WN: Oosterwolde wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 22:46

Gefeliciteerd allemaal en goed zeg, sil, eerste in de pleasure! Wow!
Het is goed om te horen dat Pebbles het ook zo goed deed! Toch echt jammer dat ik er niet bij kon zijn..
Heeft iemand nog foto's gemaakt? Knipoog

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 22:49

dapperdier schreef:
Ik hbe gekeken en weer veel gezien en wat geleerd en moed verzameld voor de D wedstrijd volgende maand...


Iedereen gefeliciteerd met de behaalde prijzen, enne... wanneer is de volgende wedstrijd?

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 23:02

nope helaas geen foto's gemaakt had m'n handen een beetje vol Clown met een 18 jarige die zich gedroeg als een driejarige. jongens dat was lang leve die knop anders was ik toch echt zand gaan happen.
en het begon al zo goed vandaag. dusdanig veel wind dat mijn vrachtauto zei van 70 is de max Huilen niet vooruit te branden dus en veel te laat aangekomen in oosterwolde. wilde eigenlijk pleasure starten maar toen ik eindelijk daar was waren ze daar al mee bezig. dan maar voor de lol een reiningproefje jaja dat vond mij daisy wel zo lollig dat toen we mochten inrijden in de hoofdarena madam ineens wakker werd en erg bokkerig werd, wat dus tijdens de proef nog gekker werd. een DQ-tje dus. maar desondanks weer wat wijzer geworden ik had mijn nieuwe mee om eens te kijken wat die op vreemd terrein zou doen, en die liep echt lekker dus nu oefenen voor 7 maart.

oja nog een vraagje, waarom rijdt er nou niemand versatile. oosterwolde schrijft het uit omdat de ruiters erom vragen, maar als puntje bij paaltje komt rijdt er niemand en voor mij alleen kunnen ze dat onderdeel niet door laten gaan Huilen

Yosan

Berichten: 593
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Uplengen(Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 23:09

He peppy, bedankt, ben natuurlijk zelf ook zeer tevreden over Sundance.
Het ging super vandaag. Had het niet verwacht dat ik all round zou worden, ik was dus ook zeer verrast.

Yosan

Berichten: 593
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Uplengen(Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 23:10

ps Peppy natuurlijk ook bedankt voor je hulp.
En ook mijn hand Lammert en mijn maskotte Judith.

Yosan

Berichten: 593
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Uplengen(Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 23:10

En het vrolijke gebrabbel van Ryan.

Yooon

Berichten: 607
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Opendeeeh ,,

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 23:27

Sorry Yvon.Geen foto´s Cheese!

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 23:53

Ik wilde fotoos maken maar kwam er ter plaatse achter dat er geen batterijen in de camera zaten. GRRR.

Yooon

Berichten: 607
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Opendeeeh ,,

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 23:56

We hebben het wel op video staan zal kijken of ik daar een paar foto´s van af kan halen Lachen

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 00:36

Goeieavond Haha!

Stan was als vanouds weer absoluut niet Stan Scheve mond
Volgende weer iets anders proberen. Geen trail ofzo. Hij loopt al te zweten terwijl ik nog niets heb gedaan en kauwt enkel en alleen maar op het bit. Heel jammer, hij zit zichzelf in de weg zo. Ik wou dat ik ook gespannen was, dan wist ik de reden Lachen

Op dit moment is het een puzzel voor me waarom hij op de wedstrijd gespannen is. Misschien ben ik het zelf, zou kunnen, maar wel raar dat hij het eerste paard is wat het doet bij me. Dus als er iemand ideeen heeft Haha!

Iedereen gefelicteerd met de prijzen!

redpebbles

Berichten: 456
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: blesdijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 00:38

Ik heb vandaag weer ouderwets lekker met Pebbles de Reiningproef gereden. Hij bleef super geconcentreerd op mij in de proef en werd niet afgeleid doordat hij met 1 oog niets zag. Hij had er ook erg veel zin in en ik was erg blij met de eerste prijs van hem. Golden Boy loopt ook steeds beter in de wedstrijden en leert steeds beter op zijn werk en Anneke te letten. Het moet nog beter, maar met meer wedstrijdervaring komt dat helemaal goed. Wij hebben een heerlijke wedstrijddag gehad!! Dank aan alle vrijwilligers!

