BOKTKAMP 2004!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 15:47

Nanouk schreef:
Citaat:
(He FH als jij niet weet welk gat, hoe ben je dan aan twee kinderen gekomen ?????? ikke ook blond).

Waarschijnlijk is haar vriendje niet blond.

Ik heb trouwens uit ZEER BETROUWBARE BRON vernomen dat de mensen van de Jackeroo stables al zeer binnenkort gaan brainstormen en vergaderen over het aankomende boktkamp. En daarbij is nog te vermelden dat deze brainstormsessie niet in Nijega gehouden wordt maar door sponsoring (!!!) ergens in het Zuiden op een zeer geheime plek zodat de kans op infiltratie nihil is.

Whoehahahahaha!!!!!!!

DubbelFun

Berichten: 88770
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 15:49

Wie heeft er 'gelekt' Lachen

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 16:12

Sugarmiss schreef:
Wie heeft er 'gelekt' Lachen

Ja wie zou/zouden dat toch zijn?

BillyBoy
Berichten: 57
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 20:59

Geen caravan, geen auto, maar toch echt een TENT, toch??
Daar krijg je echt helemaal niks van. Knipoog
En dat de weergoden ons GOED voorzien van verschrikkelijk
mooi weer, dan kan niets meer stuk. OK dan!

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:08

Jeetje, meiden...........Het kwartje is gevallen.........ik dacht toch echt dat dat gaatje óp mijn buik het baby- luikje was waar je tijdens de bevalling even het knoopje uit moest pulken.........dat dát zo zeer deed, onvoorstelbaar, *LOL* ........
Ik vind mijn gezin nu compleet en heb gesloten een slot aan dat knoopje te hangen, niets erin, niets eruit!!!
Volgende week dinsdag ben ik de pineut, Bloos .
Maarre, werkt het niet zo???? Oh oh............ Clown .

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 23:13

FlyingHigh schreef:
niets erin, ........!!!


Men!! Mag toch hopen dat het leven voor jouw niet ZO saai gaat worden Bloos! Lips are sealed

Oeps.....sorry Bloos

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 10:05

vera"]
[quote="FlyingHigh schreef:
niets erin, ........!!!


Men!! Mag toch hopen dat het leven voor jouw niet ZO saai gaat worden Bloos! Lips are sealed

Oeps.....sorry Bloos
[/quote]

Nou ja, feest via mijn navel dan he, Pling, whoehahahahahaa!! De rest zou ik niet willen missen, Bloos! .

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 11:58

zeg huuuu dames (en waarschijnlijk ook heren) wat voor kamp is het eigenlijk Verward Haha! hahahahhah Weet niet of er nog een Gaatje over is in dat kamp maar lijkt mij wel erugh spannend Knipoog

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 12:37

charene schreef:
zeg huuuu dames (en waarschijnlijk ook heren) wat voor kamp is het eigenlijk Verward Haha! hahahahhah Weet niet of er nog een Gaatje over is in dat kamp maar lijkt mij wel erugh spannend Knipoog

Ik zei gisteren al tegen Nanouk; Nu lijkt het net of we alleen maar aan het zuipen, feesten en weet niet wat gedaan hebben Clown
Eigenlijk was het een heel braaf kamp met hele serieuze mensen die een dagje uit waren *LOL*
Je moet gewoon mee gaan hoor "Betsie" want je steekt er echt ook nog wat van op Haha!
Dus schrijf je snel in want vol=vol

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 14:31

ikke ga het even met het mannetje overleggen...hij kan namelijk niet zo lang zonder mij Schijnheilig hahahaha enne misschien wil Bugsy ook wel mee......maar goed vol = vol en misschien zijn we al wel te laat Verdrietig

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:27

Hoeveel plaatsen zijn er dan?

Bellebabe
Berichten: 179
Geregistreerd: 26-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 01:31

Mijn man is zeker niet blond, vandaar dat hij nu vrij moet nemen om op onze kleine meid te passen.

Maar nog even over onze bus ???? kan dit of moet ik ergens een tent op de kop tikken.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 02:45

Je moet ergens een tent op de kop tikken Bellebabe

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 14:58

Bellebabe schreef:
Mijn man is zeker niet blond, vandaar dat hij nu vrij moet nemen om op onze kleine meid te passen.

Maar nog even over onze bus ???? kan dit of moet ik ergens een tent op de kop tikken.


Tnetje, tentje, tentje!!!!!! Jaaaaaaaaaaaa!!!! Een bussie kan écht niet in het tentenkampje........... *LOL* .

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 19:11

Oei, ik ben nog lang geen dertig als ik Jagger en mijn leeftijd bij elkaar optel. Dat wordt dan 21 plus... 1! Maar ik mag wel mee, toch? Ik heb alleen nog niets van sil gehoord, misschien zag ze meteen wel al in mijn profiel dat ik te jong ben.. Maar ik beloof het, ik zal me niet zo gedragen (ook niet als jullie dat doen Tong uitsteken )
En wie weet, misschien neem ik Jaggertje wel mee als ik daar zelf de mogelijkheid voor heb en als ik ook een plaatsje voor hem in Friesland kan regelen.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 19:12

En ik moet mijn avatar weer even verversen, zie ik Haha!

loeskim
Berichten: 749
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 22:16

Dus het is een kamP? waar???? in Nederland? en is het wel siri??30+???

Ow dan kan ik al niet komen maar blijkbaar ben ik ook niet welkom???is het dan alleen voor mensen die elkaar goed kennen?? en is het ook wle westrn of dresuur?

Plzz geef me antwoord want ik heb evtwl. intresse... *LOL*

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 23:59

Het is niet per sé western of dressuur, alhoewel er nagenoeg alleen westernruiters komen Lachen Of je welkom bent weet ik niet, ik heb nog niet in je profiel gekeken en weet dus niet hoe oud je bent. Maar er is wel een minimum Lachen Het is ook niet alleen voor mensen die we goed kennen, vorig jaar kenden we ook niet iedereen die naar Boktkamp 2003 is geweest Lachen

Stuur sil even een pbtje en dan krijg je zo spoedig mogelijk antwoord. We komen helaas niet zo vaak op het internet, ADSL doet erg moeilijk en de paardjes eisen ook veel tijd op Tong uitsteken

En we moeten natuurlijk belachelijk veel brainstormen wat we de boktkampers dit jaar allemaal gaan laten doen Tong uitsteken

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 00:07

XoNo schreef:
En we moeten natuurlijk belachelijk veel brainstormen wat we de boktkampers dit jaar allemaal gaan laten doen Tong uitsteken


Je kan ze:

*Laten paardrijden
*Laten fietsen.
*Een speurtocht laten doen.
*Ze een act laten doen waarbij ze zichzelf en het paard moeten verkleden.
*een moppentapwedstrijd laten houden.
*Een cursus "hoe knoop ik een halster" geven.
* De stal laten vegen
*Sterke verhalen laten vertellen.
* eeuuuh, en vast nog veel meer!.