chris op mijn paard gehad...:)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 23:28

Probleem met de naam Chris is opgelost Haha! Appie Rulez bedoelde Chris van de Berg en geen Chris Knol. Ze had het inderdaad in een Topic eerder over Chris Knol gehad en als ik me niet vergis, waren er toen heel veel enthousiastelingen die het ook wel zagen zitten als Chris aan huis kwam. Nou, hartstikke mooi natuurlijk en dat kan ook want hij geeft ook clinics, maar in dit geval kreeg je dus iemand anders op bezoek Knipoog
Nou goed, het leek er bijna op dat iemand anders zich voordeed als Chris Knol, vandaar dus mijn vraag. Je weet het tegenwoordig ook niet.
Nou Appie Rulez, in ieder geval veel succes met het rijden en je paarden! OK dan!

One moment can change everything.

United Stables That's US


appie_rulez

Berichten: 1177
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 23:31

ik wou even kijken op de site van chris knol maar kreeg een zeer vreemde startpagina....

zou je nogmaals de link willen plaatsen?????

!!de appies worden ondergewaardeerd!!

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 23:33


One moment can change everything.

United Stables That's US

Axefield

Berichten: 482
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 03:10

Hoi, in mijn western-leventje heb ik maar 2 appaloosa's bewust meegemaakt; 1 lespaard op de Veluwe Ranche in Hoenderloo en Plaudit van de Sylvester Ranch. Beiden ken ik als zeer lief en braaf. Tornado van de Veluwe Ranche loopt daar al een poos niet meer mee vanwege een blessure, opgelopen tijdens trailer-vervoer. "Inderdaad", op dat moment bleek dus dat hij een beetje vreemd was, maar VOOR DE REST..... een geweldig paard. Hij liep in de lessen mee met beginners en gevorderden. Als je Loes (voormalig werknemer Veluwe Ranche) erop zag rijden, ze kon er werkelijk alles mee. Ze stapte erop, reed hem warm en uiteindelijk zag je hem dus spinnen, roll-backen en sliden, maar ook springen en dressuren. In de les kon je een ongeschoolde kleuter op hem zetten en alles ging goed. Ging hij mee dat buitenritten/dagtochten, dan konden de meest ongeschoolde mensen op hem mee als dat moest, want "de klant is koning", "Tor" was lief en braaf. Hij liep altijd relaxed achteraan als een zogenaamd heel lief sukkeltje, maar oh zo attent. Want Tor was bang voor zwijnen en op de Veluwe zijn er een hele zooi. En kwam je een keer een kudde tegen, pak je knop want hij trok een "sprintje" van 10 meter om zich vreselijk te haasten om bij zijn vriendjes en vriendinnetjes ter bescherming te zijn, that's all. Zelfs voor TV-opnamen, ja de "Bel en Spel-show" of zoiets, toen heeft hij Katja Schuurman nog gedragen. Ging niet helemaal goed, Tor werd "heet" en Katja had "al" een uur les gehad, maar hij was wel braaf en deed precies waar hem onbewust om gevraagd werd, een flinke run-down van een rondje of wat, want de "stop" werd niet aangegeven, hahaha. (ze is "om het gevaar te ontlopen" en andere contract-gevoelige dingen overgestapt op de palomino-quarter merrie van Marcel van Ark en die ging ook aan het rit, hahaha. Duidelijk is dat er dan iemand op paarden rijdt, die NIET kan rijden).
Iedereen die (ooit) op de Veluwe Ranche heeft gereden, zal mijn verhaal kunnen bevestigen: Tornado was/is een gewelige Appie!!!
Ook Plaudit van de Silverster Ranch is een ongelovelijk lieve Appie en ook dat kunnen veel mensen bevestigen.
Kijk, ik ben geen uitgesproken fan van Appie's, maar er zijn best, net als bij alle rassen, lieve en goeie exemplaren tussen.

Heel veel succes en geluk met jouw Appie!!!

Love my little men.....Sammie & Tommie

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 10:42

Mijn zus heeft er 1, is wel wat eigenwijs (vind ik Tong uitsteken) maar een heel erg lief en braaf dier Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers