Waar op te letten bij (Quarter)veulen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 22:20

He, wow, gefeliciteerd!!! Erg mooi veulen op de foto. Volgens mij heb ik dat veulen ook een keer op een wedstrijd gezien. Jaaaa, we willen natuurlijk wel heel veel foto's zien!!!!

dirkje
Berichten: 712
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 22:26

ik heb hem inderdaad ook op een wedstryd(n.k quarter)gezien,maar welke foto bedoel je eigenlyk.

Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:18

Sorry mensen, maar ik heb zojuist eens zitten vogelen hoe ik die foto's moet uploaden, en op Bokt zetten, maar ik ben zo'n techneut dat ik er niets van snap... dus ik moet eerst maar eens advies inwinnen! Verward Duurt dus langer. De foto van Golddigger staat op de pagina van de Sylvesterranch en in De Quarter van nov/dec.

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:28

Gefeliciteerd!! Ik zat op het NK ook al een beetje te kwijlen...Maar dat doe ik bij alle jonkies Schijnheilig
Hier de foto van de site.

Afbeelding

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:49

Kwijl meer heb ik niet te zeggen Haha!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 00:02

ik heb zijn broertje Haha!
diamonds golddigger.
roepnaam: digger Cool
en nu maar hopen dat hij zijn naam eer aan doet.

Afbeelding

en... lijken ze op elkaar Bravura ?
ga je ook halteren volgend jaar?
ik ben het wel van plan, maar ik moet wel oefenen.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 00:11

Bravura schreef:
Hoe hij heet? SEEGENERLSGOLDDIGGER OK dan!


Gefeliciteerd! Digger is echt een geweldig ding en ik heb een tijdje zitten twijfelen of ik voor hem zou gaan, omdat hij toen echt een heeeeele donkere palomino leek te worden en dat vind ik echt prachtig (tegen het grijs/zwarte aan). Het is een leuk ding, cool in de kop. Veel plezier met hem! Ik heb nog wel wat foto's van een Digger van drie tot vijf maanden geleden (Sylva overigens ongetwijfeld ook wel) toen ik Jagger bij Sylva kocht. Mocht je interesse hebben, laat het maar weten!

Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 00:19

Prachtig! Enigszins, dat kun je pas helemaal goed zeggen als ze wat ouder zijn denk ik. Hoe heet de moeder?

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 00:46

de moeder van mijn 'diggertje' heet charbel win.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 08:37


Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 08:47

Cassidy schreef:
Afbeelding


Hij is nog interessanter als je ook zijn andere kant gezien hebt:
Afbeelding

Yep, dit is dus één en het zelfde paard: Gamblin Man! Evenals Gunner een Crop Out, dwz. geboren uit twee Quarterouders.

Overigens staan er nog meer voorbeelden van de verschillende vlekkenpatronen bij Paints op mijn site Solid Horses, bij de afbeeldingen.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 09:28

Och jee, bij Gamblin Man hebben ze de verfpot aan de linkerzijde wat te enthousiast leeg gegoten, Lachen Wat een schitterende aftekening!!!! Dit vind ik bijna het toppunt van een prachtig vlekkenpatroon, alleen had zijn hoofd aan de rechterkant net zo getekend moeten zijn als aan zijn linkerkant. (Dat oog had in donker haar moeten zitten.) Ik kan verder niets van deze hengst vinden op het internet, heeft ie nakomelingen???

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 10:01

FlyingHigh schreef:
Ik kan verder niets van deze hengst vinden op het internet, heeft ie nakomelingen???

Verward
Gambling Man

Ik zie het al, 'g' vergeten, solly Haha! . Gambling Man heeft 253 nakomelingen bij de APHA waarvan een aantal het zeer goed doen!!

Hij heeft 53 Lifetime Halter Points en 453 Lifetime Perfomance Points in bijna elk onderdeel èn hij heeft geraced!

Kortom, hij is dus één van die crop outs waarvan de AQHA het achteraf toch wel jammer vind dat ie geen Quarter mocht heten Cool .

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 12:10

Oh wat een leuk veulen van de ranch waar Gambling Man staat!

Afbeelding

Die Gambling Man is trouwens echt prachtig! Wat een paard zeg! Ik had zijn andere kant nog nooit gezien, erg apart!

Haha, je kunt trouwens je paard via PayPal betalen.. dat is ook een manier Haha!

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 12:25

gera schreef:
Haha, je kunt trouwens je paard via PayPal betalen.. dat is ook een manier Haha!


Zullen ze 'm dan ook keurig per pakketje naar Europa kunnen versturen???? !!!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 12:35

Paintje schreef:

Kortom, hij is dus één van die crop outs waarvan de AQHA het achteraf toch wel jammer vind dat ie geen Quarter mocht heten Cool .



En hij is samen met Gunner een van de Paints die misschien in de toekomst wel Paint mogen heten...maar niet meer mee mogen doen aan wedstrijden Haha!

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 12:45

Cassidy schreef:
En hij is samen met Gunner een van de Paints die misschien in de toekomst wel Paint mogen heten...maar niet meer mee mogen doen aan wedstrijden Haha!

Wel hoor, maar in hun eigen Breeding Stock klasse.

Ik vraag me alleen af tot hoe ver terug de beide rassenorganisaties willen gaan als ze hun regelwijzigingen er door krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 15:27

Afbeelding
Dit is de vader van het veulen, Generals Golden Boy

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 16:58

Gefeliciteerd met je veulen! Toch aan palomino gevonden Haha! Knipoog

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 21:49

FlyingHigh"]
[quote="gera schreef:
Haha, je kunt trouwens je paard via PayPal betalen.. dat is ook een manier Haha!


Zullen ze 'm dan ook keurig per pakketje naar Europa kunnen versturen???? !!!
[/quote]

..met Happy Birthday erop, net zoals sonjabelgium oppert in het topic over het meenemen van spullen uit Amerika?
Mijn vader is nu in Amerika... maar ik ben nog lang niet jarig (letterlijk dan Knipoog )
jammer...