eigewijze oscar leren western rijden (shetje)

Moderators: goldenarrow, Animal

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

kepotje

eigewijze oscar leren western rijden (shetje)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 21:43

hoihoi

ik heb een hele leuke eigewijze shetlandertje genaamt oscar ik vin het leuk om heb wat basis stapjes van western te leren. Tong uitsteken
maar ik wil ff weten wat ong de belangrijkste basis stappeh zijn ik heb al in boeken gekeken maar dat is ook nie veel ik dacht aan bokt dus probeer het hier maar eens .
ik wil wel eens zien hoe een shet western rijd ik ga em nog veellllllllllllllllllll meer leren hoor onderanderen beetje dressuur springen enz enz nou weet je wat geageer dan ffies oke alvast heel erg bedankt jullie zijn schattie's als je me een goeie tip geef nou ik hoor het wel
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxies en groetjes van prissey en oscartje Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken
hihihihihihihiihih

Clown

ossie / love / you.

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 21:48

Om te beginnen zou ik gebruik maken van leestekens, dat is een stuk prettiger. Haha!

Western bestaat niet uit een paar basistappen en is ook zeker niet via de computer te leren. Wat wil je precies gaan doen?

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:05

Buitenzorg schreef:
Om te beginnen zou ik gebruik maken van leestekens, dat is een stuk prettiger. Haha!

Western bestaat niet uit een paar basistappen en is ook zeker niet via de computer te leren. Wat wil je precies gaan doen?

Ben ik met je eens buitenzorg Tong uitsteken

Wat wil je doen. Western rijden is een algemeen woord!!

Dus wat wil je doen?

Euh,...?? Tsjah,...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie