westernadresjes om buitenritten te maken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-01 13:04

Hallo allemaal,
Wie kan mij helpen aan wat adresjes van westernstallen door heel nederland die hun paarden verhuren voor buitenritten. (Met of zonder begeleiding)


Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 13:17

Rosworld, Zeijen (bij Assen). Paarden zat, tegenwoordig wel met begeleiding. Veluwe Ranch, Hoenderloo (toch?). Geen ervaring mee, maar ze schijnen wel buitenritten te organiseren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 13:32

Voor info over Rosworld zie ook http://www.rosworld.nl
De Veluweranch staat trouwens ook in de laatste Bit Manegetest. De eigenaar (Jan) kwam daar niet zo positief in het nieuws, maar ik moet zeggen dat ik hem al vaker telefonisch gesproken heb, en dat hij dan altijd erg aardig was. Over de kwaliteit van de paarden/ritten weet ik niks, door de MKZ zijn al meerdere weekeindjes daar niet doorgegaan, en na de MKZ zaten ze bomvol...

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 15:36

Hoi!

Bekend probleem! Wij zouden ook naar de Veluwe Ranch gaan met onze paardjes. Maar door de MKZ ging het allemaal niet door. Huilen

Ik ben wel een tijdje terug daar langs geweest om de moeder van mijn paardje op te zoeken. Ze waren best aardig, hadden het alleen een beetje druk.
Misschien als mij paardje oud genoeg is neem ik haar een keer mee daar naar toe. De omgeving is geweldig om een buitenrit te maken. Party!! Party!! Party!!

Ik heb dezelfde vraag trouwens een keer op een andere lijst gesteld. De Trapper ranch in Smilde schijnt ook erg leuk te zijn.

Groetjes,
Saskia & Bo

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 16:10

Ik heb een tijdje geleden een dagrit gemaakt bij de Trapper Ranch (in Smilde Drenthe). Ik vond het erg leuk. Leuke paarden, aardige mensen.
Kijk anders eens op http://www.paardvakantie.nl Pling

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 10:46

Ik ga als het goed is in oktober/november naar de trapper ranch. Ik hoor er alleen maar goede verhalen over.
Mooie site ook trouwens!
Die andere adresjes ga ik allemaal wel een keertje uitproberen. Haha!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 22:04

Als je naar de Veluwe Ranch komt dan ga ik mee een ritje maken op een western paard Knipoog
Marcella het is hier vreselijk mooi in de bossen en in de omgeving, dus als je een keertje Veluwe wilt dan hoor ik het wel!!!!

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 11:49

Volgens mij was er een ranch in de Veluwe, maar het kan ook in Limburg zijn, want daar had je ook een ranch, maar ik ben de naam vergeten, sorry!

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-01 12:54

Veluwe ranch ga ik wel een keer proberen. Ik wil op zaterdag of zondag 13 oktober, weet niet de datum precies. Maar als ik kan bespreken dan bespreek ik ook voor jou een paardje Jacqueline.
Je hoort het nog wel van me. Pling

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 15:12

hoi! Ik heb dat vroeger wel bij Faras gedaan, in oosterwolde (fr.), maar ik heb gehoord dat het overgenomen is en het heet nu de Silver ranch ofzo... maar ik denk wel dat ze nog steeds buitenritten organiseren hoor! en het was daarzo ONWIJS leuk.....

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-01 14:31

Ik heb gebeld met de veluwe ranch, maar ze zitten helemaal vol tot half november. De zaken gaan dus gaat. Moet ik nog maar even geduld hebben....

DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 18:42

Hoi Marcella:
Kom een keer bij mij op de Veluwe rijden, kun je meteen een paar van die westernlaarzen meebrengen.. Haha!

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 11:02

Ik ben meteen voor je naar de winkel gerend en kom ik daar aan weet ik niet wat voor je maat je hebt..... dus kon ik weer terug..... Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Karintich, WillemijnL en 8 bezoekers