LET OP: Training Oost GEANNULEERD!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

LET OP: Training Oost GEANNULEERD!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 20:13

2x geen vervoer
1x paard met rugblessure
1x paard te koop
1x niet zeker of paard meekomt
1x inschrijving niet bevestigd.

Dit houdt in dat er buiten de "vaste stalklanten" maar 1 paard van buitenaf (Tari) zou komen, en daar ga ik de bak niet voor afhuren etc.

De training van zaterdag 31e januari in Holten gaat dus niet door.

Indien er interesse is in een nieuwe datum, hoor ik het wel. Locatie is beschikbaar en af te huren, dus e.e.a. kan naar een tijdstip later in het jaar verzet worden.

Groet,
Sonja


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 20:32

Mochten er trouwens mensen zijn die zin hebben in wat we bij de NVVR een "hinnikavond" noemen (oftewel koffie, koekjes, foto's en een hele hoop paardenpraat Haha! ) dan is mijn bank thuis voor de open haard beschikbaar Tong uitsteken
Dus voor wie die zaterdagavond toch vrijgehouden had, en die zin heeft in een bakkie koffie rond een uurtje of 8.... Laat maar weten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 10:16

'k Moet trouwens zeggen dat jullie hier in het Oosten errrrrreg fanatiek en gezellig zijn....... Haha!
Als antwoord op PB over evt. nieuwe datum: leg ik bij jullie neer. Wij (= Dick, ik en onze manege) zijn er voor te porren, dus als er behoefte en inzet is, dan horen we het graag.

Midas
Berichten: 5
Geregistreerd: 19-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 00:35

Hallo sonja,
Wat jammer dat het niet gelukt is. Van de week had ik het er nog over met berna en marjan. Hopelijk lukt het een andere keer wel. Ik probeer of ik zaterag een bak koffie kan komen drinken moet even kijken of mijn man op tijd terug is en of hij zaterdagavond vrij is.(moest eigenlijk om 21.00 terug zijn) Dus als alles lukt kom ik. Ik zal zaterdag even pb -en want eerder weet ik t niet hij zit nog in belgie tot zaterdag.(ik weet niet hoe laat hij terug is een grote vraag) En ik weet niet waar ik de koffie dan moet halen!! is toch wel belangrijk vooral die openhaard met paardenpraat klinkt erg aanlokkelijk.En de grote vraag wie is sonja nou want ik ken je alleen van bokt en een telefoontje. Dus de nieuwschierigheid e.d. is er hopelijk de tijd ook.
Groetjes petra

Als je elke dag 1 % vooruitgang boekt heb je in 100 dagen je doel bereikt.

missgoldy

Berichten: 648
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: Den Ham

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 01:05

Ik heb niet gereageerd omdat ik deze trainingsavond alleen zou komen kijken en niet meerijden.
Vind het erg jammer dat het niet door gaat maar had er enigszins wel wat rekening mee gehouden.
Want ja Sonja, het klopt wel een beetje. Ik ben het gewend dat er altijd mensen zijn die op het laatste moment ""het gat in de bos trekken"" en dus niet komen of niets van zich laten horen.

Jammer

Groetjes Marjan

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.

missgoldy

Berichten: 648
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: Den Ham

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 01:17

Oh ja,

Ik kom zaterdagavond niet kletsen. Is toch heel wat anders dan een trainingsavond. Kan best gezellig zijn natuurlijk maar dan kies ik er nu toch voor om mijn spaarzame, vrije avond samen met mijn mannie op de bank door te brengen.
Degelijk he! Bloos Bloos

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers