"Persberich" Vaquero Westernzadels

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sablou
Berichten: 816
Geregistreerd: 09-08-01

"Persberich" Vaquero Westernzadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-04 15:55

Venlo, 30 januari 2004.

Westernzadelmaker Vaquero te Venlo heeft een overeenkomst gesloten met Verlinden Juweliers te Venlo, voor het maken van wellicht de duurste paardenhoofdstellen ooit gemaakt in Nederland.

De hoofdstellen worden in de voorhoofdriem en in de bitriem voorzien van een strook met “glinsterende steentjes”. De exacte prijzen wil men (vooralsnog) niet kwijt, maar het “instap model” zal zeker meer dan € 1.000,00 gaan kosten.

Voor de hoofdstellen is, m.n. vanuit de dressuur sport, al van diverse kanten belangstelling getoond.

Verlinden Juweliers en Vaquero Westernzadels hebben tevens de intentie om binnenkort ook op het gebied van westernzadels met zeer exclusieve items te komen. Zo ligt het in de bedoeling om Concho’s en Horncaps in zilver en (puur) goud aan te bieden, waarin zeer exclusieve graveringen zullen worden opgenomen, zoals een “Indian Story” of logo's en initialen.

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 16:09

wow!! klinkt heel gaaf, al zou ik als ik er een zou hebben die niet eens voor mn paard durven gebruiken!

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 16:15


sablou
Berichten: 816
Geregistreerd: 09-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-04 16:37

Sugarmiss schreef:



Wat een bak. Nee, het is niet dezelfde juwelier. Verlinden heeft voor zijn hoofdstel (gelukkig) een andere weg bewandeld.

MVG Louis

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 20:52

gefeliciteerd met de jullie samenwerkings 'contract'?

Ik wil nog wel bij je komen voor een zadel maar een hoofdstel van 1000 eurotjes gaat me toch net even te ver.

RavenStable
Berichten: 32
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Stapelmoor Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 13:21

Neem ook eens contact op met de Dutch trading post in bellingwolde, die verkopen namelijk complete hoofdstellen met antiek zilver ingelegd met half edelstenen denk maar aan jade of turquase en nog veel meer, ook complete sets incl bij passende teugels zijn leverbaar. Ze zijn ook zeker niet duur ermee.

sablou
Berichten: 816
Geregistreerd: 09-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-04 14:57

RavenStable schreef:
Neem ook eens contact op met de Dutch trading post in bellingwolde, die verkopen namelijk complete hoofdstellen met antiek zilver ingelegd met half edelstenen denk maar aan jade of turquase en nog veel meer, ook complete sets incl bij passende teugels zijn leverbaar. Ze zijn ook zeker niet duur ermee.


Heel erg bedankt voor je info. Zal ik zeker doen / gebruiken.

MVG Louis

Signe

Berichten: 5806
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 15:47

Leuk Louis, veel succes. Ik hoop dat het een succes wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 23:46

Sugarmiss schreef:


Nee, de juwelier uit dit stukje is er een uit Apeldoorn.
Ik heb ook een steentje gekregen maar deze zit nog steeds in m'n portemonnee, moet er nog steeds even langs Bloos!

Persoonlijk vind ik de dressuurfrontriemen met strass-steentjes erg lelijk, veel te kitsch.