meer informatie skipster's dice

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hanita

Berichten: 388
Geregistreerd: 01-02-02

meer informatie skipster's dice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-04 15:47

Hoi

Nog iets meer dan 6 weekjes en dan hoop ik mijn veulen te kunnen begroeten . Ik hoop dat alles goed gaat. Mijn merrie is gedekt door skipster's dice. Ik wilde graag meer achtergrond info hebben. Wat heeft hij zoals gepresteerd *LOL*
Op de site maple-webranche.com kon ik hem niet vinden. Weten jullie meer over hem te vertellen? Ik wordt al een beetje zenuwachtig. Volgens verschillende mensen heeft sonic al wel veulens gehad maar die staan dus ook niet op de maple site.
Het geboortealarm is besteld de week dat ze is uitgerekend vrij genomen nu nog een paar kleine medische dingen kopen en ik ben er klaar voor. OK dan!
Dus hebben jullie info over dit paard laat me het weten.
Ik ben op zijn koppie en karakter gevallen.

Thanks hanita

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 16:12

Zit de eigenaar ook niet op Bokt ??
Kan die mooi even PB'en Lachen
Via de zoektmachine van Bokt levert Skipsters Dice ook het nodige op.

hanita

Berichten: 388
Geregistreerd: 01-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-04 16:33

dat weet ik dus niet of de eigennaar ook op bokt zit. Ik heb het paardje laten dekken door de stal cobo en daar stond dus skipster's dice een sorrel kleurige hengst geboren 1998 geloof ik.
heb inderdaad bij zoeken hier gekeken en mensen gezien die ook het paard hebben laten dekken door deze hengst maar geen achtergrond info. Dat zou ik graag willen. Wat heeft hij zoal gedaan enzo

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 16:36

Ik zie dat je een Quarter bezit dus (mits je nog lid bent natuurlijk) kun je zelf via de internetfiles van de AQHA zijn wedstrijdachtergrond (voor zover AQHA-gestart) achterhalen.

Overigens is de naam zonder ', want die mogen tegenwoordig niet meer Lachen

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 18:12

Ik weet dat Dice van Wendy van Diest is geweest en ze zat hier wel op Bokt......

judith
Berichten: 1186
Geregistreerd: 14-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 19:01

PB even naar Jemille, dat is Wendy, de oude eigenaar van deze hengst. Zij kan je uiteraard vast veel meer vertellen!

HCRanch

Berichten: 2553
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Burkesville, Kentucky USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 22:51

ja dat klopt Jemille is de vorige eigenaar van Skipters Dice. Ik heb mijn merrie bij haar laten dekken door Skip en heb een geweldige hengstveulen. Skipter heb ik uitgekozen voornamelijk om zijn karakter hij is cool in zijn hoofd erg braaf paard.
Wat betreft zijn prestaties nou als hengst heeft hij die wel geleverd en verder kan Wendy je daar meer van vertellen ze reed in ieder geval reining met hem en ze heeft met hem gehaltert.

Succes met de bevalling en hopen op een mooi gezond veulen.

ps wendy heeft ook 2 veulens van hem