Welk reiningzadel is diep en zacht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 12:24

Ik weet uit ervaring dat Evelien onverrichter zaken naar huis is gegaan toen ze bij een vriendin van mij langs kwam. Mijn vriendin twijfelde over de goede ligging van haar westernzadel op haar paard en wilde deze inruilen voor een ander zadel.
Evelien heeft een mal van de rug gemaakt in het zadel gepast. Het huidige zadel bleek heel erg goed te passen. Evelien wilde dus geen zadel verkopen omdat mijn vriendin eigenlijk heel erg weg was van haar eigen zadel. Mijn vriendin weet nu in ieder geval dat het zadel goed past en er is geen euro van eigenaar gewisseld.
Als zij het op deze manier doet, waarom zouden anderen het dan niet zo doen? Ik ben dan ook al jaren erg tevreden over de service die ik van Evelien krijg.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 18:21

Zo te lezen ben ik dan nog niet die zadelverkopers tegengekomen. Helaas dus dan wel telkens de verkeerde. ( en niet alleen voor mijn eigen paard Boos! ) Mijn excuses dan. (nu weer goed?? Lachen )

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 22:37

cornelie schreef:
Zo te lezen ben ik dan nog niet die zadelverkopers tegengekomen. Helaas dus dan wel telkens de verkeerde. ( en niet alleen voor mijn eigen paard Boos! ) Mijn excuses dan. (nu weer goed?? Lachen )


Was er iets 'fout' dan? Ach gut Jij hebt dus blijkbaar ervaring opgedaan met minder zichzelf respecterende verkopers. Jammer.
Maar er zijn zeker ook goeie.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 23:43

Ik heb je even een pb gestuurd om het geheel niet al teveel off topic te laten gaan.

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 00:35

ik heb nu 2 reiners gehad en alle 2 vond ik ze lekker diep en zacht zitten, en heb op reiners van anderen gezeten die allemaal zacht zaten, licht het soms aan mij de vraag van een zachte zit Verward

maar goed mijn eerste was een continental pro reiner. ik vond em heerlijk, helemaal omdat zijn voorganger een old-timer (hardseat Ziek ) was. smalle zit en heerlijk zacht.
de tweede een tex tan reiner, die vind ik super smal (wat ik wel heel fijn vind als ex-dressuurmuts Haha! ) de meeste vind ik te breed dan heb ik het gevoel dat ik bij mijn knieen afbreek (zoals bij mijn circle Y roper). hij zit heerlijk zacht en diep.

en vandaag heb ik op een westwood van een kennis gezeten, met een don lesson boom erin. ik moet zeggen hij lijkt breed maar zit smal genoeg naar mijn zin. was overigens ook een butterflyskirt. dat schijnt ook te helpen Haha!

dus het wordt sparen Tong uitsteken

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 12:59

Ik heb een erg zacht, lekker diep zadel te koop. Is alleen geen reiner maar een endurance/lange afstands zadel op westernboom; heeft geen knop maar een hoge ronde fork. Voor endurance rijden is het mij te 'western' dus verkoop ik het; misschien is het wat voor jou? 't is een Crates, full-quarter, keer of 20 mee gereden. Erg fijn zadel maar helaas voor mij niet zo geschikt voor endurance. Zie link in m'n onderschrift.

Mosquito
Berichten: 104
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-04 18:35

nee ik wil toch echt een westernzadel met knop !
toch bedankt voor het aanbod