Open ruiters in Greener than Grass / Rookie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Semmie
Berichten: 171
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: Enschede

Open ruiters in Greener than Grass / Rookie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-04 12:47

Als vervolg op het topic over de open ruiters op WRAN wedstrijden:

Op DRHA wedstrijden zijn er dus open ruiters die starten in Greener than Grass en Rookie. Zij kunnen daar starten omdat ze niet genoeg geld verdient hebben in het NRHA-wedstrijdcircuit. Ik vindt dit zeer kwalijk! Er wordt door sommige ruiters zelfs tussen de eigen leerlingen gestart.
Misschien is dit het laatste jaar aangescherpt door de DRHA, maar vorig jaar heb ik me hier behoorlijk over opgewonden. Ben ik de enige die dit opvalt?


DubbelFun

Berichten: 88476
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 12:49

Als eea binnen de bestaande regels gebeurd, kun je er niets aan doen. Al kunnen de regels natuurlijk wel aangepast worden.

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 12:52

het blijft moeilijk hoor ...open , amateur, green as grass enz........

Roel, 16 jaar, heeft nog maar 2 DRHA wedstrijden gestart en nog nooit een punt gehaald.
wat mag hij volgens jullie nu starten?

DubbelFun

Berichten: 88476
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 12:53

Jos schreef:
Roel, ...wat mag hij volgens jullie nu starten?

Is eigenlijk niet aan de orde Jos, het gaat om wat het regelboek zegt.

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 12:54

o sorry Bloos

DubbelFun

Berichten: 88476
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 12:59

Jos: het gaat erom dat iemand vind dat iets niet klopt volgens hem/haar, maar als dit wel volgens de regels is, kun je daar weinig aan doen.
Als jij je nu voor laat lichten door iemand (wie dan ook) met een 'gekleurde' mening dan hoeft dat niet de originele informatie te zijn waar je van afhankelijk bent.
Betere kun je dus afgaan op het bestaande (en geldende) regelboek. Misschien dat iemand de regels voor je kan plaatsen, ik kan ze op internet niet voor je vinden iig.

Sunny
Berichten: 404
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 20:59

Als je als prof een seizoen goed presteert in de Green As Grass, kom je toch boven je limiet en moet je een stapje hoger. Zo ook als je een goede amateur bent. Dit zijn nu eenmaal de regels, als je je erover opwindt kun je er ook voor kiezen om alleen WRAN te starten. Het vervelende is wel dat de kosten voor deze wedstrijden vrij hoog zijn, en je als 'echt' beginnertje wel dik betaalt, maar nooit kunt incasseren, omdat er nog tig betere boven je zijn.... Helaas.

sil
Berichten: 690
Geregistreerd: 24-09-01
Woonplaats: St Martin D'Audouville

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 22:19

als ik als pleasure muts ooit reining wil gaan starten ben ik blij dat ik onderaan mag beginnen in een tak avn de westernsport die ik dan nog nooit heb gedaan.
wat is er mis mee? als blijkt dat ik dan toch beter ben dan d erest werk ik dus mijn zelf uit die klasse!
gr.sil


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers