanna wel. (als het haar tenminste uitkomt hihihhihi)
Mijn Seven heeft eigenlijk geen trucjes. O ja toch wel. Eentje. Racen.

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 21:43

hoi! komen jullie ook nog een keer in enschede of omgeving? ik ben wel engels ruiter, maar ben gek van western( heb alleenniet god paard en geld voor :S )

Zou het leuk vinden iets van western bij te wonen, of een wedstrij mischien? als iemand wat weet pb ff? *LOL* tnx!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 21:50

Irene. Je bent van harte welkom om te komen kijken hoor. De Lutte is niet zo heel ver van Enschede. We willen je met alle plezier wat uitleg geven, wat laten zien en eventueel mag je ook een rondje op Lanna als je dat wilt.

En hoezo niet het goede paard?? Ik rij western met een dressuurpaard. Sonja rijdt Western op een Fjord. Dick heeft ook een Warmbloed net als ik. Jip heeft een pony van onbestemde afkomst (iets met draver en arabier denken we).

Ieder paard is geschikt voor western (alleen niet voor alle westerndisciplines even geschikt). Ik weet niet of je vervoer voor je paard hebt, maar anders neem je hem toch gewoon mee? Kun je gelijk op geschiktheid testen Lachen

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 22:01

haha dat zou ik fantastisch vinden *LOL* leuk dat ik zo hartverwarmend word ontvangen. ik zal even kijken of mijn vader me wil brengen..maar ik reken er niet op. :/
Met het paard al helemaal niet Boos! hij vind dat ik nu zo langsamerhand veel te veel doe met nescio. maar het lijkt me gewoon leuk om zoiets ook te doen Lachen

gaat er toevallig nog iemand van enschede dan?(moet waarschijnlijk fietsen Knipoog

groetjes!! Irene

p.s. nescio is een kwpn tuigpaard Knipoog

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 22:03

heb al een keertje eerder een uurtje op westernpaard gereden, was ook van afstaming dressuurpaard. vond het zo stoer! sturen, spinnen etc.! *LOL* maar wat ik het allermooist vind is dat de paarde niet in de ond getrokken worden zoals vaak bij engels rijden gebeurt. *LOL*

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 22:05

Je bent welkom hoor meid. En het wordt waarschijnlijk fietsen want er komt niemand uit Enschede Lachen

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 22:08

haha, ok! is dat te doen met de fiets? ik dacht dat het heel ver was, maar ik ben een goed fietser( ik fiets elke dag half uur naar school) dus dat komt wel goed ! ( tenzij ik met paard erheen kan rijden Knipoog )

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 22:28

He leuk Irene2 dat je ook komt. We hopen natuurlijk met paard, maar ook zonder ben je van harte welkom meid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 09:36

Irene2 schreef:
haha, ok! is dat te doen met de fiets? ik dacht dat het heel ver was, maar ik ben een goed fietser( ik fiets elke dag half uur naar school) dus dat komt wel goed ! ( tenzij ik met paard erheen kan rijden Knipoog )


En anders spring je maar in een trein, dan pikken Dick en ik je wel even ergens van het station op hoor, als we naar de Lutte gaan.
En anders ben je ook van harte welkom om eens bij ons in Holten te komen (er is een station) en eens op onze paardjes te gaan zitten.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 09:40

tegen dat ze bij de trein is is ze ook in De Lutte (binnendoor dan). Ik heb haar uitgelegd hoe ze moet fietsen Lachen

Maar Milena van Sonja kan ik je aanraden hoor Irene Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 09:47

Haha! Jaaaaaaa die is braav en liev!!!! Haha!

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 12:37

hartstikke leuk OK dan!

Uhm...zal nog ff nakijken, ik kan op zich best fietsen, maar als er iemand is die dichter bij is en toch met auto gaat vind ik het ook goed Lachen Bloos

Bedankt!! heb er superveel zin in! Haha!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 19:52

TADAAAAAAH
Veel tromgeroffel!

Jip heeft een trailer gekocht! Eentje waar Lanna en Seven inpassen. En als ik mij E-rijbewijs haal mag Lanna mee van Jip Lachen Clown

Dus we kunnen na maart (hij is pas half maart klaar) ook ergens anders heen. En de wedstrijdformulieren kunnen ingevuld.

Enneh...Sonja!
Holterberg here we come OK dan!

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 21:36

Yes.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 20:44

Zo ik schop deze even omhoog...Voor het geval er toch nog andere oosterlingen willen langskomen. Die blijven van harte welkom!

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 12:41

Het adres voor aanstaande zondag is:

G. Wolbert (Stal het Hoefijzer)
Bentheimerstraat 29
7587 ND De Lutte
0541 - 552227

De route :
Volg A1 richting Duitsland. Neem afslag De Lutte. Onderaan de afslag richting De Lutte. Deze weg blijven volgen. (Niet het dorp De Lutte ingaan). De stal is aan de rechter kant van de weg. Er staat een bord met Stal het Hoefijzer. Voor het bord rechtsaf tussen de bomen door.

We (Anya en ik) zien jullie zondag om 13.00 uur

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 12:43

Voor de mensen die vanaf Enschede komen...
volg Oldenzaalsestraat naar Oldenzaal. Hou richting De Lutte aan. Vanaf Oldenzaal richting de Lutte is het links, direct na het bordje bebouwde kom.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 15:59

Tari komt met paard heb ik inmiddels van Jip begrepen. Leuk!