Trainers.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wannabe
Berichten: 59
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Den Haag

Trainers.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 01:35

beste bokter/sters, Weet iemand van jullie of er een bepaalde vastgesteld voorwaarden zijn voor trainers Verward en zoja , bij welke organisatie gelden deze regels dan.

Zonee dan wordt het tijd dat deze er gaan komen want ik ben een tijdje op pad geweest en je wil niet weten wat ik allemaal ben tegengekomen. Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 09:34

Beste wannabe,

Welcome to the real world. Ik denk dat jouw verhaal voor velen van ons geldt. Elke idioot kan zich trainer noemen, daarom is het zo belangrijk om eerst ergens te gaan kijken, kijken, kijken, kijken en nog eens kijken voordat je met iemand in zee gaat.

Valerie16
Berichten: 629
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 12:05

Met dat probleem zit ik nu dus ook, wie kan je vertrouwen? Wat doen ze met je paard als je er niet bent?
Ik denk dat meerdere mensen met dit probleem zitten.
Ik weet wel dat je een diploma kan halen voor trainer, in belgie is er zo'n opleiding op het CMO in St.NIklaas nu weet ik niet of het verplicht is in Belgie of Nederland

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 12:08

Wannabe, waarom wil jij weer een papiertje zien? Ik zie in het dagelijkse leven de grootste idioten met een papier op zak rondlopen die lopen te bleren dat ze een titel hebben en er voor de rest niets van bakken.
En ik zie genoeg mensen die wel de capaciteiten hebben maar het papiertje niet...

Mensen kunnen diploma's gaan halen, of ze het geleerde in de praktijk gaan toepassen is dan nog plan twee. Er rest niet veel meer dan wat Sonja al zei: kritisch kijken hoe iemand met zijn paarden omgaat voordat je een beslissing neemt.

DubbelFun

Berichten: 88693
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 12:11

Een 'papiertje' is in Nederland niet verplicht en als je je paard uit handen geeft ben je altijd afhankelijk van een ander.
Wat Sonja zegt; ga overal kijken/luisteren en het valt vanzelf op wat bij jou idee past.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 12:12

Heel veel en vaak zelf gaan kijken, ook op tijden dat ze je niet verwachten. Kijk hoe de paarden erbij staan, qua conditie en stalomstandigheden. Kijk niet alleen bij lessen, maar ook als ze hun eigen paarden aan het trainen zijn. En niet onbelangrijk: win referenties in, niet alleen bij stalgenoten want die zijn natuurlijk positief anders staan ze er niet, maar luister ook naar negatieve berichten. Is vaak overtrokken, maar het spreekwoord "Waar rook is, is vuur" klopt vaak wel...