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 10:39

8 maart.

Rombouter... ik denk niet dat het aan jouw rust ligt... Jij blijft heerlijk rustig en neemt geweldig de tijd voor alles, petje af hoor! ( Daar hoop ik van te leren)
Als het mijn tinkertje was zou ik hem even flink aanpakken, want hij heeft dan gewoon zijn koppie er niet bij en loopt te hyperen. ( ga ik volgende wedstrijd beter doen.. Haha!)
Misschien moet je simpelweg meer wedstrijden rijden met hem? Vaker op vreemd terrein rijden?

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 10:58

Ik ben s middags geweest en heb het weer naar mijn zin gehad.
Nog wat bokkers gezien en nog een verhaal van iemand gehoord dat de vrachtwagen niet vooruit wou komen......
Golden Boy vind ik echt een plaatje en ook Red Pebbles vind ik een geweldig paard. Helaas heb ik de open reining net niet meer gezien, dus ik moest het met het inrijden doen (moest op tijd thuis zijn van de baas Schijnheilig ).
Wanneer is de volgende wedstrijd???

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 10:59

Ik denk ook niet, want de paarden die ik toe nu toe had waren ook de rust zelve. Maar meer wedstrijden wil ik ook, maar ja, elk weekend weg gaat niet echt in de westernsport volgens mij Scheve mond
Maar flink aanpakken helpt niet denk ik. Als ik hem zo eens in moet schatten hoef ik dan nooit weer op wedstrijd Knipoog

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 11:29

rina schreef:
oja nog een vraagje, waarom rijdt er nou niemand versatile. oosterwolde schrijft het uit omdat de ruiters erom vragen, maar als puntje bij paaltje komt rijdt er niemand en voor mij alleen kunnen ze dat onderdeel niet door laten gaan Huilen


Ik ben vorig jaar één keer in de versitile gestart (er waren toen ook maar drie deelnemers, Sil op Sanwood en Wiebe op Sanwood en ik zelf dus!)
Maar toen kwam er even iets anders tussendoor (zie avatar en profiel).
Ik moet nog even een poosje rustig aan, maar ik wil zeker weer versatile gaan starten, maar dat duurt dus nog wel even Verdrietig
Ik hoop dus dat ze in Oosterwolde niet van plan zijn om dit onderdeel te schrappen, van mij mogen ze ook wel een keer western riding uitschrijven, over een tijdje dan, als ik weer mee kan doen! Haha!

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 13:41

Yooon schreef:
Ik heb vandaag meegedaan aan de beginners reining Haha!
Het ging erg goed en ben 2e geworden *LOL*
Voor de rest gingen de ruiters van Wsw ook erg goed Lucia werdt 1e in de horsemanship OK dan!.En Rixt werdt 1e in de Reining

Yoooon ik had gedacht dat jij eerste zou worden, jij had mooie galopwissels en jou paard stopte tenminste goed, die van mij wou steeds maar doorlopen.

Ik had gehoopt op veel foto's maar ik had mijn digitale camera helaas zonder instructie weggegeven, dus daar is helemaal niks van terechtgekomen. Dus...... heeft iemand nog leuke foto's?

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 13:59

Hee rixt heo heb jij de preoven van anderen bekeken?? Ik heb daar laatste wedstrijd geen tijd voor gehad en om Blizz nu zomaar bij iemand in handen te duwen... Maar het geeft je wel wat feedback over je plaatsing dus.. (eh te vaag, ik hoop dat je snapt wat ik bedoel)

Volgens mij moet de datum van de volgende wedstrijd 7 maart zijn...dan heeft de silver-racnh het schrikkeljaar vergten.. 8 is op een maandag toch? Hij staat ook nog niet op de site. stond op hun flashdingie bij de bar..

