It's a small step to mankind....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

It's a small step to mankind....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-04 23:24

hihi Knipoog ...maar een grote stap voor Dot... Haha!

Vandaag zijn we voor't echies begonnen... Dot heeft vandaag voor't eerst een bitje in gehad.
Ok, ik weet het, stelt niet veel voor, maar voor mij was het toch een beetje zo'n gevoel van 'm'n kleine meid wordt groot'...
Stond ook wel heel stoer, dat hoofdstel om
Ze nam het bit aan alsof ze dat al jaren deed, zonder dat ik haar mond moest open werken of iets. Ben benieuwd of ze dat morgen weer zo makkelijk doet, nu ze weet wat de bedoeling is.
Heb haar een poosje staan poetsen terwijl zij op d'r Myler aan't kauwen was... als alles zo soepel gaat met inrijden, teken ik er voor! OK dan!

Voorlopig 'doe' ik nog niks met het bit in, longeren doen we nog gewoon aan't halster, maar vandezomer wil ik wel gaan 'grounddriven' met haar (twee lange lijnen en dan er achter lopen). Als we d'r dan van't najaar opstappen hoop ik al een beetje 'stuur' te hebben...

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis


Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 23:26

Ah! Wat heerlijk! Is altojd zo spannend allemaal! En het is misschien maar "niks" maar dan kan je toch zoooo trots zijn! Ik ken het gevoel! Geniet ervan!

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 00:24

Gaaafff!!!!! Madame met een heus bit *LOL*
leuk he, die stapjes vooruit, maak je wel even wat foto's voor ons Cheese!
Ze zal nu al behoorlijk aan de maat zijn Verward

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 00:26

Altijd heel erg leuk als ze zo goed meewerkt. Soort bevestiging dat je goed bezig bent en ze graag met je aan de slag wil. Lief zeg!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-04 02:22

vera schreef:
Ze zal nu al behoorlijk aan de maat zijn Verward


Dat valt heel erg mee Vera... Zoals ze de afgelopen 2½ jaar groeide leek het er inderdaad sterk op dat ze ruim over de 1.60 zou gaan. Maar het laatste half jaar is haar hoogtegroei een stuk langzamer gegaan. Ik denk dat ze niet veel hoger is dan op het NK (toen was ze ongeveer 1.55), maar ze is wel 'voller' geworden. Maar goed, ze was als 2 jarige al groter dan veel volwassen Paints, dus het is nog steeds een flinke dame.
Woensdag komt de dierenarts enten... zal eens vragen of hij een stokmaat heeft.

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 12:37

Wat goed dat ze zo makkelijk reageerde op het bit, maar ze heeft volgens mij ook heel veel vertrouwen in jou Haha!

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico

dirkje
Berichten: 712
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 09:45

goh,nog een half jaar wachten voor het echie,spannend allemaal hoor.maar je hebt een voordeel.IK MOET NOG EEN DIK JAAR WACHTEN.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 bezoekers