Welke ariat fatbaby zal ik nemen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirry96

Berichten: 430
Geregistreerd: 20-03-16

Welke ariat fatbaby zal ik nemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-16 15:48


mvdbijl

Berichten: 3682
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 15:51

Vind dit 1 van de minst mooie ariat modellen, ze lijken zo op de kinderlaarsjes..

De rode en rode zijn wel heel kleur gebonden, wit gauw vies dus zou voor nummer 2 gaan!

Mirry96

Berichten: 430
Geregistreerd: 20-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-16 15:55

mvdbijl schreef:
Vind dit 1 van de minst mooie ariat modellen, ze lijken zo op de kinderlaarsjes..

De rode en rode zijn wel heel kleur gebonden, wit gauw vies dus zou voor nummer 2 gaan!


Mee eens maar ze zitten zo super!

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 17:24

kinderlaarzen? >;)
Ik zou zo de nr 2 kopen, maar mijn steunzolen zitten in de weg....Mijn dochtertje die echte kinderlaarsjes nodig heeft zou ze zelfs in bed aanhouden,dat weet ik zeker

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: Welke ariat fatbaby zal ik nemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 17:25

nr 3

Soez

Berichten: 494
Geregistreerd: 07-03-14
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Re: Welke ariat fatbaby zal ik nemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 17:30

Nr 2!

Ik vind ze overigens verschrikkelijk zitten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 17:31

Nummer 1, 2 of 3. Zelf zou ik voor de blauwe gaan.

Mirry96

Berichten: 430
Geregistreerd: 20-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-16 17:43

Soez schreef:
Nr 2!

Ik vind ze overigens verschrikkelijk zitten :')


Heb jij de fatbaby's dan of deze variant want ik geloof dat variant nummer twee geen fatbaby's zijn (ze hebben geen rubberen zool)

Mirry96

Berichten: 430
Geregistreerd: 20-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-16 17:45

kwita schreef:
kinderlaarzen? >;)
Ik zou zo de nr 2 kopen, maar mijn steunzolen zitten in de weg....Mijn dochtertje die echte kinderlaarsjes nodig heeft zou ze zelfs in bed aanhouden,dat weet ik zeker


Heb zelf ook steunzolen, ik neem dan gewoon een maatje groter dan normaal (39 ipv 38)

Willemina_L

Berichten: 1674
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Re: Welke ariat fatbaby zal ik nemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 17:52

Wat een ontzettend vage en vreemde site. Weet je zeker dat dit een legitieme webwinkel is?

Eileen_

Berichten: 4822
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 17:52

Kinderlaarzen? Het zijn zulke lekkere werklaarzen! Ik loop er elke dag, de hele dag op. In de modder, in de droogte, door weer en wind en ze zijn nog steeds super. Tis ook meer gemaakt als een workboot dan als fashionboot ;)
Ik vind de eerste het mooist. Jammer van het gekke patroon bij de witte (op t bruine gedeelte bedoel ik). Anders was die echt mooi geweest. T wordt helemaal niet zo snel vies trouwens! Mijne zijn ook wit en zoals ik al zei, gebruik ik ze dus elke dag :D

Thats_Me

Berichten: 10952
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Re: Welke ariat fatbaby zal ik nemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 18:46

Blijf je bokt vragen welke wij het mooist vinden? Je zult toch moeten passen en kijken wat er bij jou het beste past. Dat kan namelijk per paar verschillen. De ene zit wel fijn en de ander niet ondanks dat het dezelfde maat en model is. Heeft oa met het leer te maken.

Mirry96

Berichten: 430
Geregistreerd: 20-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-16 18:48

Thats_Me schreef:
Blijf je bokt vragen welke wij het mooist vinden? Je zult toch moeten passen en kijken wat er bij jou het beste past. Dat kan namelijk per paar verschillen. De ene zit wel fijn en de ander niet ondanks dat het dezelfde maat en model is. Heeft oa met het leer te maken.


Daar kom ik dus al een probleem tegen er is geen enkele winkel in de buurt waar ik ze kan passen:(

Esther_

Berichten: 3999
Geregistreerd: 03-09-04
Woonplaats: omgeving Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 18:52

Willemina_L schreef:
Wat een ontzettend vage en vreemde site. Weet je zeker dat dit een legitieme webwinkel is?

Dat vroeg ik me ook af. Staan ook geen contact gegevens bij.

Ik vind in ieder geval de blauwe het mooist.

zorro

Berichten: 8766
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 18:53

Willemina_L schreef:
Wat een ontzettend vage en vreemde site. Weet je zeker dat dit een legitieme webwinkel is?


Nou inderdaad, komt niet betrouwbaar over.. pas op waar je je zuurverdiende centjes heen stort TS!

Soez

Berichten: 494
Geregistreerd: 07-03-14
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 18:54

Mirry96 schreef:
Soez schreef:
Nr 2!