( ik heb een vage dag vandaag...sorry)

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 14:05

dapperdier schreef:
Hee rixt heo heb jij de preoven van anderen bekeken?? Ik heb daar laatste wedstrijd geen tijd voor gehad en om Blizz nu zomaar bij iemand in handen te duwen... Maar het geeft je wel wat feedback over je plaatsing dus.. (eh te vaag, ik hoop dat je snapt wat ik bedoel)

Het enige wat ik heb gezien is de laatste deelnemer van de reining, ik was zelf als 1 na laatste. Ik had bitcontrole gedaan en de jury zei dat ik 1 (of 2) penalties had omdat ik de laatste galopwissel niet gedaan had (wist ik veel.....) maar ze zeiden ook dat dat niet zo erg was, dat het verder wel heel goed was, dus je begrijpt dat ik toen heel nieuwsgierig werd hoe de laatste deelnemer het zou doen. In de inrijbak heb ik de teugels snel aan 1 van mijn grooms (luxe he Schijnheilig ) gegeven, en ben snel gaan kijken.
Voor de rest kijk ik liever niet teveel naar anderen, want dan ga je heel gauw twijfelen of je het pattern wel goed kent. Alhoewel dat soms ook zijn voordelen kan hebben als blijkt dat je het zelf toch niet helemaal goed wist.... he Trixy....... Schijnheilig

Yv_
Berichten: 19120
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 14:27

Yooon schreef:
We hebben het wel op video staan zal kijken of ik daar een paar foto´s van af kan halen Lachen

Ja is goed! En als ik volgende keer weer bij WSW ben, moet je de band
maar meenemen! Haha!

calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 17:02

helaas heb ik gistermorgen moeten afbellen
om helemaal met mij paardje over de afsluitdijk te gaan met die storm werd me een beetje te gek volgende keer beter

CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 17:40

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde prijzen!! OK dan!
Had zelf ook diverse prijzen, maar ging niet echt jofel. Geeft niet: ik vond het wel leuk en volgende keer beter dan maar.. Haha!

alpenquarter
Berichten: 191
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Wijnjewoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 20:41

Hey, Buuf Mayflower! Jij ook gefeliciteerd met je prijzen! volgens mij hadden een aantal paarden de storm van zaterdag nog in hun kop zitten, incl. die van mij! maar inderdaad het was gezellig en dat is ook heel belangrijk!

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 22:40

Jannie"]
[quote="rina schreef:
oja nog een vraagje, waarom rijdt er nou niemand versatile. oosterwolde schrijft het uit omdat de ruiters erom vragen, maar als puntje bij paaltje komt rijdt er niemand en voor mij alleen kunnen ze dat onderdeel niet door laten gaan Huilen


Ik ben vorig jaar één keer in de versitile gestart (er waren toen ook maar drie deelnemers, Sil op Sanwood en Wiebe op Sanwood en ik zelf dus!)
Maar toen kwam er even iets anders tussendoor (zie avatar en profiel).
Ik moet nog even een poosje rustig aan, maar ik wil zeker weer versatile gaan starten, maar dat duurt dus nog wel even Verdrietig
Ik hoop dus dat ze in Oosterwolde niet van plan zijn om dit onderdeel te schrappen, van mij mogen ze ook wel een keer western riding uitschrijven, over een tijdje dan, als ik weer mee kan doen! Haha!
[/quote]

nou zo als het er nu uit ziet wordt dat onderdeel dus idd geschrapt Huilen tenminste als er niet meer zich er voor gaan inschrijven. dus guys and girls ga versatile rijden anders hoeft het straks niet meer.

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 22:55

ik doe mijn best Rina.

Ik hoop volgende keer mee te kunnen rijden.
7 maart? c of d?

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 22:58

Ik ben helaas nog niet goed genoeg. Of zal ik dan toch maar meedoen en kijken waar het schip strand?