Ook zin in seizoen 2016??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ites
Berichten: 81
Geregistreerd: 05-10-13

Ook zin in seizoen 2016??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-16 08:47

Hallo Paarden vrienden,

Langzaam maar zeker zijn de eerste tekenen van de komende lente te herkennen. Voor mij persoonlijk zijn die eerste tekenen niet de migrerende vogels, opkomende narcissen of de paaseieren van de Albert Heijn, maar de uitnodigingen voor alle evenementen waar we met onze mega tinker graag naar toe willen.

Sommige mensen vinden deze tijd van het jaar heerlijk, maar ik ben er daar niet één van, ik als mens niet, maar mijn paard ook zeker niet, ik kan niet wachten tot ze weer lekker 24/7 in de wei in de kudde staat, we zijn beide het binnen staan, en binnen trainen wel weer zat.

Heel veel avonturen beleven we met onze lieve vriendin, en alles kunner Signe, en ook nog onze senzei, en haar topper Blizz. Toen vorige week vrijdag dan ook de telefoon ging, met de vraag, joh, komende zondag is er een Western wedstrijd, in Joure, zullen we gewoon mee doen, begon voor mij de lente!!! Ook al was het vies koud buiten, en regende het pijpen stelen, en was de wedstrijd binnen....de leuke evenementen komen er aan, dus is het Lente!

Ik heb voor Signe een leuke video clip gemaakt, voor de start van seizoen 2016, met als muziek Douwe Bob. Onze mega tinker komt er ook een paar keer in voor! Hieronder de YouTube link, ik hoop dat jullie hem leuk vinden, we hopen dit seizoen nog veel meer leuke, spectaculaire, ontroerender, informatieve en inspirerende video's te posten!

Rest mij nog iedereen een geweldig, gezond en actieve lente en zomer 2016 toe te wensen, en ik volg zeker deze groep voor al jullie avonturen!

Groetje Jeroen, Iteke en Twist!

https://youtu.be/6HArHYE4De4

Gini
Berichten: 17979
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Ook zin in seizoen 2016??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 09:44

WN-ITP >> WN-AM