Ik vind ze overigens verschrikkelijk zitten :')


Heb jij de fatbaby's dan of deze variant want ik geloof dat variant nummer twee geen fatbaby's zijn (ze hebben geen rubberen zool)



Ik heb de hele winkel gepast in Canada, wilde ook voor deze gaan maar vond ze niet lekker zitten.

Vjestagirl

Berichten: 26663
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 18:55

Nummer 2!

Offtopic: De site waar je op kijkt heeft geen thuiswinkelwaarborg. Hoeft niet alles te zeggen, maar misschien wel iets om even mee uit te kijken.

Ik vind het vooral raar dat ze tuinonderhoudalmere heten, maar dat ze allerhande schoenen verkopen, niet alleen dingen die je buiten zou dragen. Het heeft ook geen enkele recensie op de voorpagina staan

Mirry96

Berichten: 430
Geregistreerd: 20-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-16 18:59

Vjestagirl schreef:
Nummer 2!

Offtopic: De site waar je op kijkt heeft geen thuiswinkelwaarborg. Hoeft niet alles te zeggen, maar misschien wel iets om even mee uit te kijken.

Ik vind het vooral raar dat ze tuinonderhoudalmere heten, maar dat ze allerhande schoenen verkopen, niet alleen dingen die je buiten zou dragen. Het heeft ook geen enkele recensie op de voorpagina staan


Ik vind dit inderdaad ook raar maar op geen enkele andere site hebben ze deze fatbaby's nog terwijl ik dit toch echt wel de mooiste vind.

Willemina_L

Berichten: 1674
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Re: Welke ariat fatbaby zal ik nemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 19:03

Geloof het maar, deze site is niet pluis!

Mirry96

Berichten: 430
Geregistreerd: 20-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-16 19:09

Willemina_L schreef:
Geloof het maar, deze site is niet pluis!


Dat geloof ik zeker, weten jullie misschien sites waar ze dezelfde hebben die wel betrouwbaar zijn in nederland met prijsopgaaf erbij (arthur heeft vaak geen prijsopgaaf en vind het wel fijn om die erbij te hebben)

Hobbyhorse

Berichten: 1320
Geregistreerd: 18-01-14
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 19:10

Ik vind geen info over verzendkosten of terugnemen, geen info over wie ze zijn, hoe je kan betalen, komt niet betrouwbaar over om het voorzichtig te zeggen. #)
Eerlijk gezegd zou ik zelf niets op die site durven bestellen.


Beter hier eens kijken, wel betrouwbaar en je kan ze hier gratis terugsturen als ze niet bevallen: http://www.fashion-boots.com , zitten in DE en ze hebben ook Fatbaby laarzen.
https://www.fashion-boots.com/styles/st ... /Ariat-71/

Er was pas nog een draadje over de Fatbabys, die met die dikke ribbel zolen zijn niet geschikt om te rijden , de andere wel . Best ze een halve maat kleiner te nemen dan je gewone maat omdat ze wat oprekken in het lopen, dus als je 39 hebt best een 38,5

Mirry96

Berichten: 430
Geregistreerd: 20-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-16 19:11

[quote="Hobbyhorse"]Ik vind geen info over verzendkosten of terugnemen, geen info over wie ze zijn, hoe je kan betalen, komt niet betrouwbaar over om het voorzichtig te zeggen. #)
Eerlijk gezegd zou ik zelf niets op die site durven bestellen.


Beter hier eens kijken, wel betrouwbaar en je kan ze hier gratis terugsturen als ze niet bevallen: http://www.fashion-boots.com , zitten in DE en ze hebben ook Fatbaby laarzen.
https://www.fashion-boots.com/styles/st ... /Ariat-71/

Er was pas nog een draadje over de Fatbabys, die met die dikke ribbel zolen zijn niet geschikt om te rijden , de andere wel . Best ze een halve maat kleiner te nemen dan je gewone maat omdat ze wat oprekken in het lopen, dus als je 39 hebt best een 38,5[/quote

Hoe zie je het verschil ertussen dan?

Warboel
Berichten: 14703
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 19:12

Houd er rekening mee dat die 1e niet zo geschikt is om te rijden ivm de zool. Vind de 2e het leukst overigens :) zou ze gewoon lekker bestellen bij een legitieme westernshop. Anders maak je er een gezellig dagje Arthurs van in de vakantie ofzo? Is hartstikke leuk daar.

Mirry96

Berichten: 430
Geregistreerd: 20-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-16 19:13

Warboel schreef:
Houd er rekening mee dat die 1e niet zo geschikt is om te rijden ivm de zool. Vind de 2e het leukst overigens :) zou ze gewoon lekker bestellen bij een legitieme westernshop. Anders maak je er een gezellig dagje Arthurs van in de vakantie ofzo? Is hartstikke leuk daar.


Ik heb geen rijbewijs en vriendlief wil vast niet zo ver rijden :(

Hobbyhorse

Berichten: 1320
Geregistreerd: 18-01-14
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 19:13